quote:Op maandag 3 augustus 2015 12:24 schreef Susi het volgende:
Ik ben met name benieuwd naar TSO/Savatage. Een paar jaar terug heb ik ze gezien in de HMH, erg indrukwekkend.
Deze clip staat al wel al online:
dan vind ik het geen immortal meerquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 17:46 schreef VerdachtParkietje het volgende:
Nice immortal weer bij elkaar, alleen wel zonder Abbath.
edit/ Owja deze al gehoord?
Immortal zonder Abbath is niet echt Immortal meer. Meer 'de drummer begint een nieuwe band met dezelfde naam'.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 17:46 schreef VerdachtParkietje het volgende:
Nice immortal weer bij elkaar, alleen wel zonder Abbath.
Zullen we alle bands noemen die zo verder zijn gegaan.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 18:39 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Immortal zonder Abbath is niet echt Immortal meer. Meer 'de drummer begint een nieuwe band met dezelfde naam'.
Noem er maar drie. Da's wel goed genoeg.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zullen we alle bands noemen die zo verder zijn gegaan.dan zijn we nog wel even bezig
Ik begin alvast met Deep Purple.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:06 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Noem er maar drie. Da's wel goed genoeg.
Die zijn op gegeven moment verdergegaan vanuit alleen de drummer?quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:28 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik begin alvast met Deep Purple.
het zal vooral Demonaz zijn want die is zonder Immortal helemaal nergens. Horgh heeft met Hypocrisy nog wel een goeie bron van inkomsten.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 18:39 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Immortal zonder Abbath is niet echt Immortal meer. Meer 'de drummer begint een nieuwe band met dezelfde naam'.
Maar ja, Demonaz is al tijden niet meer dan een soort veredelde bandcoach.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:11 schreef Tokus het volgende:
[..]
het zal vooral Demonaz zijn want die is zonder Immortal helemaal nergens. Horgh heeft met Hypocrisy nog wel een goeie bron van inkomsten.
Ik kan niet zeggen dat ik de teksten van Immortal ooit erg indrukwekkend heb gevonden.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:22 schreef Tokus het volgende:
klopt. En de enige in de band die nog een soortje teksten kan schrijven.
Venomquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:06 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Noem er maar drie. Da's wel goed genoeg.
Alleen zijn Ian Gillan en Roger Glover geen originele bandleden. Ze waren er wel bij vanaf het moment dat ze commercieel succes kregen, dat wel.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:31 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Die zijn op gegeven moment verdergegaan vanuit alleen de drummer?
edit:
Toch even opgezocht. Volgens Wiki:
Ian Paice - drums, percussion (1968-1976, 1984-present)
Ian Gillan - vocals, harmonica, percussion (1969-1973, 1984-1989, 1992-present)
Roger Glover - bass (1969-1973, 1984-present)
Steve Morse - guitar (1994-present)
Don Airey - organ, keyboards (2002-present, touring member August 2001 - February 2002)
Drie van de vijf waren er in het begin ook al bij.
Cronos is echt wel het gezicht van die band. Horgh is dat beslist niet van Immortal. Venom is meer vergelijkbaar met een Abbath die doorgaat met Immortal.quote:
Die ken ik eigenlijk hoogstens van naam... Sorry...quote:Pungent Stench
Queensreich
Rhapsody
Vast nog wel meer voorbeelden te bedenken.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:11 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Cronos is echt wel het gezicht van die band. Horgh is dat beslist niet van Immortal. Venom is meer vergelijkbaar met een Abbath die doorgaat met Immortal.
[..]
Die ken ik eigenlijk hoogstens van naam... Sorry...
Dat neemt niet weg dat het prima voorbeelden zijn.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 21:11 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Die ken ik eigenlijk hoogstens van naam... Sorry...
Het is Queensryche.. (met puntjes op de Y)quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Venom
Pungent Stench
Queensreich
Rhapsody
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |