quote:Op vrijdag 19 december 2014 09:45 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Mutant zou haar alle hoeken van de kamer laten zien
Sorry papquote:Op vrijdag 19 december 2014 09:48 schreef Specularium het volgende:
Zet hem dan gelijk sticky joh, apenkut.
Huilie.quote:Op vrijdag 19 december 2014 09:47 schreef timmmmm het volgende:
Ik ben trouwens heel verdrieitig dat nog niemand op mij heeft gestemd bij de NWSverkiezingen
Had je zelf al een lijstje gepost?quote:Op vrijdag 19 december 2014 09:47 schreef timmmmm het volgende:
Ik ben trouwens heel verdrieitig dat nog niemand op mij heeft gestemd bij de NWSverkiezingen
Nee joh. Genoeg users denken nu al dat ik een hekel aan ze heb, laat staan als ik zon lijst in ga vullen.quote:Op vrijdag 19 december 2014 09:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
Had je zelf al een lijstje gepost?
Natte appeltaartquote:Op vrijdag 19 december 2014 09:56 schreef Njosnavelin het volgende:
Voor stemmen bedelen.. lijkt wel een talentenjacht hier.
We willen posters om achter het raam te plakken.quote:Op vrijdag 19 december 2014 09:56 schreef Njosnavelin het volgende:
Voor stemmen bedelen.. lijkt wel een talentenjacht hier.
Erg matig weer dit timmmm, precies zoals we gewend zijn.quote:Op vrijdag 19 december 2014 09:56 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee joh. Genoeg users denken nu al dat ik een hekel aan ze heb, laat staan als ik zon lijst in ga vullen.
Tem zou wel mijn stem krijgen voor favoriete nwsmod
Posters van Uccie en Marianne voor achter het raam!quote:Op vrijdag 19 december 2014 09:57 schreef Uccie het volgende:
[..]
We willen posters om achter het raam te plakken.
Nee, wij zijn toch nergens voor genomineerd!quote:Op vrijdag 19 december 2014 09:58 schreef Tem het volgende:
[..]
Posters van Uccie en Marianne voor achter het raam!
kunnen we ook nog ergsns naar smsen?quote:Op vrijdag 19 december 2014 09:57 schreef Uccie het volgende:
[..]
We willen posters om achter het raam te plakken.
Briefkaart sturen.quote:Op vrijdag 19 december 2014 10:00 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
kunnen we ook nog ergsns naar smsen?
Kun je dat zelf niet bedenken?quote:
quote:Op vrijdag 19 december 2014 09:47 schreef timmmmm het volgende:
Heb je andere plannen?quote:Op vrijdag 19 december 2014 10:33 schreef anonymoussie het volgende:
[..]![]()
Als ik volgend jaar nog leef, zal ik op je stemmen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |