abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147776049
Ik vind het ook mooie tekeningen. Vooral ook omdat ze met je gevoel zijn getekend!
pi_147776287
Is het trouwens niets voor jou om eens digitaal te tekenen, Gewas?
pi_147785038
Ik vind dat je prima kunt tekenen, Gewas. Als je op die manier emoties kwijt kunt zou ik zeggen: ga er vooral mee door. Wie weet kun je op een dag CD-covers voor black metal bands gaan ontwerpen :P
pi_147791475
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2014 10:52 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]

deze zijn wel mooi.

ik heb ook wel eens dat ik iets droom en er dan wat mee moet ofzo.
heb je wel eens iets geprobeerd met lucide dromen? is wel de moeite waard.
Heb het even opgezocht... Lucide dromen lijkt me best eng. :P Heb ze vroeger wel eens gehad maar dat was echt jaren geleden.

quote:
1s.gif Op zaterdag 20 december 2014 13:02 schreef robin007bond het volgende:
Had je niet eerder een topic met tekeningen? Die vond ik destijds ook mooi.
Klopt, dat was het Herinneringen topic. :) Gelukkig heb ik die vervelende herinneringen de afgelopen tijd voor een groot deel van me af kunnen zetten.

quote:
14s.gif Op zaterdag 20 december 2014 15:52 schreef Pulzzar het volgende:
Ik vind het ook mooie tekeningen. Vooral ook omdat ze met je gevoel zijn getekend!
Pasgeleden had ik deze nog gemaakt:

Ik werd 's nachts wakker en zag dat de maan scheen. Dit is het uitzicht vanuit mijn raam.

quote:
1s.gif Op zaterdag 20 december 2014 16:02 schreef robin007bond het volgende:
Is het trouwens niets voor jou om eens digitaal te tekenen, Gewas?
Dat is voor mij nog compleet onbekend terrein, geen idee hoe dat werkt eigenlijk. Heb wel eens zo'n topic in het CRE forum gezien en ziet er wel interessant uit.

quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2014 20:50 schreef Gwywen het volgende:
Ik vind dat je prima kunt tekenen, Gewas. Als je op die manier emoties kwijt kunt zou ik zeggen: ga er vooral mee door. Wie weet kun je op een dag CD-covers voor black metal bands gaan ontwerpen :P
Lol. :P Bij veel tekeningen ben ik idd geinspireerd door black metal album covers.

Afgelopen maanden ben ik helemaal verslaafd aan black metal. Luister het van 's ochtends tot 's avonds.

Bedankt voor jullie lieve reacties trouwens.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-12-2014 02:26:59 ]
pi_147792746
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 02:02 schreef Gewas het volgende:

[..]

Heb het even opgezocht... Lucide dromen lijkt me best eng. :P Heb ze vroeger wel eens gehad maar dat was echt jaren geleden.

het geef je wel meer macht in je dromen, dat merk je ook als je niet lucide droomd. dat is wel lekker als je vaak nachtmerries hebt.

bijvoorbeeld; als ik vroeger bang wegrende, draai ik me nu om en ram die zombie gewoon neer. soort van intuitief, omdat ik van lucide dromen heb geleerd dat je alles gewoon kan veranderen en dat je onkwetsbaar bent.
en daar leer je dan van je angsten confronteren ofzo, dus dat is alleen maar goed.
pi_147801524
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 03:10 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]

het geef je wel meer macht in je dromen, dat merk je ook als je niet lucide droomd. dat is wel lekker als je vaak nachtmerries hebt.

bijvoorbeeld; als ik vroeger bang wegrende, draai ik me nu om en ram die zombie gewoon neer. soort van intuitief, omdat ik van lucide dromen heb geleerd dat je alles gewoon kan veranderen en dat je onkwetsbaar bent.
en daar leer je dan van je angsten confronteren ofzo, dus dat is alleen maar goed.
Ik zal er wat meer over gaan opzoeken. :) Heeft het ook effect op de angsten buiten je dromen?

Deze vanochtend getekend.

Ik heb de straat expres zo "doods" gehouden omdat ik een hekel heb aan drukke straten. O-)

En nu ga ik Feyenoord kijken.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-12-2014 14:50:21 ]
pi_147801790
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 14:41 schreef Gewas het volgende:

[..]

Ik zal er wat meer over gaan opzoeken. :) Heeft het ook effect op de angsten buiten je dromen?

Deze vanochtend getekend.

[ afbeelding ]

Ik heb de straat expres zo "doods" gehouden omdat ik een hekel heb aan drukke straten. O-)

En nu ga ik Feyenoord kijken.
nou ja het kan wel doorwerken in je wakkere leven. maar het zal wel niet hetzelfde werken bij iedereen... bij mij heeft het alleen maar positief gewerkt. en het is leuk.
pi_147832980
Ik hoop eigenlijk dat meer mensen hun (therapeutische) tekeningen hier gaan posten. >:O

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 22-12-2014 07:16:47 ]
pi_147834175
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 08:07 schreef MevrouwPuff het volgende:
Hier een van tijdens de laatste loodjes van mn studie, ook een droom
[ afbeelding ]
Waar ging die droom precies over? :P En moet jij die vrouw rechts voorstellen?

(had beetje over deze tekening heen gelezen)
pi_147870822
Ik heb gister gedroomd dat ik in de hel was en dat ik daar allemaal bekenden tegenkwam.

pi_147879160
Volgens mij vonden mensen die tekening van de hel verschrikkelijk. _O- _O-

Deze net gemaakt. Dit is mijn favoriete stuk uit Lord of the Rings.

Heb eigenlijk weer zin om dat boek te gaan lezen.
pi_147880481
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 09:52 schreef Gewas het volgende:

[..]

Waar ging die droom precies over? :P En moet jij die vrouw rechts voorstellen?

(had beetje over deze tekening heen gelezen)
Dat ik achtervolgd werd door boze buurtbewoners met fakkels en hooivorken :D en idd, ik rechts
dat soort dromen heb ik lang niet meer gehad.
  PR en moderator dinsdag 23 december 2014 @ 15:31:51 #63
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_147882381
Ja, dat herken ik.
Maar ik studeer creatieve therapie dus ben in opleiding om beeldend therapeut te worden.
Dan leer je ook de theorie erachter en hoe die therapeutische waarden van beeldend werk in de praktijk toepasbaar zijn.
Erg interessant :Y

Je gedachtes en gevoelens verbeelden (waar het soms moeilijk is om het te verwoorden) kan onbewust al een hoop losmaken :Y
Fuck the EBU.
pi_147909274
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 december 2014 14:33 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Dat ik achtervolgd werd door boze buurtbewoners met fakkels en hooivorken :D en idd, ik rechts
dat soort dromen heb ik lang niet meer gehad.
Mooi hoe je die boze buurtbewoners heb getekend dan. :D

Ik heb vannacht eindelijk weer eens goed geslapen. Geen nare dromen ofzo gehad. :z

quote:
10s.gif Op dinsdag 23 december 2014 15:31 schreef Moira. het volgende:
Ja, dat herken ik.
Maar ik studeer creatieve therapie dus ben in opleiding om beeldend therapeut te worden.
Dan leer je ook de theorie erachter en hoe die therapeutische waarden van beeldend werk in de praktijk toepasbaar zijn.
Erg interessant :Y

Je gedachtes en gevoelens verbeelden (waar het soms moeilijk is om het te verwoorden) kan onbewust al een hoop losmaken :Y
Wist helemaal niet dat zo'n studie bestond. :)

Tekenen is voor mij een uitlaatklep, kan idd mijn gevoelens erin kwijt. In de omgang met mensen ben ik niet zo'n prater.
pi_147972707

Net gemaakt.

[ Bericht 21% gewijzigd door #ANONIEM op 27-12-2014 08:40:58 ]
pi_148022403
Die perspectief tekeningen zijn erg gaaf!
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_148022906
Mooie tekening, hoor :)

Ik teken vooral om rustig te worden, vooral in mijn hoofd. Gaat wel in periodes: soms teken ik maanden niet, om vervolgens niet bij het schetsblok weg te kunnen komen. Wel allemaal abstract, en vaak mandala's. Ik houd van herhaling en spiegelen. En ik teken ze altijd zelf. Alleen inkleuren is niets voor mij, ik wil graag creëren.
(Un)masking for the greater good.
pi_148038393
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2014 20:57 schreef Koral het volgende:
Die perspectief tekeningen zijn erg gaaf!
quote:
3s.gif Op zaterdag 27 december 2014 21:06 schreef Natalie het volgende:
Mooie tekening, hoor :)

Ik teken vooral om rustig te worden, vooral in mijn hoofd. Gaat wel in periodes: soms teken ik maanden niet, om vervolgens niet bij het schetsblok weg te kunnen komen. Wel allemaal abstract, en vaak mandala's. Ik houd van herhaling en spiegelen. En ik teken ze altijd zelf. Alleen inkleuren is niets voor mij, ik wil graag creëren.
Thanks allebei. :)

Ik teken ook om rustig te worden. Als ik met een tekening bezig ben vliegt de tijd en lijk ik me nergens druk om te maken. Heb je geen tekeningen die je eventueel wil delen hier? >:O
  zondag 28 december 2014 @ 10:48:17 #69
365231 Fera
Fire & Blood
pi_148039346
Vroeger tekende ik dag in dag uit en qua niveau schoot ik omhoog. Tot dat ik zover kwam dat ik niet meer beter leek te worden. Ik keek teveel naar anderen en werd erg gefrustreerd als het niet lukte.

Later heb ik het meerdere keren willen oppakken, maar zo gepassioneerd als tien jaar geleden ben ik niet meer. Heel erg jammer wel, ik mis het. ;( Het is mij zeven maanden geleden nog wel gelukt, als cadeau voor mijn vriend. Blijkbaar heb ik een sterke motivatie nodig.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
  zondag 28 december 2014 @ 14:37:11 #70
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_148047422
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2014 09:59 schreef Gewas het volgende:

Thanks allebei. :)

Ik teken ook om rustig te worden. Als ik met een tekening bezig ben vliegt de tijd en lijk ik me nergens druk om te maken. Heb je geen tekeningen die je eventueel wil delen hier? >:O
Same here. Ik kom in een flow :) Zo lekker is dat. Alle geluiden en gedachten waardoor ik zo gespannen was, zijn weg. Er is alleen maar dat schetsblok en die potloden. En dan is het ineens 4 uur later.

Nee, de tekeningen deel ik liever niet. De moodboards die ik maak, die zet ik soms wel online :)
pi_148049817

Dat gebouwen tekenen vind ik wel veel leuker dan bomen enz.
  zondag 28 december 2014 @ 15:39:10 #72
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_148050304
Niet alles teruggelezen, maar heb je training gehad of kon je altijd al zo tekenen?
pi_148050646
quote:
3s.gif Op zondag 28 december 2014 15:39 schreef Natalie het volgende:
Niet alles teruggelezen, maar heb je training gehad of kon je altijd al zo tekenen?
Nope, geen training gehad ofzo. Op het vmbo had ik ook weinig aan tekenen. Perspectief tekenen heb ik mezelf aangeleerd.
  zondag 28 december 2014 @ 15:48:36 #74
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_148050741
Ziet er goed uit, Gewas! Ik zou hier zeker mee doorgaan, je hebt er duidelijk aanleg voor.

Zelf schilder en teken ik ook regelmatig. Het concentreren op de tekening leiden mijn gedachtes zeer goed af. Ik ga er helemaal in op en heb geen tijd om te piekeren. Heerlijk.
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
pi_148083203
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2014 15:48 schreef Revanches het volgende:
Ziet er goed uit, Gewas! Ik zou hier zeker mee doorgaan, je hebt er duidelijk aanleg voor.

Zelf schilder en teken ik ook regelmatig. Het concentreren op de tekening leiden mijn gedachtes zeer goed af. Ik ga er helemaal in op en heb geen tijd om te piekeren. Heerlijk.
Yeah, bij mij precies hetzelfde. :) Ik zet altijd mijn favoriete muziek aan, bak koffie erbij. c_/

Bedankt voor je lieve reactie trouwens.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')