Ik heb helemaal niet geslapenquote:Op vrijdag 19 december 2014 09:02 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik was echt zo moe, ben uiteindelijk in slaap gevallen met de radio aan.
Ja, maar dat was het een aantal jaren terug ook in Enschede, en toen was het ook gezellig druk.quote:Op vrijdag 19 december 2014 09:02 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Het was wel echt kutweer hè.
Toch?
SR hoort dan ook in de provincie.quote:Op vrijdag 19 december 2014 09:04 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja, maar dat was het een aantal jaren terug ook in Enschede, en toen was het ook gezellig druk.
De provincie.quote:Op vrijdag 19 december 2014 09:10 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
SR hoort dan ook in de provincie.
In Groningen was het smerig koud en sneeuwde het nog flink ook.quote:Op vrijdag 19 december 2014 09:04 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja, maar dat was het een aantal jaren terug ook in Enschede, en toen was het ook gezellig druk.
Leiden 2011.quote:Op vrijdag 19 december 2014 09:12 schreef alors het volgende:
[..]
In Groningen was het smerig koud en sneeuwde het nog flink ook.
Ik heb altijd het idee dat mensen 'in de provincie' het veel meer waarderen dat er iets gebeurt in hun stad. Randstedelingen zijn wat dat betreft erg verwend.
Zo, echt wel.quote:Op vrijdag 19 december 2014 09:14 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Leiden 2011.Wat een treurigheid was dat. Het volk, de locatie.
Maar Leeuwarden vorig jaar was ook niet veel. Zal wel komen dat het Friezen zijn, al ontkennen ze dat daar dan weer.quote:
Ik ben in Leeuwarden geweest, was echt wel druk én gezellig op het plein hoorquote:Op vrijdag 19 december 2014 09:16 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Maar Leeuwarden vorig jaar was ook niet veel. Zal wel komen dat het Friezen zijn, al ontkennen ze dat daar dan weer.
Ik ben er ook geweest (250 km geredenquote:Op vrijdag 19 december 2014 09:17 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik ben in Leeuwarden geweest, was echt wel druk én gezellig op het plein hoor
Ik ben vorig jaar letterlijk weggespoeld in Leeuwarden...quote:Op vrijdag 19 december 2014 09:17 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik ben in Leeuwarden geweest, was echt wel druk én gezellig op het plein hoor
quote:
Ik denk dat je die traditie dit jaar kan voortzetten...quote:Op vrijdag 19 december 2014 09:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik ben vorig jaar letterlijk weggespoeld in Leeuwarden...
Je komt wel ergens mee binnenquote:
Cliff Richard heeft ook wel leuke platenquote:
We are al going on a summer holiday!quote:Op vrijdag 19 december 2014 09:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Cliff Richard heeft ook wel leuke platen
Het is niet eens druk bij die enequote:Op vrijdag 19 december 2014 09:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Heeft Wilbert al wat gezegd over een tweede brievenbus?
niet gek met dit weerquote:Op vrijdag 19 december 2014 09:28 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het is niet eens druk bij die ene.
Dit jaar gaan ze onder het bedrag van vorig jaar zitten om volgend jaar in Heerlen er vol overheen te gaan.quote:Op vrijdag 19 december 2014 09:28 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het is niet eens druk bij die ene.
Haarlem is gewoon leiden met minder studenten, en die hadden het twee jaar terug al.quote:Op vrijdag 19 december 2014 09:30 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Dit jaar gaan ze onder het bedrag van vorig jaar zitten om volgend jaar in Heerlen er vol overheen te gaan.Het is dit jaar een stad tegenover volgend jaar een hele provincie.
Ik heb er gewoon vertrouwen in, het moet even loskomen.quote:Op vrijdag 19 december 2014 09:30 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Dit jaar gaan ze onder het bedrag van vorig jaar zitten om volgend jaar in Heerlen er vol overheen te gaan.Het is dit jaar een stad tegenover volgend jaar een hele provincie.
ik ben er ook bang voor jaquote:Op vrijdag 19 december 2014 09:23 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik denk dat je die traditie dit jaar kan voortzetten...
Sowieso, Guus Meeuwisquote:Op vrijdag 19 december 2014 09:36 schreef alors het volgende:
Wat ben ik blij dat ik Guus en zijn nasale gezang gemist heb, verschrikkelijk zeg.
Nee, ze gaan er wel overheen. Als Wilbert ziet dat ze 3 miljoen te kort komen, gooit hij er gewoon 3,5 miljoen erbij vanuit 3fm.quote:Op vrijdag 19 december 2014 09:30 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 19 december 2014 09:40 schreef ieniminimuis het volgende:
All I Want for Christmas is yyyyyyyyyyyyyyooooooooooooouuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
quote:Op vrijdag 19 december 2014 09:40 schreef Uccie het volgende:
Godverdetyfus kutsnol met kutnummer...:(
quote:Op vrijdag 19 december 2014 09:41 schreef Fokker89 het volgende:
Deze heeft Uccie aangevraagd. Kan niet anders
zal ik hem nog aanvragen voor over een uurtje ofzo?quote:Op vrijdag 19 december 2014 09:42 schreef Uccie het volgende:
[..]jij zit hier achter, ik haat je!
En zo niet, dan toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |