Mogguh! Pas je op dat je niet weg waait vandaag?quote:
Daarom blijf ik ook lekker binnen.quote:Op zaterdag 20 december 2014 12:52 schreef Divje het volgende:
[..]
Mogguh! Pas je op dat je niet weg waait vandaag?
Wat een wind!
Goed plan! Ben gelukkig al buiten geweest vandaagquote:Op zaterdag 20 december 2014 12:55 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Daarom blijf ik ook lekker binnen.
Je hebt zelf al wat gevonden zag ikquote:Op zaterdag 20 december 2014 13:35 schreef Erasmo het volgende:
Iemand nog suggesties voor een topictitel voor het nieuwe BP topic?
Prima zoquote:Op zaterdag 20 december 2014 13:35 schreef Erasmo het volgende:
Iemand nog suggesties voor een topictitel voor het nieuwe BP topic?
Dat ie er nog staatquote:Op zaterdag 20 december 2014 19:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je hebt zelf al wat gevonden zag ik
BIERRquote:Op zaterdag 20 december 2014 21:53 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Bier bier bier![]()
En 3 2 1 daar is fogel
Tja ze staan er niet voor de sier he. Zo mooi zijn ze nietquote:Op zaterdag 20 december 2014 21:56 schreef Divje het volgende:
[..]
Pitt
Wel een nieuw kratje aan moeten breken na gisteren
Gelijk heb je, zo lelijk dat je ze het liefst zo snel mogelijk je huis uit hebt. Maarja, dan moet er toch weer nieuwe komenquote:Op zaterdag 20 december 2014 21:59 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Tja ze staan er niet voor de sier he. Zo mooi zijn ze niet
Straks ik doe het nog even rustig aan, was om 7:30 weer thuis, feestje van vanavond is iets aangepast, hoor ik net.. dus kan nog even beetje nuchter worden voor we weer door gaanquote:Op zaterdag 20 december 2014 21:53 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Bier bier bier![]()
En 3 2 1 daar is fogel
Ff koffie en dan weer hoppa er tegenaan guyviequote:Op zaterdag 20 december 2014 22:03 schreef theguyver het volgende:
[..]
Straks ik doe het nog even rustig aan, was om 7:30 weer thuis, feestje van vanavond is iets aangepast, hoor ik net.. dus kan nog even beetje nuchter worden voor we weer door gaan
2 kratjes opsparen en je kan bijna zonder geld een nieuwe halen.quote:Op zaterdag 20 december 2014 22:01 schreef Divje het volgende:
[..]
Gelijk heb je, zo lelijk dat je ze het liefst zo snel mogelijk je huis uit hebt. Maarja, dan moet er toch weer nieuwe komen
En toch blijven kijken Lav?quote:Op zaterdag 20 december 2014 22:04 schreef Lavenderr het volgende:
Heb net naar Ik Vertrek gekeken. Een naaktcamping. Ril. De vrouw met een paar scheerriemen en de man met een buik alsof hij bijna ging bevalllen . En dat dan allemaal naakt.
Nee, geen pleziertje om naar te kijken
Ik werd er wel een beetje hitsig van hoor.quote:Op zaterdag 20 december 2014 22:04 schreef Lavenderr het volgende:
Heb net naar Ik Vertrek gekeken. Een naaktcamping. Ril. De vrouw met een paar scheerriemen en de man met een buik alsof hij bijna ging bevalllen . En dat dan allemaal naakt.
Nee, geen pleziertje om naar te kijken
quote:Op zaterdag 20 december 2014 22:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ff koffie en dan weer hoppa er tegenaan guyvie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |