Ow, oeps.quote:Op donderdag 18 december 2014 19:58 schreef puzziepie het volgende:
Krabben aan je ballen, dat doe je niet op straat
Tis niet alleen voor de bewonersquote:Op donderdag 18 december 2014 19:56 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ze moet het wel simpel houden. Je moet je verhaal inderdaad qua niveau altijd aanpassen aan je publiek.
Ze is net 10 minuten bezig...quote:Op donderdag 18 december 2014 19:57 schreef kaatje50 het volgende:
ik had gehoopt dat ze zou vertellen wat het opsluiten in Utopia met je doet....
Heeft toch ook met vrijheid, of het missen daarvan, te maken
quote:Op donderdag 18 december 2014 19:58 schreef Kijkertje het volgende:
Nico heeft ook nog weinig ervaring en ze doet het wel allemaal uit haar hoofd
Mwahquote:Op donderdag 18 december 2014 19:58 schreef puzziepie het volgende:
Dat is best knap. Ze heeft denk ik nooit voor een klas gestaan. Dan geef ik je het te doen.quote:Op donderdag 18 december 2014 19:58 schreef Kijkertje het volgende:
en dan ook nog amper tijd gehad om echt goed voor te bereiden , uit te werken ,.........quote:Op donderdag 18 december 2014 19:58 schreef Kijkertje het volgende:
Dat is waar. Dan wacht ik nog even afquote:
10 minuten te langquote:
Tsja, maar een maand of elf..quote:Op donderdag 18 december 2014 19:59 schreef puzziepie het volgende:
[..]
en dan ook nog amper tijd gehad om echt goed voor te bereiden , uit te werken ,.........
Waar jeuk is,moet je krabben.quote:Op donderdag 18 december 2014 19:58 schreef puzziepie het volgende:
Nee hèquote:Op donderdag 18 december 2014 19:58 schreef Urb het volgende:
[..]
Mwah
[ afbeelding ]
En Ruud, laten we het daar maar helemaal niet over hebben
Behalve als dat in een situatie niet gewenst is.quote:Op donderdag 18 december 2014 19:59 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Waar jeuk is,moet je krabben.
Thanks.quote:Op donderdag 18 december 2014 19:59 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Xhamster: Bunny Freedom gets of with a toy
Ze heeft de laptop al dagen in beslag genomen ze is lang genoeg bezig geweest met voorbereiden hoor.quote:Op donderdag 18 december 2014 19:59 schreef puzziepie het volgende:
[..]
en dan ook nog amper tijd gehad om echt goed voor te bereiden , uit te werken ,.........
Geen idee,heb nooit jeuk.quote:Op donderdag 18 december 2014 20:01 schreef lovely_sunset het volgende:
[..]
Behalve als dat in een situatie niet gewenst is.
Ik zou geen verhaal op papier kunnen krijgen als ik telkens zo werd afgeleid door alles en iedereen om mij heenquote:Op donderdag 18 december 2014 20:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze heeft de laptop al dagen in beslag genomen ze is lang genoeg bezig geweest met voorbereiden hoor.
Ja en negatieve aandacht is ook aandachtquote:Op donderdag 18 december 2014 20:02 schreef mevrouwdebok het volgende:
Nico: niet kiezen is ook een keuze
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |