Wow, iemand die zich assimileert op FOK! En nog driftig wezen ook.. Ik ben omquote:Op zaterdag 20 december 2014 22:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ahh lief, dankjewel.
[..]
Ik probeer gewoon zo goed mogelijk te assimileren! Doe ik ook in andere topics. Maar je hebt gelijk, sorry.
[..]
Peer pressure gespot. Durf nee te zeggen! Nee is nee.
Ik heb het er maar druk mee! Maak me gewoon snel druk om dingen en dan word ik soms driftig ja.quote:Op zaterdag 20 december 2014 22:52 schreef Divje het volgende:
[..]
Wow, iemand die zich assimileert op FOK! En nog driftig wezen ook.. Ik ben om
Dan weet ik nog wel een paar topics hier in bnw om in mee te posten.quote:Op zaterdag 20 december 2014 22:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik heb het er maar druk mee! Maak me gewoon snel druk om dingen en dan word ik soms driftig ja.![]()
Is toch niks ergs aanquote:Op zaterdag 20 december 2014 22:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik heb het er maar druk mee! Maak me gewoon snel druk om dingen en dan word ik soms driftig ja.![]()
Ik typ soms hele verhalen als reacties, en dan later verwijder ik alsnog alles en klik ik het topic weg.quote:Op zaterdag 20 december 2014 22:58 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Dan weet ik nog wel een paar topics hier in bnw om in mee te posten.
Hebben wel meer mensen denk ik.quote:Op zaterdag 20 december 2014 22:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik typ soms hele verhalen als reacties, en dan later verwijder ik alsnog alles en klik ik het topic weg.
Probeerde een newbie te helpen een nieuw topic te openen. Kan ook een kloon zijn trouwens. Maar omdat Fok! soms zo traag is tijdens die ddos-aanvallen was ik te laat. En nu wordt alles overhoop getrokken volgens mijquote:
Turkentopic, verder struin ik al lurkend door FOK!. Vroeger veel in onz gezeten. En jij?quote:Op zaterdag 20 december 2014 23:02 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Hebben wel meer mensen denk ik.![]()
Waar zit je normaal vaak dan?
Je wil gwn in haar broekje komen, nu komt de aap uit de mouw.quote:Op zaterdag 20 december 2014 23:07 schreef Divje het volgende:
[..]
Probeer een newbie te helpen. Kan ook een kloon zijn trouwens. Maar omdat Fok! soms zo traag is tijdens die ddos-aanvallen was ik te laat. En nu wordt alles overhoop getrokken volgens mij
Was meer met jouw broekje bezigquote:Op zaterdag 20 december 2014 23:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Je wil gwn in haar broekje komen, nu komt de aap uit de mouw.
Nee hoor Div, zo ben jij helemaal niet. Je bent een cutie en daar komt Klinkerbotsing vanzelf achter als ze hier wat vaker meepost.quote:Op zaterdag 20 december 2014 23:09 schreef Divje het volgende:
Vrouwen he, probeer je eens aardig te zijn dan zien andere vrouwen er wel iets negatiefs in.
En?quote:Op zaterdag 20 december 2014 23:17 schreef Divje het volgende:
Lav ik heb net een broodje Jong Belegen kaas gegeten
Ik ben hier voor jou hoor.quote:Op zaterdag 20 december 2014 23:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee hoor Div, zo ben jij helemaal niet. Je bent een cutie en daar komt Klinkerbotsing vanzelf achter als ze hier wat vaker meepost.
En weer een ddos. Dat die gast snel de kramp in zjn klauwen krijgt
Alleen hier. Zodra ik buiten bnw post stalkt lavenderr mijquote:Op zaterdag 20 december 2014 23:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Turkentopic, verder struin ik al lurkend door FOK!. Vroeger veel in onz gezeten. En jij?
Doe ik.quote:Op zaterdag 20 december 2014 23:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]. Droom maar lekker verder.
Ja ze komt er nog wel achter, heb in R&P mss een verkeerde indruk achter gelatenquote:Op zaterdag 20 december 2014 23:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee hoor Div, zo ben jij helemaal niet. Je bent een cutie en daar komt Klinkerbotsing vanzelf achter als ze hier wat vaker meepost.
En weer een ddos. Dat die gast snel de kramp in zjn klauwen krijgt
Is lavenderr een bazige tante?quote:Op zaterdag 20 december 2014 23:19 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Alleen hier. Zodra ik buiten bnw post stalkt lavenderr mij
quote:
Users die in het Turkentopic rondhangen zijn altijd man?quote:Op zaterdag 20 december 2014 23:22 schreef Blaadjes het volgende:
Ik maar denken dat Klinkerbotsing een menneke was en divje ineens homo.![]()
Ach ja...
Nee hoor L is echt een schatquote:Op zaterdag 20 december 2014 23:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Is lavenderr een bazige tante?
[..]![]()
!
Dus. Wat houdt jou bezig in het dagelijkse leven?
Nee weet ook niet waarom. Mobiel zie ik geen mannetje of vrouwtje. Ging uit van mannetje weet ook niet waaromquote:Op zaterdag 20 december 2014 23:23 schreef Divje het volgende:
[..]
Users die in het Turkentopic rondhangen zijn altijd man?
Oh wat liefquote:Op zaterdag 20 december 2014 23:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik ben hier voor jou hoor.
Hoe weet je dat het een ddos aanval is dan?
Echt nietquote:Op zaterdag 20 december 2014 23:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Is lavenderr een bazige tante?
[..]![]()
!
Dus. Wat houdt jou bezig in het dagelijkse leven?
Je bent dan ook onweerstaanbaar Bquote:Op zaterdag 20 december 2014 23:19 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Alleen hier. Zodra ik buiten bnw post stalkt lavenderr mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |