Zo makkelijk kom je er niet van af. Waarom?!quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:46 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Heb jullie een tijd lopen verwaarlozen Ja. Sorry.
Weet ik veel. Druk enzo man.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:48 schreef Divje het volgende:
[..]
Zo makkelijk kom je er niet van af. Waarom?!
Haha, geeft toch nietquote:
Ja opzich wel goed.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:50 schreef Divje het volgende:
[..]
Haha, geeft toch nietBen er zelf ook schuldig aan geweest
Hoe gaat het?
Spookt de wedstrijd van gisteren nog door je hoofd?quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:52 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja opzich wel goed.
En opzich niet.
Ook. Waar doe je het toch allemaal voor.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:53 schreef Divje het volgende:
[..]
Spookt de wedstrijd van gisteren nog door je hoofd?
Ik heb me wel vermaakt gister, maakte woensdag toch net iets beter verdraagbaarquote:Op vrijdag 19 december 2014 22:56 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ook. Waar doe je het toch allemaal voor.
Nee sociaal gaat het lekker joh. Ook op school maar vindt maar geen bijbaantje.
Wat mankeert eraan Tjack?quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:52 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja opzich wel goed.
En opzich niet.
Had in het begin ook weinig zin hoor. Maar ben laatste 2 weken heftig aan het zoeken maar kan niks vinden. Maja.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:59 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik heb me wel vermaakt gister, maakte woensdag toch net iets beter verdraagbaarmaar snap dat het voor jou klote is zo'n wedstrijd
![]()
Zijn er gewoon geen baantjes te vinden of..? Wel mooi dat het lekker gaat op school enzo
Ja toch? We zijn er voor elkaar zoals het hoort.quote:
Er komt vast wel weer een baan Tjack.quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:03 schreef Tjacka het volgende:
Bijna jarig. Dan hard ik weer 200 eu binnen. Kan ik tegenwoordig een maand mee doen.
Komt wel goed Tjack. Niet in de put gaan zittenquote:Op vrijdag 19 december 2014 23:02 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Had in het begin ook weinig zin hoor. Maar ben laatste 2 weken heftig aan het zoeken maar kan niks vinden. Maja.
Henkie zal nog wel in hogere sferen verkeren na woensdagquote:Op vrijdag 19 december 2014 23:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja toch? We zijn er voor elkaar zoals het hoort.
En als je dan een poosje niet post? Maakt niks uit. Als je er weer bent is het allemaal weer goed.
Hoop dat Henkie ook weer eens langskomt, die hebben we ook al even niet meer gezien.
Oh ja wel hoor. Weet ik wel. Maar zon chille mentor. Ik snak naar geld lekker paar weekendjes weg.quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:07 schreef Divje het volgende:
[..]
Komt wel goed Tjack. Niet in de put gaan zittenEn zolang het goed gaat op school en op sociaal vlak is er altijd iets positiefs te vinden he
[..]
Henkie zal nog wel in hogere sferen verkeren na woensdagtenminste, hij is een PSV'er toch?
One luv hiero in de BWN SC
Dat zijn wel bekende struggles ja.quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:10 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Oh ja wel hoor. Weet ik wel. Maar zon chille mentor. Ik snak naar geld lekker paar weekendjes weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |