naja... ik heb armand een keer mogen ontmoeten (dikke blow met hem gesmookt)quote:Op donderdag 18 december 2014 16:21 schreef SideEffect het volgende:
Hippies hebben geen huis. Ze douchen onder de regen. Ze stinken, omdat ze geen shampoo en zeep gebruiken. Alles is bij hun puur natuur.
Geen echte hippie dus.quote:Op donderdag 18 december 2014 16:25 schreef bikey1990 het volgende:
[..]
naja... ik heb armand een keer mogen ontmoeten (dikke blow met hem gesmookt)
ik mag toch wel de conclussie trekken dat ze niet allemaal stinken
Laat ze maar terug komen massale neukfeesten!quote:Op donderdag 18 december 2014 16:29 schreef hoink581 het volgende:
Is er internet in 1968? Is dit een gat in het ruimte/tijd continuum?
nee.. hij was te chillquote:Op donderdag 18 december 2014 16:27 schreef HPLC het volgende:
[..]
Geen echte hippie dus.
Was hij te min?
vroeg ik me ook af..quote:Op donderdag 18 december 2014 16:29 schreef hoink581 het volgende:
Is er internet in 1968? Is dit een gat in het ruimte/tijd continuum?
Niet echt ontopic maar als we dan toch oude muziek gaan delen:quote:
quote:
quote:The title phrase was coined by Sex Pistols' art director Jamie Reid for a series of posters allegedly aimed at Virgin Records owner Richard Branson. It was later used as the title for a live Sex Pistols album and as a lyric in their song "Who Killed Bambi?"
quote:
Is wel fijn he kun jij ook een keerquote:Op donderdag 18 december 2014 16:31 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Laat ze maar terug komen massale neukfeesten!
Aannames aannames.quote:Op donderdag 18 december 2014 17:10 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
Is wel fijn he kun jij ook een keer
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |