Wellicht heeft de heer Graus Marokkaans bloed.quote:Op vrijdag 19 december 2014 08:35 schreef Jibberism_ het volgende:
Dion kan zich beter bezig gaan houden met zijn aangeboren talenten. Zoals zijn vrouw slaan.
Dat zijn meer Zuid-Amerikaanse taferelen he.quote:Op vrijdag 19 december 2014 08:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wellicht heeft de heer Graus Marokkaans bloed.
Is dat zo? Jij weet er meer van dan ik, dus je zal wel gelijk hebben.quote:Op vrijdag 19 december 2014 08:44 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat zijn meer Zuid-Amerikaanse taferelen he.
Limburg is net zo katholiek als Mexico inderdaad, dus wat dat betreft is het niet vreemd dat 'ie zo af en toe zijn vrouw in elkaar beukt.quote:Op vrijdag 19 december 2014 08:44 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat zijn meer Zuid-Amerikaanse taferelen he.
Mexico ligt alleen niet in Zuid-Amerika, maar geeft verder niet hoor.quote:Op vrijdag 19 december 2014 08:46 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Limburg is net zo katholiek als Mexico inderdaad, dus wat dat betreft is het niet vreemd dat 'ie zo af en toe zijn vrouw in elkaar beukt.
België ligt ook niet in Zuid Europa maar toch begint zuid Europa aan de Belgische grensquote:Op vrijdag 19 december 2014 08:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mexico ligt alleen niet in Zuid-Amerika, maar geeft verder niet hoor.
Volgens mij zijn Namibische snelwegen nog beter, dus daar heb je zeker gelijk in.quote:Op vrijdag 19 december 2014 08:49 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
België ligt ook niet in Zuid Europa maar toch begint zuid Europa aan de Belgische grens
Klopt. Ik weet wel meer dan jij.quote:Op vrijdag 19 december 2014 08:45 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Is dat zo? Jij weet er meer van dan ik, dus je zal wel gelijk hebben.
Wel meer meer? Of weet je meer dan ik, sowieso?quote:Op vrijdag 19 december 2014 08:51 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Klopt. Ik weet wel meer dan jij.
Sowieso. En oh: Namibië heeft geen snelwegen. Wel N-wegen uiteraard.quote:Op vrijdag 19 december 2014 08:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wel meer meer? Of weet je meer dan ik, sowieso?
Dan weet je veel! Enorm veel! Mag ik je aanraken?quote:Op vrijdag 19 december 2014 08:54 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Sowieso. En oh: Namibië heeft geen snelwegen. Wel N-wegen uiteraard.
En zijn CV bij elkaar liegenquote:Op vrijdag 19 december 2014 08:35 schreef Jibberism_ het volgende:
Dion kan zich beter bezig gaan houden met zijn aangeboren talenten. Zoals zijn vrouw slaan.
De_Nuance, hij wordt node gemist.quote:
Aanraken mag, maar ik ga je ticket niet betalen. Een N-weg is geen snelweg. Simpel as that girl.quote:Op vrijdag 19 december 2014 08:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dan weet je veel! Enorm veel! Mag ik je aanraken?
Dat hangt van je definitie van snelweg af, natuurlijk. Maar goed, we hadden het over de waandenkbeelden van een dik Limburgs kutjoch dat als een ridder getrouwd is.
Net of jij de nuance leuk vond.quote:Op vrijdag 19 december 2014 08:57 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De_Nuance, hij wordt node gemist.
De_Inhoud is met hem vertrokken, zo blijkt.
Je oordeelt als een PVV'er.quote:Op vrijdag 19 december 2014 08:58 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Net of jij de nuance leuk bond.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
quote:Op vrijdag 19 december 2014 08:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je oordeelt als een PVV'er.Graus loog zijn CV bij elkaar en sloeg zijn vrouw.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zijn feiten. Kan ik ook niks aan doen. En nu oppert hij een berufsverbot. Kan ik ook weinig aan doen.![]()
Of de caviapolitie.quote:Op vrijdag 19 december 2014 08:35 schreef Jibberism_ het volgende:
Beetje in een topic over moslims een niet moslim verwijten dat hij zijn vrouw slecht behandeldquote:Op vrijdag 19 december 2014 09:01 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Graus loog zijn CV bij elkaar en sloeg zijn vrouw.
Zijn feiten. Kan ik ook niks aan doen. En nu oppert hij een berufsverbot. Kan ik ook weinig aan doen.
Dat levert vast kortsluiting op in jouw hoofd ja.quote:Op vrijdag 19 december 2014 09:28 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Beetje in een topic over moslims een niet moslim verwijten dat hij zijn vrouw slecht behandeld![]()
Ey, om daar toch over te gaan spreken. Ooit geweten dat de geestelijk vader van de jodenster zijn ideeën best wel kon delen met leden van een bepaalde religie?quote:Op donderdag 18 december 2014 17:56 schreef Xa1pt het volgende:
[..]![]()
Ze zouden eigenlijk een soort Jodenster voor mensen die dit toejuichen moeten verzinnen, waarmee je nergens meer wordt binnen gelaten. Zo van "jij doet niet meer mee". Laten we dat een jaartje zo en kijken we daarna wat ze er van vonden.
Nee, een pittige lach. Daarvoor moet ik je dan wel weer bedanken. 'A laugh a day keeps the doctor away'quote:Op vrijdag 19 december 2014 09:29 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Dat levert vast kortsluiting op in jouw hoofd ja.
HAAHHAHAHAHA!quote:Op vrijdag 19 december 2014 09:33 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ey, om daar toch over te gaan spreken. Ooit geweten dat de geestelijk vader van de jodenster zijn ideeën best wel kon delen met leden van een bepaalde religie?
[ afbeelding ]
Die waren het pittig eens met elkaar. Dus nu je er over gaat beginnen...
Maar nu gaat het opeens niet over Joden maar over moslims. Oef..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |