Daar ben ik het wel mee eens... enne...quote:
Fijn hequote:
Fawlty towersquote:Op donderdag 18 december 2014 21:33 schreef asco het volgende:
Dit is toch ook ergens van gejat, waarvan eigenlijk?
Ik snap sowieso niet waarom mensen altijd moeten roepen wat er te horen is.quote:
Daarmee laat ik zien dat mn internet traag is.. en ik hoop dat mn provider hier meeleest...quote:Op donderdag 18 december 2014 21:34 schreef D. het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet waarom mensen altijd moeten roepen wat er te horen is.
Zijn ze trots dat ze het herkennen ofzo?
Vroeger had je mensen die bij concerten meezingen i.p.v. luisteren. Nu doen ze dat en ze filmen er bij dus ze kijken en luisteren niet eens meer.quote:Op donderdag 18 december 2014 21:34 schreef D. het volgende:
[..]
Anders komen die topics natuurlijk nooit vol.quote:Op donderdag 18 december 2014 21:34 schreef D. het volgende:
[..]
BZV godinquote:
Meezingen kan ik nog inkomen (zolang het niet overheerst), en doorheen krijsen a la bakvis snap ik nietquote:Op donderdag 18 december 2014 21:36 schreef waxmask het volgende:
[..]
Vroeger had je mensen die bij concerten meezingen i.p.v. luisteren. Nu doen ze dat en ze filmen er bij dus ze kijken en luisteren niet eens meer.
Kut die had er ook in ge-moetenquote:Op donderdag 18 december 2014 21:37 schreef Qunix het volgende:
Jullie problemen, zo nu plots, met de stream?
Via Horizon Go niet.quote:Op donderdag 18 december 2014 21:37 schreef Qunix het volgende:
Stream in de app doet het niet inderdaadquote:Op donderdag 18 december 2014 21:37 schreef Qunix het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 18 december 2014 21:37 schreef D. het volgende:
[..]
Meezingen kan ik nog inkomen (zolang het niet overheerst), en doorheen krijsen a la bakvis snap ik niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |