Zeer zekerquote:Op vrijdag 19 december 2014 21:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Daar zou je elke dag wel een hangover voor over hebben
Ik ben gek op chili, en ook op pasta met pesto en kip. Jeetje, krijg er trek vanquote:Op vrijdag 19 december 2014 21:41 schreef Divje het volgende:
Er zit iig Gehakt, Paprika, Chips, Jalapeño-peper, en reepjes bacon in. Met kaas. En dan denk ik jouw manier om de 'saus' te maken. Zal eens kijken op die FB, want die gozer heeft er ook een handje van om alle ingrediënten op de foto te zetten. Heeft ie alleen deze keer niet gedaan
quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ben gek op chili, en ook op pasta met pesto en kip. Jeetje, krijg er trek van
Ga ook maar weer eens chili maken binnenkort.
Heb trouwens een lekker gerecht ondekt bij de Lidl. Varkenshaas met katenspek. In de oven voor een half uurtje en smullen maar. Heerlijk en niet eens duur. 5 euro voor twee varkenshaasjes.
das bijna de helft van de gangbare supermarkt prijsquote:Op vrijdag 19 december 2014 21:50 schreef Divje het volgende:
[..]Jouw Pesto-Kip recept heb ik ook nog! Even maken dit weekend
Ben ook gek op chili, eigenlijk op al het pittige eten. En curry's, en knoflook. En gooi altijd wel een extra pepertje door m'n eten
5,- is idd wel goedkoop! Varkenshaas
Op naar de Lidl!quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:04 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
das bijna de helft van de gangbare supermarkt prijs
owwwwwwwquote:Op vrijdag 19 december 2014 22:13 schreef Divje het volgende:
[..]
Ja maar Hansie, dat bedoel ik heulemaal nie
Morgen
Bierquote:Op vrijdag 19 december 2014 22:15 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
owwwwwww![]()
morgen maar eens kijken dan.
biertje iemand?
Heb net een flesje Pitt opengetrokkenquote:Op vrijdag 19 december 2014 22:15 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
owwwwwww![]()
morgen maar eens kijken dan.
biertje iemand?
roep bier en fogel reageert binnen no timequote:Op vrijdag 19 december 2014 22:15 schreef Fogel het volgende:
[..]
Bier
Op dit moment een Black Chocolate Stout van Brooklyn Brewery. Lekker!
pitt 5.60 voor een kratjequote:Op vrijdag 19 december 2014 22:16 schreef Divje het volgende:
[..]
Heb net een flesje Pitt opengetrokken![]()
#armoelibi
Het is een eenmalige investering ivm statiegeld, maar daarna steeds een nieuwe meenemen voor een schandalig lage prijs als je het kratje inlevert. En het is nog best te drinken ookquote:
Bierquote:Op vrijdag 19 december 2014 22:17 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
roep bier en fogel reageert binnen no time![]()
wel kut met die prijzen in noorwegen...
voor 1 flesje?quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:20 schreef Fogel het volgende:
[..]
Bier
Ik heb vandaag voor ¤150-200 aan bier gehaald. Morgen een kerstbier "tasting" doen met een paar buren.
De lonen zijn ook hoger, dat scheelt. Maar deze specifieke fles was een euro of 7.
Hoeveel kost een 6-pack Heineken halve liters tegenwoordig? Kan me herinneren dat ik in 2008 rond de 16 euro af kon tikken.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:20 schreef Fogel het volgende:
[..]
Bier
Ik heb vandaag voor ¤150-200 aan bier gehaald. Morgen een kerstbier "tasting" doen met een paar buren.
De lonen zijn ook hoger, dat scheelt. Maar deze specifieke fles was een euro of 7.
Die 7 euro ja.quote:
ach je zal er wel naar verdienen.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:25 schreef Fogel het volgende:
[..]
Die 7 euro ja.
Voor 23 flessen (speciaal)bier voor de tasting was ik zo'n 150 kwijt.
Voor ~150 euro kan ik elke dag van de maand een krat Pitt leeg drinkenquote:Op vrijdag 19 december 2014 22:25 schreef Fogel het volgende:
[..]
Die 7 euro ja.
Voor 23 flessen (speciaal)bier voor de tasting was ik zo'n 150 kwijt.
Ik koop eigenlijk nooit Heineken, maar het ligt iets onder de 30NOK per halve liter als ik het goed herinner. Met de huidige koers is dat ¤3,5 ofzo?quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:24 schreef Divje het volgende:
[..]
Hoeveel kost een 6-pack Heineken halve liters tegenwoordig? Kan me herinneren dat ik in 2008 rond de 16 euro af kon tikken.
Ik begrijp weer waarom er zoveel gestookt wordt op het platteland daaroquote:Op vrijdag 19 december 2014 22:29 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik koop eigenlijk nooit Heineken, maar het ligt iets onder de 30NOK per halve liter als ik het goed herinner. Met de huidige koers is dat ¤3,5 ofzo?
Zo makkelijk kom je er niet van af. Waarom?!quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:46 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Heb jullie een tijd lopen verwaarlozen Ja. Sorry.
Weet ik veel. Druk enzo man.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:48 schreef Divje het volgende:
[..]
Zo makkelijk kom je er niet van af. Waarom?!
Haha, geeft toch nietquote:
Ja opzich wel goed.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:50 schreef Divje het volgende:
[..]
Haha, geeft toch nietBen er zelf ook schuldig aan geweest
Hoe gaat het?
Spookt de wedstrijd van gisteren nog door je hoofd?quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:52 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja opzich wel goed.
En opzich niet.
Ook. Waar doe je het toch allemaal voor.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:53 schreef Divje het volgende:
[..]
Spookt de wedstrijd van gisteren nog door je hoofd?
Ik heb me wel vermaakt gister, maakte woensdag toch net iets beter verdraagbaarquote:Op vrijdag 19 december 2014 22:56 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ook. Waar doe je het toch allemaal voor.
Nee sociaal gaat het lekker joh. Ook op school maar vindt maar geen bijbaantje.
Wat mankeert eraan Tjack?quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:52 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja opzich wel goed.
En opzich niet.
Had in het begin ook weinig zin hoor. Maar ben laatste 2 weken heftig aan het zoeken maar kan niks vinden. Maja.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:59 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik heb me wel vermaakt gister, maakte woensdag toch net iets beter verdraagbaarmaar snap dat het voor jou klote is zo'n wedstrijd
![]()
Zijn er gewoon geen baantjes te vinden of..? Wel mooi dat het lekker gaat op school enzo
Ja toch? We zijn er voor elkaar zoals het hoort.quote:
Er komt vast wel weer een baan Tjack.quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:03 schreef Tjacka het volgende:
Bijna jarig. Dan hard ik weer 200 eu binnen. Kan ik tegenwoordig een maand mee doen.
Komt wel goed Tjack. Niet in de put gaan zittenquote:Op vrijdag 19 december 2014 23:02 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Had in het begin ook weinig zin hoor. Maar ben laatste 2 weken heftig aan het zoeken maar kan niks vinden. Maja.
Henkie zal nog wel in hogere sferen verkeren na woensdagquote:Op vrijdag 19 december 2014 23:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja toch? We zijn er voor elkaar zoals het hoort.
En als je dan een poosje niet post? Maakt niks uit. Als je er weer bent is het allemaal weer goed.
Hoop dat Henkie ook weer eens langskomt, die hebben we ook al even niet meer gezien.
Oh ja wel hoor. Weet ik wel. Maar zon chille mentor. Ik snak naar geld lekker paar weekendjes weg.quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:07 schreef Divje het volgende:
[..]
Komt wel goed Tjack. Niet in de put gaan zittenEn zolang het goed gaat op school en op sociaal vlak is er altijd iets positiefs te vinden he
[..]
Henkie zal nog wel in hogere sferen verkeren na woensdagtenminste, hij is een PSV'er toch?
One luv hiero in de BWN SC
Dat zijn wel bekende struggles ja.quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:10 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Oh ja wel hoor. Weet ik wel. Maar zon chille mentor. Ik snak naar geld lekker paar weekendjes weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |