Zo dan:quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:19 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als je met EO-gehalte bedoelt dat ik een knuppel wil pakken en je hersens in wil slaan met je, dan ja
*Mark Knopflerquote:Op zaterdag 20 december 2014 00:16 schreef Tem het volgende:
Wist ik natuurlijk al door die Mark Knoflook herrie.
Het is ook een rare smiley inderdaad.quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:19 schreef timmmmm het volgende:
oke eerlijk is eerlijk, die neiging heb ik vooral bij die smiley, niet zo zeer bij jou
Timmmm gebruikt liever zijn razende knuppel.quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:20 schreef Webschip het volgende:
[..]
Een mod zou dat heel vaak kunnen uitspreken.
Ik merk dat de homosensuele sfeer hier nog steeds heerst. Dat is wel de kracht van deze SC, uiteindelijk.quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Timmmm gebruikt liever zijn razende knuppel.
Voorbips ook.quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Timmmm gebruikt liever zijn razende knuppel.
Ik ben er nog hoor!quote:
Dat is de ergste PI uit het rijtje.quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:25 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Die vind ik beduidend beter. Die kijkt niet zo geestelijk gehandicapt uit zijn ogen [ afbeelding ]
Maar hij is beter dan dezequote:Op zaterdag 20 december 2014 00:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat is de ergste PI uit het rijtje.
Doet me denken aan 'mensen'.
was een mooie dag.quote:
Team Opzij?quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:28 schreef Specularium het volgende:
Deze is voor Marianne.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |