Hij lijkt sterk op een nummer dat ik deze zomer in de kerk zong in Portugalquote:Op vrijdag 19 december 2014 09:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens. Zal de intro zijn.
Oh dan wacht ik even met boodschappen doen, tot het hier ook wat beter wordt.quote:Op vrijdag 19 december 2014 09:50 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Noord Flevoland ook, dat is iets minder ver weg.
Was te verwachten.quote:Op vrijdag 19 december 2014 09:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
'Home' van Dotan hoogste binnenkomer in Top 2000
Godverdomme.
82 jaquote:Op vrijdag 19 december 2014 09:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
Godverdomme.
Je verwacht het nietquote:Op vrijdag 19 december 2014 09:52 schreef alors het volgende:
Erg raar ja, dat tienermeisjes die fan zijn van Kensington minder te besteden hebben dan van die volgevreten 50'ers die Queen en Blof aanvragen
Valt me mee. Wel in de top 100 maar valt me echt mee.quote:
Ondanks het feit dat hij behoorlijk kapot is gedraaid blijft het wel een van de beste platen van dit jaar... dus niet vreemd dat hij zo hoog binnen komtquote:Op vrijdag 19 december 2014 09:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
Godverdomme.
Noord Flevoland is idd stukken dichterbijquote:Op vrijdag 19 december 2014 09:51 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh dan wacht ik even met boodschappen doen, tot het hier ook wat beter wordt.
quote:Op vrijdag 19 december 2014 09:53 schreef alors het volgende:
[..]
Noord Flevoland is idd stukken dichterbij
Het pleit maar weer eens te meer ervoor om platen die jonger dan een jaar of 2/3 niet in die lijst toe te laten. Waan van de dag.quote:Op vrijdag 19 december 2014 09:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ondanks het feit dat hij behoorlijk kapot is gedraaid blijft het wel een van de beste platen van dit jaar... dus niet vreemd dat hij zo hoog binnen komt
Dit is ook niet zo bijzonder.quote:Op vrijdag 19 december 2014 09:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik snap de commotie rond The Beatles nooit, maar dat zal wel te maken hebben met mijn muzikale opvoeding
Dit is gewoon leuk om mee te zingen.quote:Op vrijdag 19 december 2014 09:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is ook niet zo bijzonder.
Ik heb het bij de meeste nummers. Ik vind Here comes the sun wel mooi, maar voor de rest doet het mij weinig.quote:Op vrijdag 19 december 2014 09:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is ook niet zo bijzonder.
Alles uit de tijd 65-69 vind ik beter dan daarvoor.quote:Op vrijdag 19 december 2014 09:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb het bij de meeste nummers. Ik vind Here comes the sun wel mooi, maar voor de rest doet het mij weinig.
Dat is inderdaad wel weer leuk geweest.quote:Op vrijdag 19 december 2014 09:57 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
wat ging er allemaal fout vandaag!!!1
Ze hebben een aardig grote invloed gehad op de muziekquote:Op vrijdag 19 december 2014 09:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb het bij de meeste nummers. Ik vind Here comes the sun wel mooi, maar voor de rest doet het mij weinig.
Mijn ouders zaten toen nog in de luiers...quote:Op vrijdag 19 december 2014 09:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alles uit de tijd 65-69 vind ik beter dan daarvoor.
En nog steeds vind ik er geen reet aanquote:Op vrijdag 19 december 2014 09:58 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ze hebben een aardig grote invloed gehad op de muziek
Bovendien zit het muzikaal vaak gewoon geniaal in elkaar.
Daar ben ik het dan wel weer mee eens, als je een lijst met eeuwigheidswaarde wilt dan moet je recente platen feitelijk uitsluiten, als ze dan na 2 jaar nog steeds in zo'n lijst worden gestemd dan is het terechtquote:Op vrijdag 19 december 2014 09:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Het pleit maar weer eens te meer ervoor om platen die jonger dan een jaar of 2/3 niet in die lijst toe te laten. Waan van de dag.
quote:Op vrijdag 19 december 2014 09:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mijn ouders zaten toen nog in de luiers...
Ik heb van hen voornamelijk laat 70 en jaren 80 muziek meegekregen.
Beatles werd niet gedraaid.
Beste plaat van het jaar?quote:Op vrijdag 19 december 2014 09:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ondanks het feit dat hij behoorlijk kapot is gedraaid blijft het wel een van de beste platen van dit jaar... dus niet vreemd dat hij zo hoog binnen komt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |