helemaal niks.quote:Op vrijdag 19 december 2014 08:14 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Niet veel bijzonders gebeurd vannacht?
Omdat dat de header isquote:Op vrijdag 19 december 2014 08:16 schreef SilentChaos het volgende:
Waarom is het bovenste plaatje breder dan de rest in de OP? Pandaplint gaat dit niet leuk vinden Pino
Heb ik gister veranderd maar doordat de OP weer geTand is is dat weer weg. Verklein het plaatje zo wel even op de host.quote:Op vrijdag 19 december 2014 08:16 schreef SilentChaos het volgende:
Waarom is het bovenste plaatje breder dan de rest in de OP? Pandaplint gaat dit niet leuk vinden Pino
Joh.quote:Op vrijdag 19 december 2014 08:28 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Godverdomme Ekdom is weer lekker origineel dit jaar.
Verdomme.quote:Op vrijdag 19 december 2014 08:35 schreef Pino112 het volgende:
Dotan komt op 82 binnen in de Top 2000
Ik hoop vandaag een beetje in de SR stemming te komen. Het is er nog niet echt.quote:
Nee, maar het weer en alles hoort er ook niet bij, daarnaast ziet Haarlem er niet echt uit als een gezellige stad, als ik vannacht ook ziequote:Op vrijdag 19 december 2014 08:47 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik hoop vandaag een beetje in de SR stemming te komen. Het is er nog niet echt.
Haarlem in het weekend is prima, maar geen studentenstad, dus magere donderdagavond.quote:Op vrijdag 19 december 2014 08:48 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee, maar het weer en alles hoort er ook niet bij, daarnaast ziet Haarlem er niet echt uit als een gezellige stad, als ik vannacht ook zie
Godverdommequote:Op vrijdag 19 december 2014 08:35 schreef Pino112 het volgende:
Dotan komt op 82 binnen in de Top 2000
Dat is toch elk jaar hetzelfdequote:Op vrijdag 19 december 2014 08:47 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik hoop vandaag een beetje in de SR stemming te komen. Het is er nog niet echt.
Ik denk dat ik dat dan vergeetquote:
Denk het welquote:
Ik roep ook elk jaar twee dagen voor kerst dat ik nog niet in de stemming ben hahaha.quote:Op vrijdag 19 december 2014 08:58 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Denk het welik lees praktisch elk jaar dat er 'nog geen sfeer is'
Er waren hier net zoveel mensen als op de markt daar.quote:Op vrijdag 19 december 2014 08:59 schreef alors het volgende:
Maar één topic volgemaakt deze nacht, dat zegt ook wel veel.
Goedemorgen overigens.
Ik was echt zo moe, ben uiteindelijk in slaap gevallen met de radio aan.quote:Op vrijdag 19 december 2014 09:01 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Er waren hier net zoveel mensen als op de markt daar.
Het was wel echt kutweer hè.quote:Op vrijdag 19 december 2014 09:01 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Er waren hier net zoveel mensen als op de markt daar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |