Eerste keer dat je je kotertje achterlaat bij oppassers?quote:
Dit ja.quote:Op vrijdag 19 december 2014 09:40 schreef minilot het volgende:
Ik lees wel veel nieuws en achtergronden van het nieuws. Dat is soms erg klote, maar toch vind ik het voor mezelf belangrijk om te weten wat er zoal gebeurt in de wereld. Al snap ik ook wel dat mensen zich er liever voor afsluiten.
quote:Op vrijdag 19 december 2014 10:36 schreef Buurpoes het volgende:
Wat zal ik zo eens lunchen met mijn 4-jarige buurkitten? Als ik hem laat kiezen eet ik weer kibbeling (wel lekker, maar 4 weken achter elkaar op vrijdagmiddag hetzelfde eten gaat toch wat ver).
Gebakken ei op brood.quote:Op vrijdag 19 december 2014 10:36 schreef Buurpoes het volgende:
Wat zal ik zo eens lunchen met mijn 4-jarige buurkitten? Als ik hem laat kiezen eet ik weer kibbeling (wel lekker, maar 4 weken achter elkaar op vrijdagmiddag hetzelfde eten gaat toch wat ver).
Dat is hier traditie op zaterdagmorgen en dan slaat buurkitten meestal over.quote:
Ik wil nog met hem naar een tuincentrum. Het is wel de bedoeling dat de ballen ter plaatste heel blijven.quote:Op vrijdag 19 december 2014 10:38 schreef Lonaa het volgende:
Of iets met caffeine en suiker, maar das alleen leuk als ie niet de hele middag blijft.![]()
Goed plan, maar dat is een kilometer of 7 fietsen...quote:
Geen witbrood in huis.quote:
ah dat is niet handigquote:Op vrijdag 19 december 2014 10:40 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Goed plan, maar dat is een kilometer of 7 fietsen...
quote:
Dit, helaas...quote:Op vrijdag 19 december 2014 10:40 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Geen witbrood in huis.
* Buurpoes noteert witbrood op boodschappenlijstje. Voor een andere keer.
Schop je hond eens overeind, we zijn nieuwsgierig en bezorgd!quote:Op vrijdag 19 december 2014 10:36 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb lekker wel de hele ochtend in bed gelegen, voor het eerst in 2 weken ofzo.Het was fijn.
Sally ligt er nog steeds, dus ik weet nog niet hoe ze loopt.
quote:Op vrijdag 19 december 2014 10:40 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Geen witbrood in huis.
* Buurpoes noteert witbrood op boodschappenlijstje. Voor een andere keer.
Dit.quote:Op vrijdag 19 december 2014 10:43 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Met bruinbrood is het vast ook wel te maken
quote:Op vrijdag 19 december 2014 10:43 schreef minilot het volgende:
[..]
Schop je hond eens overeind, we zijn nieuwsgierig en bezorgd!
Oeh, dat klinkt goed.quote:Op vrijdag 19 december 2014 10:43 schreef Lonaa het volgende:
Of uhh... kaasboterhammen uit de oven met ketchup en mayonaise?
Zalm én garnaaltjes doe ik vaakquote:Op vrijdag 19 december 2014 10:44 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Oeh, dat klinkt goed.
Maar ik heb nog wraps en ik heb nog roomkaas, zal ik anders wat zalm halen en uk daarop trakteren? Of garnaaltjes, combineert dat ook met roomkaas?
Dat wordt wel veel boodschappen doen...quote:Op vrijdag 19 december 2014 10:45 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Zalm én garnaaltjes doe ik vaak. en een beetje lenteui, rode paprika en komkommerreepjes.
haha het hoeft niet allemaal he..quote:Op vrijdag 19 december 2014 10:46 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Dat wordt wel veel boodschappen doen...![]()
![]()
das ook wel lekker.quote:Op vrijdag 19 december 2014 10:44 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Oeh, dat klinkt goed.
Maar ik heb nog wraps en ik heb nog roomkaas, zal ik anders wat zalm halen en uk daarop trakteren? Of garnaaltjes, combineert dat ook met roomkaas?
Awhquote:Op vrijdag 19 december 2014 10:51 schreef Lonaa het volgende:
Update Sally:
Ze wilde niet van het bed.Toen ze dat wel probeerde deed ze 'Squeek!' en daarna wilde ze nog minder van het bed. Pootje nogmaals bekeken in daglicht. Niks te zien. Heb dr op de grond gezet. Ze loopt er wel op, maar wel kreupel.
Dat kan, maar dat verklaard de 'SQUEEK!' niet, iedere keer als ze anders probeert te liggen en haar voetje daarbij gebruikt. Als ze spierpijn hebben lopen ze gewoon, net als wij, niet zo lekker.quote:Op vrijdag 19 december 2014 10:51 schreef Windigo het volgende:
[..]
AwhKunnen honden niet ook gewoon spierpijn hebben? Heeft ze misschien ergens te wild gespeeld ofzo?
quote:Op vrijdag 19 december 2014 10:51 schreef Lonaa het volgende:
Update Sally:
Ze wilde niet van het bed.Toen ze dat wel probeerde deed ze 'Squeek!' en daarna wilde ze nog minder van het bed. Pootje nogmaals bekeken in daglicht. Niks te zien. Heb dr op de grond gezet. Ze loopt er wel op, maar wel kreupel.
Ja, en het stomme is, ik mag dus wel kracht zetten op alle teentjes en botjes. Overal aan friemelen, alles bewegen. Geen reactie. Behalve dan dat ze kijkt alsof ze me niet vertrouwt.quote:
Misschien doet haar schouder pijn? Dat kan ook zorgen dat ze kreupel loopt en squak doet?quote:Op vrijdag 19 december 2014 10:54 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, en het stomme is, ik mag dus wel kracht zetten op alle teentjes en botjes. Overal aan friemelen, alles bewegen. Geen reactie. Behalve dan dat ze kijkt alsof ze me niet vertrouwt.Ze heeft 2 x, bij hetzelfde teentje, m'n hand gelikt terwijl ik er aan zat, maar dat is echt de enige reactie die ze al die keren gegeven heeft.
Maar ze is wel hangerig, gaat tegen je aan staan, ligt op de bank zielig te wezen. Ik weet niet zo goed wat ik er mee moet nu.
Aan de manier van belasten van haar pootje heb ik het idee dat het laag zit, dus enkel of voet.quote:Op vrijdag 19 december 2014 10:55 schreef Windigo het volgende:
[..]
Misschien doet haar schouder pijn? Dat kan ook zorgen dat ze kreupel loopt en squak doet?
Nee, precies. Ik heb wel even gedacht gisteren dat ze zich aanstelde. Heeft ze in het verleden wel eens vaker gedaan, als ze haar zin niet kreeg.quote:Op vrijdag 19 december 2014 10:55 schreef Sunnythesun het volgende:
Dat likken kan zijn omdat het niet fijn is idd.. Hangerig kan met de aandacht te maken hebben.. Maar het gepiep niet. Dat doet ze niet zomaar..
Daar ga ik inderdaad wel vanuit.quote:Op vrijdag 19 december 2014 10:59 schreef Sunnythesun het volgende:
ff aankijken. Misschien is het nog wat gevoelig maar gaat het gewoon over
Had ik al eens verteld van Sam en zijn pootje??quote:Op vrijdag 19 december 2014 10:59 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Nee, precies. Ik heb wel even gedacht gisteren dat ze zich aanstelde. Heeft ze in het verleden wel eens vaker gedaan, als ze haar zin niet kreeg.
Weet ik niet.quote:Op vrijdag 19 december 2014 10:59 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Had ik al eens verteld van Sam en zijn pootje??![]()
Kan het misschien een milde vorm van aanstelleritis zijn?quote:Op vrijdag 19 december 2014 10:57 schreef Lonaa het volgende:
Hmmz. Nu loopt ze eigenlijk best normaal.
Haha. Ja, als je Sally verband om doet kan ze ook ineens niet meer lopen.quote:Op vrijdag 19 december 2014 11:04 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nou.. hij had geen zin in wandelen. Dus ging ie hinken.. Heeft ie vaker uitgehaald![]()
En hij had een keer een verbandje.. dat was lachen! Ging ook meteen hinken. (was om te voorkomen dat hij aan een korstje ging knagen)
[ afbeelding ]
Hinken om niet te hoeven wandelen. Hehehe, slimme hond!quote:Op vrijdag 19 december 2014 11:04 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nou.. hij had geen zin in wandelen. Dus ging ie hinken.. Heeft ie vaker uitgehaald![]()
En hij had een keer een verbandje.. dat was lachen! Ging ook meteen hinken. (was om te voorkomen dat hij aan een korstje ging knagen)
[ afbeelding ]
Daar dacht k wel aan, maar er missen wat factoren.quote:Op vrijdag 19 december 2014 11:04 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Kan het misschien een milde vorm van aanstelleritis zijn?
etterbak is het.. zodra hij het pad weer spannend genoeg vond racete hij er weer vandoorquote:Op vrijdag 19 december 2014 11:06 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Hinken om niet te hoeven wandelen. Hehehe, slimme hond!
* Buurpoes veegt thee van computerscherm.quote:Op vrijdag 19 december 2014 11:07 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
etterbak is het.. zodra hij het pad weer spannend genoeg vond racete hij er weer vandoor
Oh en wel doorzichtig hoor: ik betrapte hem er op het hinken af te wisselen qua pootToen had ik hem door dus
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |