daar is niet veel voor nodigquote:Op vrijdag 19 december 2014 09:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zing het beter dan Mariah laatst
Nou kom maar langs danquote:Op vrijdag 19 december 2014 09:40 schreef Uccie het volgende:
Godverdetyfus kutsnol met kutnummer...:(
Liev hequote:Op vrijdag 19 december 2014 09:42 schreef Uccie het volgende:
[..]jij zit hier achter, ik haat je!
En zo niet, dan toch
Jij zit op veilige afstand, helaas....Fokker is dichtbij genoeg om fysiek pijn te doen.quote:Op vrijdag 19 december 2014 09:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zal ik hem nog aanvragen voor over een uurtje ofzo?
Doe eens hierheen sturen...quote:Op vrijdag 19 december 2014 09:44 schreef alors het volgende:
Blauwe lucht in zichtHet komt nog goed vandaag.
toch jaloers op fokker danquote:Op vrijdag 19 december 2014 09:44 schreef Uccie het volgende:
[..]
Jij zit op veilige afstand, helaas....Fokker is dichtbij genoeg om fysiek pijn te doen.
Waar is dat ?quote:Op vrijdag 19 december 2014 09:44 schreef alors het volgende:
Blauwe lucht in zichtHet komt nog goed vandaag.
altijd beter dan gielquote:Op vrijdag 19 december 2014 09:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Toch wel wennen, Gekdoms gekte zo in de ochtend.
Ik ga mijn best doen, maar het duurt nog wel even denk ik.quote:
Zuid-Friesland.quote:
Oh dat is wel ver weg.quote:Op vrijdag 19 december 2014 09:47 schreef alors het volgende:
[..]
Ik ga mijn best doen, maar het duurt nog wel even denk ik.
[..]
Zuid-Friesland.
Heyquote:
Ik ben het met je eens. Zal de intro zijn.quote:Op vrijdag 19 december 2014 09:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Dat nummer van James Bay blijft nog steeds ergens op lijken.
Hij lijkt sterk op een nummer dat ik deze zomer in de kerk zong in Portugalquote:Op vrijdag 19 december 2014 09:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens. Zal de intro zijn.
Oh dan wacht ik even met boodschappen doen, tot het hier ook wat beter wordt.quote:Op vrijdag 19 december 2014 09:50 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Noord Flevoland ook, dat is iets minder ver weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |