je moet het maar doen met mijn patige paint skillsquote:Op donderdag 18 december 2014 22:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je zoiets probeert, doe het dan een beetje met een normaal programma. Dit ziet er niet uit.
.jpgquote:Op donderdag 18 december 2014 22:19 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
je moet het maar doen met mijn patige paint skills
Je hoeft niet gelijk al zijn zelfvertrouwen te vermorzelenquote:Op donderdag 18 december 2014 22:19 schreef GGMM het volgende:
Al die moeite ook lopen doen, voor iets wat niet grappig is en er uitziet alsof het door Ray Charles is ontworpen.
Nee, je bent gewoon MADquote:
Dat had z'n spiegel al gedaan.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:20 schreef DaveDave09 het volgende:
[..]
Je hoeft niet gelijk al zijn zelfvertrouwen te vermorzelen
Och, ik denk dat Ray het toch niet leest.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:20 schreef DaveDave09 het volgende:
[..]
Je hoeft niet gelijk al zijn zelfvertrouwen te vermorzelen
Lekker kijken naar die pedo.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik zeg maar zo, gelukkig is er darten
Vernederd is een groot woord. Het is ietwat geflatteerd.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:21 schreef tompsv18 het volgende:
0-4 wat de fuck? Sla ik Ajax een keer over, worden ze vernederd in eigen huis
Ik zou het hele seizoen niet meer kijken.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:21 schreef tompsv18 het volgende:
of het Glazen Huisquote:Op donderdag 18 december 2014 22:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik zeg maar zo, gelukkig is er darten
*maakt grapje over wedden*quote:Op donderdag 18 december 2014 22:21 schreef tompsv18 het volgende:
Naar de rechter, geld terugvragen.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:22 schreef DuvelDuvel het volgende:
Vriend van mij heeft 12¤ betaald voor deze wedstrijd
Dat boycot ik... ik snap werkelijk waar niet dat er mensen zijn die daar geld aan doneren....quote:
Hoezo? Had Vitesse met 0-8 voor moeten staan?quote:Op donderdag 18 december 2014 22:21 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Vernederd is een groot woord. Het is ietwat geflatteerd.
Haha.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |