naja... ik heb armand een keer mogen ontmoeten (dikke blow met hem gesmookt)quote:Op donderdag 18 december 2014 16:21 schreef SideEffect het volgende:
Hippies hebben geen huis. Ze douchen onder de regen. Ze stinken, omdat ze geen shampoo en zeep gebruiken. Alles is bij hun puur natuur.
Geen echte hippie dus.quote:Op donderdag 18 december 2014 16:25 schreef bikey1990 het volgende:
[..]
naja... ik heb armand een keer mogen ontmoeten (dikke blow met hem gesmookt)
ik mag toch wel de conclussie trekken dat ze niet allemaal stinken
Laat ze maar terug komen massale neukfeesten!quote:Op donderdag 18 december 2014 16:29 schreef hoink581 het volgende:
Is er internet in 1968? Is dit een gat in het ruimte/tijd continuum?
nee.. hij was te chillquote:Op donderdag 18 december 2014 16:27 schreef HPLC het volgende:
[..]
Geen echte hippie dus.
Was hij te min?
vroeg ik me ook af..quote:Op donderdag 18 december 2014 16:29 schreef hoink581 het volgende:
Is er internet in 1968? Is dit een gat in het ruimte/tijd continuum?
Niet echt ontopic maar als we dan toch oude muziek gaan delen:quote:
quote:
quote:The title phrase was coined by Sex Pistols' art director Jamie Reid for a series of posters allegedly aimed at Virgin Records owner Richard Branson. It was later used as the title for a live Sex Pistols album and as a lyric in their song "Who Killed Bambi?"
quote:
Is wel fijn he kun jij ook een keerquote:Op donderdag 18 december 2014 16:31 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Laat ze maar terug komen massale neukfeesten!
Aannames aannames.quote:Op donderdag 18 december 2014 17:10 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
Is wel fijn he kun jij ook een keer
Dat weet jij nietquote:Op donderdag 18 december 2014 17:16 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Je weet niet eens wie ik ben.
Hoeveel alts heb je?quote:Op donderdag 18 december 2014 17:21 schreef Kiid het volgende:
Ik maak gewoon gebruik van de douche in a can. Geen zin om te douchen, tijdsverspilling. In die tijd kan je levelen in WoW
Alsof het nooit regent in nederland.quote:Op donderdag 18 december 2014 16:21 schreef SideEffect het volgende:
Hippies hebben geen huis. Ze douchen onder de regen. Ze stinken, omdat ze geen shampoo en zeep gebruiken. Alles is bij hun puur natuur.
Ik heb er nog maar 99, maar ik ben nu wel aan het horden dus verwacht binnenkort 198 alts te hebben + 50 gold ofzoquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |