Dan zou ik je sommige dozen gratis mee moeten gevenquote:Op zaterdag 28 maart 2015 13:56 schreef Spaardertje het volgende:
[..]
Ik zou bijna vragen waar je woont en of ik de flessen voor inkoopsprijs over zou mogen nemen.. 🙊😬
Ja wil wel wat dozen overnemenquote:Op zaterdag 28 maart 2015 13:13 schreef hottentot het volgende:
[..]
Vind zelf de '94 wines prima te drinken, heb nog een doos 3 staan van de eerste kortingsronde.
Achteraf veel te veel ingekocht, maar wist toen nog niet dat ik ga emigreren en de zooi niet meeneem. En ben voor de zomer het land uit, dus de laatste 20 flessen Canei komen ook niet opEn om nog even in 2 maanden over de 100 flessen op te zuipen word wel erg gortig.
Ik heb 1 keer een brief gekregen van ze, thats itquote:Op donderdag 2 april 2015 15:58 schreef CrashO het volgende:
Wat een stelletje spamhonden blijven het toch ook
Ik sta in het bel-me-niet register èn heb al 2x een recht-op-verzet mail verzonden naar wijnvoordeel om die post iedere paar weken van ze.
En toch kreeg ik afgelopen week weer post in de bus van ze en werd ik net zelfs nog gebeld door een callcenter of ik genoten had van mijn wijn die ik bij ze had gekocht (vorig jaar zomer! ).
Zucht![]()
Ja hier ook hoorquote:Op donderdag 2 april 2015 16:01 schreef Ferdii het volgende:
Die spam gaat ook regelrecht naar de papierbak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ziet iemand nog mogelijkheden om hem ook op de voordeligere wijnen te laten gelden?
Wettelijk gezien is het zo dat als jij klant bent (geweest) men het BMN-register mag negeren, dat is namelijk bedoeld voor koude acquisitie.quote:Op donderdag 2 april 2015 16:29 schreef Skv het volgende:
Ik werd net gebeld door zo'n mongool van ze. Heb gezegd dat ze op moeten stappen. Verwijst hij me door naar het belmenietregister. Maar daar staat alles allang aangevinkt. Al jaren. Wat een rukkers zeg, hetzelfde dus als bij jullie.
Ik ga nooit meer meedoen met pauperacties bij kutbedrijven. Hopeloos irritant.quote:Op donderdag 23 april 2015 00:32 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Wettelijk gezien is het zo dat als jij klant bent (geweest) men het BMN-register mag negeren, dat is namelijk bedoeld voor koude acquisitie.
quote:Heeft u uw wijnvoorraad voor de zomer al ingeslagen? Nu de tijd van het vakantiegeld weer is aangebroken, vullen wij uw vakantiegeld aan met een waardebon van maar liefst 15,95! Zo ontvangt u een korting van 10,- én betalen wij de verzendkosten t.w.v. 5,95 voor u. Wees er wel snel bij, want dit is uw laatste kans om te profiteren van het voordeel dat wij u bieden! Deze waardebon kunt u inwisselen op ALLE wijnen, dus dit geldt ook op onze aanbiedingen.
Uw persoonlijke kortingscode*: VAKANTIEGELD
Ga snel naar onze aanbiedingen via: https://www.wijnvoordeel.nl/vakantiegeld
Slechte aanbieding. Ze hebben altijd gratis verzenden vanaf 50 euro en nu doen ze het voorkomen alsof het een extraatje is.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 11:49 schreef Katinkat het volgende:
Inderdaad, niet een superaanbieding, als je eerst voor 50-60 euro moet bestellen. in de nieuwsbrief staat dat er niet bij.
De wijn die ik wil zit standaard in de aanbieding. Ik bestel hem pas weer als ik 6 flessen onder een tientje thuis heb.quote:Op donderdag 9 juli 2015 15:55 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Hm kreeg weer een code voor 50%. Maar natuurlijk niet geldig op een aanbieding Laat de wijn die ik wil nou alweer in de "aanbieding" zijn.
Misschien heeft iemand anders er wat aan IM874
Ja precies ik vind die goldish pink lekker. Maar koop pas weer bij een goede actie.quote:Op woensdag 15 juli 2015 21:50 schreef Geralt het volgende:
[..]
De wijn die ik wil zit standaard in de aanbieding. Ik bestel hem pas weer als ik 6 flessen onder een tientje thuis heb.
Dat was destijds met gratis verzendkosten en 20 euro korting geloof ik
Ik begreep dat ik de enige ben die een aanpassing mag doen in dat register, en dat niet opeens Wijnvoordeel mij mag stalken. Ik heb het in februari nog aangepast dat ik door geen enkel bedrijf of goed doel benaderd wil worden, dus hoe ze erbij komen het nu opeens wel te mogen (had in december voor het laatst besteld) Ik heb nergens aangegeven dat ze mij mogen bellen.quote:Op donderdag 23 april 2015 00:32 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Wettelijk gezien is het zo dat als jij klant bent (geweest) men het BMN-register mag negeren, dat is namelijk bedoeld voor koude acquisitie.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |