abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147870806
Ah toe? Ik ging vorige keer vol erin omdat ik dacht dat het ging om regelmatig een glaasje tijdens de zwangerschap.

Maar voor mijn NOD heb ik nooit ergens rekening mee gehouden (slempen deed ik al nooit en roken en drugs ook niet), en ik vind dat ook een beetje onzin, dus ik wou van team switchen. Ah toe?
Kwak
pi_147870975
Neee, doe zon discussie eens een keer als ik vrij ben en tijd heb om het live te volgen ;)
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_147871197
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 07:17 schreef J0ycie88 het volgende:
Neee, doe zon discussie eens een keer als ik vrij ben en tijd heb om het live te volgen ;)
-O- Partypooper.

*klapt tuinstoel weer in en loopt met de thermosfles gluhwein en zak croky onder de arm teleurgesteld naar binnen.*
  dinsdag 23 december 2014 @ 08:19:40 #229
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_147871243
-O-
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_147871441
Bloed :{ Jammer. Wel mooi op tijd. Dus na opgewekte menstruatie werkt het allemaal weer goed.
pi_147872654
Stomme }) Hillz!
Kinderen die in oktober zijn geboren zijn het allerleukst dus maar beter dat je een maand overslaat.
pi_147872847
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 december 2014 08:12 schreef Sara82 het volgende:

[..]

-O- Partypooper.

*klapt tuinstoel weer in en loopt met de thermosfles gluhwein en zak croky onder de arm teleurgesteld naar binnen.*
Veels te koud buiten. Laten we de discussie bewaren tot het weer mooi weer is dan ga ik in mijn opblaas zwembad liggen. Met een cocktail met een parapluutje erin ;)
pi_147872968
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 10:13 schreef Daui het volgende:
Stomme }) Hillz!
Kinderen die in oktober zijn geboren zijn het allerleukst dus maar beter dat je een maand overslaat.
Ja hè... Net als de eerste herfstige blaadjes gaan vallen!
pi_147873024
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 10:29 schreef Hilzillah het volgende:

[..]

Ja hè... Net als de eerste herfstige blaadjes gaan vallen!
Is het niet vroeg voor je NOD? Ik moet nog wachten tot 29 december
Nu is mijn ei altijd laat maar toch
pi_147873066
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 december 2014 10:23 schreef Daui het volgende:

[..]

Veels te koud buiten. Laten we de discussie bewaren tot het weer mooi weer is dan ga ik in mijn opblaas zwembad liggen. Met een cocktail met een parapluutje erin ;)
Dat klinkt goed!
pi_147873107
Ik zit vier dagen voor mijn nod!

* heeft geen nagels meer over
pi_147873169
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 08:47 schreef Hilzillah het volgende:
Bloed :{ Jammer. Wel mooi op tijd. Dus na opgewekte menstruatie werkt het allemaal weer goed.
he bah!!
ik zat zo te duimen...
Schudden voor gebruik
pi_147873438
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 19:51 schreef J0ycie88 het volgende:
Hay dames!

Ik wilde een bijleespost maken, maar daar heb ik ff de puf niet voor. Dus ik pik er wat dingen uit..

Allereerst Moppert, sterkte! Klinkt allemaal erg heftig. En idd stress doet zoveel met je cyclus!

Cygne, wat jammer dat je dit besluit heb genomen. Maar wel volledig te begrijpen! Ik hoop dat er voor jou snel duidelijk komt en je wat rust kunt vinden. En wanneer je dat heb hoop ik dat je zwanger mag raken van een heel gezond kindje!

Sara en Silver, hoe gezellig me het ook lijkt die groepskorting hoop ik dat het niet nodig is. En jullie, maar ook ik, snel zwanger mogen raken. Hopen dat 2015 een vruchtbaar jaar is!
Ik ben in juli al een keer bij de HA geweest, dus ze is op de hoogte van de kinderwens, het stoppen met de pil en de lange onregelmatige cyclus en dat is wel heel fijn. Bij een bezoek om andere reden vraagt ze er ook naar en houd ze rekening met bijv. medicatie. Dus voor mij is de drempel ook niet zo hoog om nu een afspraak te maken.
Wel ben ik bang voor de dingen daarna. Ben erg bang dat mijn gewicht een bepalende factor gaan zijn als het om vervolgstappen gaat. Maar ja daar kan ik me nu heel druk om maken, maar dat heeft geen zin.

Verder gaat het hier redelijk. Druk en er spelen best wat dingen die mijn emotioneel erg raken (wat ook niet bevorderlijk is voor de cyclus).
Even in een spoiler ivm herkenbaarheid..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Joycie, ik vind het niet raar hoor. Ik kan me voorstellen dat jij je rot voelt :*. Ik hoop dat je ondanks dit toch een beetje kan genieten van de feestdagen..

Wel fijn dat je HA op de hoogte is en er rekening mee houdt qua voorschrijvingen.
pi_147873451
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 08:47 schreef Hilzillah het volgende:
Ellende :(. :*
  dinsdag 23 december 2014 @ 10:53:25 #240
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_147873580
Uit verveling aan het posten kaptein? ;)
Hier nog nagels over.. eigenlijk is de laatste tijd omgevlogen..

Wel gek als het morgen raak is.. dan moet ik het meteen de hele familie (3 tantes, 1 oom, nichtjes, ouders, zusje..)vertellen.. weet niet of ik daar dan al aan toe ben..
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_147873816
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 december 2014 10:30 schreef Daui het volgende:

[..]

Is het niet vroeg voor je NOD? Ik moet nog wachten tot 29 december
Nu is mijn ei altijd laat maar toch
Mijnes was iets eerder dan jouwnes. Dus ben wel een paar dagen te vroeg ja.
pi_147873903
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 december 2014 10:53 schreef Barreltje het volgende:

Wel gek als het morgen raak is.. dan moet ik het meteen de hele familie (3 tantes, 1 oom, nichtjes, ouders, zusje..)vertellen.. weet niet of ik daar dan al aan toe ben..
Waarom MOET dat?
S. 2014
J. 2016
  dinsdag 23 december 2014 @ 11:15:11 #243
56471 pinquit
oh my lama!
pi_147874141
Nou idd, ik zou t nog even lekker voor jullie samen houden :)
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_147874491
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 december 2014 10:53 schreef Barreltje het volgende:

Haha, ook ja. Weinig te doen nog op werk. Maar ik vergeet ook vaak op t moment dat ik op 'invoeren' druk dat ik nog meer wil zeggen. Oh well..

Maar waarom moet je het iedereen vertellen dan?
  Moderator dinsdag 23 december 2014 @ 11:39:19 #245
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_147874823
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 01:36 schreef Hilzillah het volgende:
Dudes.. We gaan de discussie toch niet opnieuw voeren? Het is 'pas' 2 topics geleden. Wacht daar nog een topic of 20 mee asteblief ;(
Ik was wel benieuwd of Lushes er nog zo over dacht :D Maar je hebt gelijk, hele discussies hoeven ook weer niet.

Verder weinig te melden, dag 24 inmiddels dus we wachten rustig af verder :+
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_147875050
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 11:39 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ik was wel benieuwd of Lushes er nog zo over dacht :D Maar je hebt gelijk, hele discussies hoeven ook weer niet.

Verder weinig te melden, dag 24 inmiddels dus we wachten rustig af verder :+
Misschien kan je beter een DM sturen ipv het weer zo in het topic te zetten ;)
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
  Moderator dinsdag 23 december 2014 @ 11:47:25 #247
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_147875072
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 11:46 schreef Dottey het volgende:

[..]

Misschien kan je beter een DM sturen ipv het weer zo in het topic te zetten ;)
True :@ Ik zal niet meer rellen hier :P
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_147875225
Oh lieve meiden, ik kreeg een beetje traantjes van jullie lieve reacies. O+
Uiteraard zal ik jullie op de hoogte houden van de afspraak bij de geneticus, of als ik wel een streepje plas (kunnen jullie extra hard duimen voor 'n plakkert). En natuurlijk als er hier streepjes geplast worden, dat zie ik natuurlijk wel via t update topic. *O*

Dikke :* voor iedereen hier! O+
pi_147875244
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 11:51 schreef Cygne het volgende:
Oh lieve meiden, ik kreeg een beetje traantjes van jullie lieve reacies. O+
Uiteraard zal ik jullie op de hoogte houden van de afspraak bij de geneticus, of als ik wel een streepje plas (kunnen jullie extra hard duimen voor 'n plakkert). En natuurlijk als er hier streepjes geplast worden, dat zie ik natuurlijk wel via t update topic. *O*

Dikke :* voor iedereen hier! O+
O+
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_147876447
Cygne, ik gum t je zo! Anderen ook natuurlijk, maar ik hoop zo dat je ons ooit hier goed nieuws komt brengen.

Hier dag 39. Net zo lang als de langste cyclus na de bevalling. Hmm... Ik geloof echt niet dat ik zwanger ben, maar misschien haal ik morgen ook nog wel even een test voor de zekerheid...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')