Decaf-soja was schoonzusquote:Op donderdag 18 december 2014 17:28 schreef Isund het volgende:
terechte klacht als je dit soort mensen tegen komt
Anti klacht: met wat voor een zwak begaafde gaat TS om
Geen enkele schoon familie in je huis laten en er nooit meer heen gaan en geen restaurants ingaan waar hipsters zitten. Probleem opgelost!quote:Op donderdag 18 december 2014 17:33 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Decaf-soja was schoonzus
Gluten vrij was tafel naast ons in restaurant.
Heeft je moeder al verteld waar ze dat smaakje vandaan heeft!quote:Op donderdag 18 december 2014 17:33 schreef NieuweNier het volgende:
Die sojamelk met een smaakje is best lekker
Maar toen ik goegelde op "GA IK DOOD VAN GLUTEN" kreeg ik allemaal enge saitsquote:Op donderdag 18 december 2014 17:28 schreef goed_volk het volgende:
98% van de mensen weet helemaal niet eens wat gluten zijn.
Ik woon sinds mijn 15e op mezelfquote:Op donderdag 18 december 2014 17:34 schreef Isund het volgende:
[..]
Heeft je moeder al verteld waar ze dat smaakje vandaan heeft!
Bosvruchtenquote:Op donderdag 18 december 2014 17:33 schreef NieuweNier het volgende:
Die sojamelk met een smaakje is best lekker
Noemen we diabetes type 2 tegenwoordig suikerintolerantie?quote:Op donderdag 18 december 2014 17:57 schreef ZarB het volgende:
Laatst bij de bakker:
"Zit er gewone suiker in de oliebollen of rietsuiker?"
-..... gewone suiker meneer.
"Oh dat is jammer, mijn vrouw heeft suikerintolerantie maar rietsuiker kan wel"
-....
"Zit er suiker in die appelbroodjes?"
-(de suikerkristallen knallen nog net niet door de vitrine) ja meneer.
"Oh. Hebben jullie ook twarweglutenspeltzuurdesemvrij brood?"
-...
"En heb je die glutenvrije rozijnenbollen ook in muesli variant? .... zonder suiker?"
![]()
![]()
ergo: terechte klacht. Verbouw je eigen voer als je toch alleen de hypoallergenenallesvrije troep mag hebben.
Nee, aandachtvragerij heet tegenwoordig suikerintolerantie.quote:Op donderdag 18 december 2014 18:00 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Noemen we diabetes type 2 tegenwoordig suikerintolerantie?
Ik zag jou eigenlijk wel aan voor zo`n tut die bij de Starbucks ''decaf double moccacino met sojamelk'' bestelde.quote:Op donderdag 18 december 2014 18:02 schreef ZarB het volgende:
[..]
Nee, aandachtvragerij heet tegenwoordig suikerintolerantie.
Het straalt van die mensen af dat ze ergens in een louche dieetboekje hebben gelezen dat die keer dat ze jeuk aan hun reet hadden verklaard kan worden door het aanraken van suiker geroerd door indianenstammen uit Oceanië. Dus dan moeten ze alles uitsluiten he!!! Geen risico!!1!
Ik ga niet eens naar de Starbucksquote:Op donderdag 18 december 2014 18:07 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Ik zag jou eigenlijk wel aan voor zo`n tut die bij de Starbucks ''decaf double moccacino met sojamelk'' bestelde.
Omdat koffie lekker smaakt, vooral om ff op te warmen op een terras' maar niet iedereen tegen cafeïne kan, ik bijv krijg er behoorlijke vermoeidheid van en voel me onwel dan.quote:Op donderdag 18 december 2014 17:23 schreef pussycatdoll het volgende:
Hoi,
Oké ik snap dat het hip is etc. en dat je waarschijnlijk de ergste ziektes krijgt van gewoon melk en cafeïne maar kom op zeg waarom zou je überhaupt nog koffie drinken als je alles decaf wil.
Zoals mensen die dan decaf, soja latte of cappuccino drinken. Drink dan iets anders man.
Of mensen die geen gluten eten terwijl ze niet eens een allergie hebben.
Hoorde ik laatst nog ober vroeg voor wie het glutenvrije brood was, zegt die muts 'ja zet maar in het midden we eten er beide van'. Wtf eet gewoon brood. Meestal zijn dit van die 32 jarige kapster typetjes.
Klacht: nieuwe tijd voedsel/ allergie eten is populair.
Die heb ik wel eens geproefd, ik vind het naar play-doh smaken.quote:Op donderdag 18 december 2014 18:14 schreef politiekman het volgende:
dit niet lekker vinden
[ afbeelding ]
Glutenvrije play-dohquote:Op donderdag 18 december 2014 18:17 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Die heb ik wel eens geproefd, ik vind het naar play-doh smaken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop