Dat zei hij helemaal niet.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:24 schreef Cavaliers het volgende:
''Maakt Vitesse er één doelpunt bij, dan wordt het 0-5''
Goed commentaar.
dat word 16-0 zondagquote:Op donderdag 18 december 2014 22:24 schreef Zorro het volgende:
Met de uitslagen van vandaag gaat ajax dit weekend met angst en beven naar Excelsior
Zelfde inzicht als Cruijff zie je wel.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:24 schreef Cavaliers het volgende:
Goed commentaar.
Dit kwam letterlijk uit zijn mond rollen. Dat hij er vervolgens nog wat aan toevoegt vind ik verder niet zo rullevant.quote:
Briljant. Maar wat verwacht je van de man die iedere mogelijke overtreding beoordeelt met: Er is contact. Ja nou en?quote:Op donderdag 18 december 2014 22:24 schreef Cavaliers het volgende:
Goed commentaar.
Dat blijkt. Daardoor is je quote alleen helemaal niet relevant, aangezien hijd it dus met een doel zei.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:25 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dit kwam letterlijk uit zijn mond rollen. Dat hij er vervolgens nog wat aan toevoegt vind ik verder niet zo rullevant.
ahh . Ik loop 1 min achterquote:
Zag net wel een dikke mongool met een fototoestel om zijn nek richting de uitgang lopen.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:26 schreef FL_Freak het volgende:
Zijn er nog geen mensen uit de arena gegaan?
Doe je capuchon opquote:Op donderdag 18 december 2014 22:27 schreef KingRoland het volgende:
Aan het muur het bestuur
boys ik ga naar de ArenA
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |