Jij kent die plaat niet eens maar denkt: Beyonce, brr die gilt er vast een eind in om, dus ik haat het bij voorbaat. Prima hoor.quote:
Ik vind dat best een aparte plaat van Beyonce, dat vind ik wel leukquote:Op vrijdag 19 december 2014 11:00 schreef alors het volgende:
[..]
Jij kent die plaat niet eens maar denkt: Beyonce, brr die gilt er vast een eind in om, dus ik haat het bij voorbaat. Prima hoor.
Ik heb ooit een slecht zingende Zwarte Piet gespeeld, kreeg ik van een 5-jarige te horen of ik alsjeblieft mijn mond kon houdenquote:Op vrijdag 19 december 2014 10:46 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dan acteer je toch dat je kan zingen
Je raakte geen enkele juiste (kruid)noot?quote:Op vrijdag 19 december 2014 11:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb ooit een slecht zingende Zwarte Piet gespeeld, kreeg ik van een 5-jarige te horen of ik alsjeblieft mijn mond kon houden
Dat hele album is het enige album van haar waarvan ik elke plaat wel kan waarderen. Het is niet zo zoet/cliché/gelikt als het meeste werk van haar.quote:Op vrijdag 19 december 2014 11:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind dat best een aparte plaat van Beyonce, dat vind ik wel leuk
Illuminatie hoer, beter luister je daar helemaal niet naar.quote:Op vrijdag 19 december 2014 11:00 schreef alors het volgende:
[..]
Jij kent die plaat niet eens maar denkt: Beyonce, brr die gilt er vast een eind in om, dus ik haat het bij voorbaat. Prima hoor.
quote:Op vrijdag 19 december 2014 11:05 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Je raakte geen enkele juiste (kruid)noot?
quote:Op vrijdag 19 december 2014 11:06 schreef waxmask het volgende:
[..]
Illuminatie hoer, beter luister je daar helemaal niet naar.
Oh god. Jij zit hier ook alquote:Op vrijdag 19 december 2014 11:06 schreef waxmask het volgende:
[..]
Illuminatie hoer, beter luister je daar helemaal niet naar.
Het zit blijkbaar diep.quote:
en ook al niet typen, bummerquote:Op vrijdag 19 december 2014 11:09 schreef Vlaggenroof het volgende:
Waarom kan ik niet luisten via de ether via mijn eifoon??
Hoi Dagoquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |