Zo goed als ja.quote:
Geprobeerd. Geen succesquote:Op vrijdag 19 december 2014 12:10 schreef minilot het volgende:
[..]
Klinkt alsof je een kandidaat bent voorrrrrr... Hello Fresh!
quote:Op vrijdag 19 december 2014 12:27 schreef Bluezz het volgende:
@Hondje : vergelijk het maar met mij.
Soms kan ik bijna niet lopen, lies of heup of weetikwatvoorbrak onderdeel weigert.. na een paar uren wel rustig in beweging blijven nergens meer last van
Ik zou kerstkoken maar dat heb ik al uitbesteed vanwege een totaal gebrek aan tijd voor de kerst. Nu alleen 3e kerstdag nog koken. Dat wordt een rijsttafel en daar wil ik wat leuke dingen voor verzinnen. Maar wederom...geen pufquote:Op vrijdag 19 december 2014 12:25 schreef Lonaa het volgende:
P, ik heb hetzelfde probleem. Geen inspiratie. Zelf m'n kerstlijstjes lukken niet goed.
Ik heb zo'n collegaquote:Op vrijdag 19 december 2014 12:27 schreef Vork het volgende:
Voor het kerstmenu weet ik het ook nog niet. Ik ben niet thuis met kerst, maar bij schoonouders. Nu ga ik daar wel koken, alleen wordt de lijst met dingen die men daar niet wil eten steeds groter (een familie vol met lastige eters) en mijn opties dus ook wat minder. Niet dat dat een probleem is, ik werk wel vaker met beperkte opties, maar ik ben nu gewoon even helemaal blanco.
Ik heb zo'n moeder, die heeft gewoon pech met kerst.quote:Op vrijdag 19 december 2014 12:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik heb zo'n collegaUiteindelijk werd het pannekoeken
Alsof je aan de meeste dingen die je op het nieuws ziet, iets kunt doen, al zou je het willen. Ik zou dolgraag een einde maken aan het Israëlisch-Palestijnse conflict bijvoorbeeld, maar ik zie het voorlopig niet gebeuren.quote:Op vrijdag 19 december 2014 09:45 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Je er voor afsluiten is ook een non-oplossing. Het is nog steeds gebeurd, maar je steekt je kop er voor in het zand.
Het is niet zo erg dat ze allemaal dingen niet willen eten, als het maar dezelfde dingen zijn. Helaas is dat dus niet het geval. De dag daarop moet ik naar m'n ouders en die hebben het mogelijk nog lastiger, dus zal ik wel moeten helpen. Ik ben met kerst dus in totaal 3 dagen niet thuis en ik sta waarschijnlijk dus gewoon ook 3 dagen een flink aantal uren per dag in de keuken.quote:Op vrijdag 19 december 2014 12:30 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb zo'n collegaUiteindelijk werd het pannekoeken
quote:Op vrijdag 19 december 2014 10:12 schreef minilot het volgende:
[..]
Ach kijk aan, het berichtbroodje was zelfs nog over:
[ afbeelding ]
(Niet dat het hielp, kachel stond nog loeiwarm net.)
Dat zeg en impliceer ik nergens.quote:Op vrijdag 19 december 2014 12:32 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Alsof je aan de meeste dingen die je op het nieuws ziet, iets kunt doen, al zou je het willen. Ik zou dolgraag een einde maken aan het Israëlisch-Palestijnse conflict bijvoorbeeld, maar ik zie het voorlopig niet gebeuren.
Dat klopt. Maar het nieuws negeren maakt je wereldbeeld ook niet duidelijk beter.quote:Ik concentreer me dan liever op dingen waar ik wel invloed op heb. Genoeg mensen in de directe omgeving voor wie ik wat kan betekenen.
Niet dat ik me er niet druk om maak - in tegendeel - maar naar het nieuws kijken maakt de wereld natuurlijk niet beter en je er druk om maken ook niet.
Ja.quote:Op vrijdag 19 december 2014 10:50 schreef Windigo het volgende:
[ afbeelding ]
Kent iemand deze nog van vroeger?
Ik zag ze op FB voorbijkomen. Wij had die vroeger op de schoolwc, volgens mij werd je daar echt niet schoner op
Tja, een paar honderd jaar geleden wisten mensen enkel wat zich in hun directe omgeving afspeelde. Is misschien wel beter voor een mens.quote:Op vrijdag 19 december 2014 12:36 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat zeg en impliceer ik nergens.
[..]
Dat klopt. Maar het nieuws negeren maakt je wereldbeeld ook niet duidelijk beter.
Zo denk ik er ook overquote:Op vrijdag 19 december 2014 12:32 schreef Isegrim het volgende:
Niet dat ik me er niet druk om maak - in tegendeel - maar naar het nieuws kijken maakt de wereld natuurlijk niet beter en je er druk om maken ook niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |