Wij krijgen nu volgens mij per dag meer prikkels binnen dan mensen die honderd jaar geleden een jaar lang de New York Times lazen.quote:Op vrijdag 19 december 2014 12:42 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Tja, een paar honderd jaar geleden wisten mensen enkel wat zich in hun directe omgeving afspeelde. Is misschien wel beter voor een mens.
quote:Op vrijdag 19 december 2014 12:45 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Wij krijgen nu volgens mij per dag meer prikkels binnen dan mensen die honderd jaar geleden een jaar lang de New York Times lazen.
Ik zou zeggen bekijk het maar, eet wat de pot schaft tenzij je allergies bent.quote:Op vrijdag 19 december 2014 12:27 schreef Vork het volgende:
Voor het kerstmenu weet ik het ook nog niet. Ik ben niet thuis met kerst, maar bij schoonouders. Nu ga ik daar wel koken, alleen wordt de lijst met dingen die men daar niet wil eten steeds groter (een familie vol met lastige eters) en mijn opties dus ook wat minder. Niet dat dat een probleem is, ik werk wel vaker met beperkte opties, maar ik ben nu gewoon even helemaal blanco.
Dat is zonder meer waar. Information overload.quote:Op vrijdag 19 december 2014 12:45 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Wij krijgen nu volgens mij per dag meer prikkels binnen dan mensen die honderd jaar geleden een jaar lang de New York Times lazen.
Net zoals ons beeld van wat aantrekkelijk is enorm is veranderd. Waar je vroeger misschien 1 type Claudia Schiffer in je leven zag, zie je nu constant dit type vrouw (of man) in de bladen, op tv, in films, op billboards etc.quote:Op vrijdag 19 december 2014 12:51 schreef Isegrim het volgende:
Dat is zonder meer waar. Information overload.
Klopt. Maar mensen moeten zelf ook stoppen met kijken naar foto's van katten en andere zakenquote:Op vrijdag 19 december 2014 12:45 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Jaren geleden heb ik een dubbel kerstmenu geserveerd. Alles in nette schalen op tafel gezet, verteld hoe ik dacht dat de gerechten bij elkaar pasten. Zoek maar uit wat je eet en op=op.quote:Op vrijdag 19 december 2014 12:46 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik zou zeggen bekijk het maar, eet wat de pot schaft tenzij je allergies bent.
Haa, het is eindelijk zo ver!quote:Op vrijdag 19 december 2014 13:09 schreef Jagärtrut het volgende:
Mijn lesgeven zit erop, zo naar het viegveld.
Ik heb een keer een keuzemenu gedaan met 3 voorgerechten, 3 hoofdgerechten en 3 toetjesquote:Op vrijdag 19 december 2014 13:00 schreef Buurpoes het volgende:
Jaren geleden heb ik een dubbel kerstmenu geserveerd. Alles in nette schalen op tafel gezet, verteld hoe ik dacht dat de gerechten bij elkaar pasten. Zoek maar uit wat je eet en op=op.
Men krijgt gewoon een tafel vol eten, geen opgemaakte borden en dan scheppen ze het zelf maar op. Bij m'n ouders probeer ik dat nu ook voor te stellen. Daar spelen overigens wel wat allergieën nog een belangrijke rol in de voedselkeuze.quote:Op vrijdag 19 december 2014 12:46 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik zou zeggen bekijk het maar, eet wat de pot schaft tenzij je allergies bent.
3 dagen bij Radolfzell in de buurt, drie dagen in een dorp geheten Trossingen, 5 dagen in het wonderschone Twente, en 4 dagen in Keulen. Lang level uitrusten op vakantie!quote:Op vrijdag 19 december 2014 13:10 schreef minilot het volgende:
[..]
Haa, het is eindelijk zo ver!![]()
Waar zit je nou precise de komende weken? Dat had ik neit zo gevolgd..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
quote:Op vrijdag 19 december 2014 13:24 schreef golfer het volgende:
Leuk op je werk komen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.waren er ook cadeautjes en gebak!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Zuurtjes platslaan en daarmee doorzichtige 'raampjes' in koekjes bakken, dat is het enige dat ik dit seizoen van Heel Holland Bakt heb geleerd!quote:
Wat is dat groene ding links? Lijkt wel een lama van heggetje!quote:
Wat leukquote:Op vrijdag 19 december 2014 12:27 schreef minilot het volgende:
Inmiddels wél in de boom:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |