quote:
Waarom jullie vallen allen over het feit dat ze beschouwd worden als helden, probeer dat eens los ervan te zien. En probeer te kijken naar dat het geld wel naar een goed doel gaat. Die vrouwen maakt dat niet uit hoe held we ze hier vinden die willen geholpen worden.quote:
Haarlem.quote:Op donderdag 18 december 2014 14:43 schreef Skv het volgende:
24 uur per dag zuipen in Haarlem. Zie het probleem niet zo.
quote:
Motherfucker, mot je dan, 023 hier! We bangen je zo terug naar waar je vandaan komt schorum.quote:
quote:
Oke oke oke, prima. Chill anders de fuck uit ofzoquote:Op donderdag 18 december 2014 14:48 schreef Diemux het volgende:
[..]
Motherfucker, mot je dan, 023 hier! We bangen je zo terug naar waar je vandaan komt schorum.
Haarlem, de stad van Jopenbier! Bier = vreugd.
quote:Op donderdag 18 december 2014 14:51 schreef Dikkejordy het volgende:
Onterechte klacht. Altijd leuk om te kijken op de TV.
Hier in de sociale werkplaats staat ook 3FM op. De hele dag hersenspoelen ze ons met spotjes als;quote:Op donderdag 18 december 2014 14:46 schreef Prospos het volgende:
Terechte klacht.
Mensen schuldgevoel aanpraten en die vervolgens het weer laten afkopen, geniaal!
Waarom geniaal? Omdat de gulle gever zich ook echt beter voelt.
Als men eens wist wat zulke projecten kosten aan belastinggeld.....
Volgens mij was hij vroeger secretaris van een studentenvereniging of een roeiclub, zo'n hoofd het ie wel. Met z'n gezich.quote:Op donderdag 18 december 2014 15:06 schreef fathank het volgende:
Die Domien zou je toch op z'n pretbek willen stampen ofnoh
speed , dan ook niet slapen en wel goede muzjiekjesns draaienquote:Op donderdag 18 december 2014 14:42 schreef deadprez het volgende:
Ik kan ook wel zeven dagen niet eten als ik dagelijks een berg sos naar binnen werk.
Zonder etenquote:Op donderdag 18 december 2014 15:09 schreef Infection het volgende:
Haten op het glazen huis.
Ik zie de al die dikkertjes hier op FOK nog niet in zo'n glazen huis zitten voor 7 dagen zonder eten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |