SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 5 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren;
2. Gij zult Viola aanbidden;
3. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
4. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U U waarschuwt;
5. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
De FUT SC speltips/regels.
Speltip 1: Post foto's van chicks.
Speltip 2: Niet wedden op Italiaanse clubs in Europa.
etc etc
![]()
Egt leukon garpDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
DS2 zuigt kontjes.quote:Op donderdag 18 december 2014 14:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
Wat is de TT dan? Ik kan het niet bekijken.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Weet je al wat je krijgt voor je verjaardag? Sowieso wel een mooie tekening tochquote:Of doen kinderen dat nog niet op die leeftijd?
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
quote:Op donderdag 18 december 2014 14:15 schreef DutchSL het volgende:
Lekker verwarrend voor de mensen die ook in het FM topic posten gr gr
bezem.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Godverdomme wat ben ik populair![]()
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Ik hoop eigenlijk op een ingekleurde stropdas ofzo maar het zal wel een mooie tekening zijn ja.quote:Op donderdag 18 december 2014 14:24 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Weet je al wat je krijgt voor je verjaardag? Sowieso wel een mooie tekening tochOf doen kinderen dat nog niet op die leeftijd?
Voor de rest niks gevraagd eigenlijk..Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op donderdag 18 december 2014 14:25 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik hoop eigenlijk op een ingekleurde stropdas ofzo maar het zal wel een mooie tekening zijn ja.
Voor de rest niks gevraagd eigenlijk..Een ingekleurde stropdas
![]()
![]()
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Van mij en Ozz krijg je een geinsemineerde stropdas.quote:Op donderdag 18 december 2014 14:25 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik hoop eigenlijk op een ingekleurde stropdas ofzo maar het zal wel een mooie tekening zijn ja.
Voor de rest niks gevraagd eigenlijk..
Gr gr![]()
Bohhhh een harde stropdas.quote:Op donderdag 18 december 2014 14:28 schreef Zhano het volgende:
[..]
Van mij en Ozz krijg je een geinsemineerde stropdas.
Gr grook te gebruiken als honkbalknuppel.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Van mij krijg je ook nog poppers, kan je hem ook nog goed opbergen voor als je hem niet gebruikt.quote:Op donderdag 18 december 2014 14:29 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Bohhhh een harde stropdas.ook te gebruiken als honkbalknuppel.
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
quote:Op donderdag 18 december 2014 14:30 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Van mij krijg je ook nog poppers, kan je hem ook nog goed opbergen voor als je hem niet gebruikt.![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Hey man, wij zouden samen iets geven en nu geef jij weer meer. Dan koop ik er lekker ook iets bijquote:Op donderdag 18 december 2014 14:30 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Van mij krijg je ook nog poppers, kan je hem ook nog goed opbergen voor als je hem niet gebruikt.![]()
![]()
Over een paar maanden dus weer naar de stembus, krijgen we helemaal een stemuitslag waar niets mee te beginnen valt
Elke dag![]()
KOOP DAN!!quote:Op donderdag 18 december 2014 14:31 schreef Zhano het volgende:
[..]
Hey man, wij zouden samen iets geven en nu geef jij weer meer. Dan koop ik er lekker ook iets bij
Het is toch niet gevallen?quote:Op donderdag 18 december 2014 14:32 schreef Timmy_Turner het volgende:
Over een paar maanden dus weer naar de stembus, krijgen we helemaal een stemuitslag waar niets mee te beginnen valtRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Nog niet, maar dat gaat wel gebeuren voor kerst. Hier komen PvdA en VVD niet uit, zolang de PvdA zich eindelijk eens houdt aan het vasthouden aan eigen standpunten ipv de achterban verloochenen en lekker meedraaienquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
![]()
Wat een mutsEerst heel defensie uitkleden en alles verkopen en nu moet alles weer aangekocht worden
Dat verkopen had Hans Hillbilly toch gedaan?quote:Op donderdag 18 december 2014 14:48 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een mutsEerst heel defensie uitkleden en alles verkopen en nu moet alles weer aangekocht worden
Elke dag![]()
Gestart ja en zij ging er vrolijk mee verder..quote:Op donderdag 18 december 2014 14:49 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat verkopen had Hans Hillbilly toch gedaan?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Beetje dom is het wel dat ze een paar jaar geleden nog riepen dat we niets nodig hebben want we hebben toch geen oorlog en daar een paar jaar later gewoon al op terug moeten komenquote:Op donderdag 18 december 2014 14:51 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Gestart ja en zij ging er vrolijk mee verder..
Elke dag![]()
POTS-deals: mijn laatste Johnson weg, en een IF Hamsik voor 12k teveelquote:Op donderdag 18 december 2014 14:53 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Beetje dom is het wel dat ze een paar jaar geleden nog riepen dat we niets nodig hebben want we hebben toch geen oorlog en daar een paar jaar later gewoon al op terug moeten komen
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Inderdaadquote:Op donderdag 18 december 2014 15:11 schreef DutchSL het volgende:
Die ijsstokjes zijn ook pure aids, vieze houtsmaak bij de laatste likjes, bah.![]()
![]()
Nicequote:Op donderdag 18 december 2014 15:05 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
POTS-deals: mijn laatste Johnson weg, en een IF Hamsik voor 12k teveel
Ik heb mijn consumables maar ff in de uitverkoop gedaanVerder toch haast niets meer over
Elke dag![]()
quote:
Elke dag![]()
Mijn tentamen was zo snel nagekeken, omdat er maar 12 mensen deelnamen aan het vak.quote:Op donderdag 18 december 2014 14:17 schreef Kamikazie het volgende:
Nou ik en Trapz zijn er met open ogen ingetrapt.
Was het maximum aantal mensen wat überhaupt deel mocht nemen.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Er was net een Feyenoord - PSV fittie op het parkeerterrein in Zeist, ik verwacht iedereen zo weer terugquote:![]()
![]()
quote:Op donderdag 18 december 2014 15:59 schreef Freire het volgende:
[..]
Er was net een Feyenoord - PSV fittie op het parkeerterrein in Zeist, ik verwacht iedereen zo weer terugWat een mongolen
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Was dat over de datum van de wedstrijd later in het seizoen?quote:Op donderdag 18 december 2014 15:59 schreef Freire het volgende:
[..]
Er was net een Feyenoord - PSV fittie op het parkeerterrein in Zeist, ik verwacht iedereen zo weer terug![]()
![]()
Die verplaatsen we toch gewoon als het ons niet uit komtquote:Op donderdag 18 december 2014 16:01 schreef vanpers het volgende:
[..]
Was dat over de datum van de wedstrijd later in het seizoen?![]()
Waarom mag Team America wel maar The Interview niet #durftevragenDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Zoveel jaar later, meer angst nu etc?quote:Op donderdag 18 december 2014 16:03 schreef Timmy_Turner het volgende:
Waarom mag Team America wel maar The Interview niet #durftevragen![]()
![]()
Maar het gaat toch alleen maar om spot drijven toch niet terrorisme uit lokken? Daarin was Team America overigens ook ernstiger dan deze.quote:Op donderdag 18 december 2014 16:04 schreef Zhano het volgende:
[..]
Zoveel jaar later, meer angst nu etc?
Maar snap je punt, we leven in een tijd waar het makkelijker is mensen bang te makenDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Alsof dat wat uitmaaktquote:Op donderdag 18 december 2014 16:05 schreef Kiid het volgende:
Even inplannen wanneer Clasie en Vermeer uitgevallen zijn voor de return
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Kuipers is ook degene die ooit Engelaar voor niets van het veld stuurde bij Fey-PSV waarna we die wedstrijd verlorenquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Hij lijkt wel vdm die kiid. Moeite om de waarheid tot zich te laten dringen.quote:Op donderdag 18 december 2014 16:08 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Kuipers is ook degene die ooit Engelaar voor niets van het veld stuurde bij Fey-PSV waarna we die wedstrijd verlorenHala Madrid !
Beetje een oude grapquote:Op donderdag 18 december 2014 16:08 schreef BDIL het volgende:
[..]
Hij lijkt wel vdm die kiid. Moeite om de waarheid tot zich te laten dringen.![]()
Waar kijk ik naar? Een speler die naar beneden getrokken wordt en in zijn val nog vast houdt? Is dat je punt? Kuiper heeft allang zijn fout toegegevenquote:![]()
Blijkbaar is het nog steeds van toepassing.quote:Hala Madrid !
quote:Op donderdag 18 december 2014 16:13 schreef Freire het volgende:
Mijn poging om weer wat leven in de brouwerij te brengen heeft wel goed uitgepakt![]()
Vanavond nog clubs?![]()
Ik probeer het al lang niet meer allemaal te snappenquote:Op donderdag 18 december 2014 16:06 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Maar het gaat toch alleen maar om spot drijven toch niet terrorisme uit lokken? Daarin was Team America overigens ook ernstiger dan deze.
Maar snap je punt, we leven in een tijd waar het makkelijker is mensen bang te makenTerrorisme etc zijn rare subjectieve onderwerpen. Maar ja, dat was idd mijn punt
![]()
![]()
Heb je hem toevallig wel al gezienquote:Op donderdag 18 december 2014 16:14 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik probeer het al lang niet meer allemaal te snappenTerrorisme etc zijn rare subjectieve onderwerpen. Maar ja, dat was idd mijn punt
?
Elke dag![]()
Aardige poging.quote:Op donderdag 18 december 2014 16:11 schreef Kiid het volgende:
[..]
Waar kijk ik naar? Een speler die naar beneden getrokken wordt en in zijn val nog vast houdt? Is dat je punt? Kuiper heeft allang zijn fout toegegeven
Waar 2 vechten, hebben 2 schuld.![]()
The Interview? Of Team America?quote:Op donderdag 18 december 2014 16:16 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Heb je hem toevallig wel al gezien?
Die laatste wel, eerste niet.
![]()
The Interviewquote:Op donderdag 18 december 2014 16:17 schreef Zhano het volgende:
[..]
The Interview? Of Team America?Die laatste wel, eerste niet.
Maar eens kijken of ik hem binnenkort ergens kan vinden
Elke dag![]()
Hij was gelekt toch in die Sony hack? Het leek mij wel een grappige film, en niet zo zeer vanwege dat stukje.quote:Op donderdag 18 december 2014 16:18 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
The InterviewMaar eens kijken of ik hem binnenkort ergens kan vinden
![]()
Ho meteen een dreigement van een Koreaan in de DM. Zal het niet doen
Elke dag![]()
Jap, en idd was wel een van de betere films die uitkwam in Januari, van de week nog een trailer van gezien in de bios ookquote:Op donderdag 18 december 2014 16:19 schreef Zhano het volgende:
[..]
Hij was gelekt toch in die Sony hack? Het leek mij wel een grappige film, en niet zo zeer vanwege dat stukje.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Is geen poging, maar een feit. De Jong trekt Kongolo naar beneden en daardoor valt hij. Wat jij ervan wilt maken moet jij wetenquote:Op donderdag 18 december 2014 16:16 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Aardige poging.
Waar 2 vechten, hebben 2 schuld.![]()
VDM is in ieder geval een pientere jongeman met een uitstekende voetbalkennisquote:Op donderdag 18 december 2014 16:12 schreef BDIL het volgende:
[..]
Blijkbaar is het nog steeds van toepassing.![]()
Ga je een wedstrijd van Newcastle bekijken? Met de boot?quote:Op donderdag 18 december 2014 16:22 schreef Freire het volgende:
[..]
Nee sorryLaatste dingen doen voor school/Newcastle voorbereidingen
![]()
VDM is in ieder geval iemand die Feyenoord ophemelt door alles wat met Ajax te maken heeft naar beneden te halen.quote:Op donderdag 18 december 2014 16:22 schreef Kiid het volgende:
[..]
VDM is in ieder geval een pientere jongeman met een uitstekende voetbalkennis![]()
Nee met zn ogen denk ik.quote:Op donderdag 18 december 2014 16:23 schreef vanpers het volgende:
[..]
Ga je een wedstrijd van Newcastle bekijken? Met de boot?
Veel plezier alvast freire, voor ik het vergeet![]()
![]()
Jezuussss jij mag ook de blik weer inquote:Op donderdag 18 december 2014 16:22 schreef Kiid het volgende:
[..]
VDM is in ieder geval een pientere jongeman met een uitstekende voetbalkennis
Hala Madrid !
Ik ga naar Newcastle - Sunderland iddquote:Op donderdag 18 december 2014 16:23 schreef vanpers het volgende:
[..]
Ga je een wedstrijd van Newcastle bekijken? Met de boot?Reis met de boot en kijk met 3 vrienden
quote:Op donderdag 18 december 2014 16:24 schreef Zhano het volgende:
[..]
Nee met zn ogen denk ik.
Veel plezier alvast freire, voor ik het vergeet
Thanks broeder![]()
![]()
Viel spassquote:Op donderdag 18 december 2014 16:25 schreef Freire het volgende:
[..]
Ik ga naar Newcastle - Sunderland iddReis met de boot en kijk met 3 vrienden
[..]
Thanks broeder
Elke dag![]()
de blik hihiquote:Op donderdag 18 december 2014 16:24 schreef BDIL het volgende:
[..]
Jezuussss jij mag ook de blik weer in![]()
Sow, ook nog de derby, lekker man!quote:Op donderdag 18 december 2014 16:25 schreef Freire het volgende:
[..]
[..]
Thanks broeder
Veel plezier maar dat gaat helemaal goed komen. Zelf allemaal geregeld of gewoon ergens een packages deal?
Wil zelf nog een keer graag naar Bayern Munchen maar volgens mij is dat vrij moeilijk aan kaarten komen. Iemand toevallig geweest?![]()
Thanksquote:Op donderdag 18 december 2014 16:28 schreef vanpers het volgende:
[..]
Sow, ook nog de derby, lekker man!
Veel plezier maar dat gaat helemaal goed komen. Zelf allemaal geregeld of gewoon ergens een packages deal?
Wil zelf nog een keer graag naar Bayern Munchen maar volgens mij is dat vrij moeilijk aan kaarten komen. Iemand toevallig geweest?
Geboekt via dfds seaways (package deal) voor ongeveer ¤200,- pp![]()
Waarom staat dat nummer bij ons buiten de haakies en bij hun erbinnenquote:Op donderdag 18 december 2014 16:28 schreef Freire het volgende:
[..]
Thanks
Ben morgen pas weg trouwens.
Tevens:
[ afbeelding ]Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Nee die snap je helemaal nietquote:
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Mooi man, wordt een mooi tripje, doordeweeks uit naar Eindhoven en in het weekend naar Newcastlequote:Op donderdag 18 december 2014 16:29 schreef Freire het volgende:
[..]
Thanks
Geboekt via dfds seaways (package deal) voor ongeveer ¤200,- pp![]()
![]()
Elke dag![]()
Lekker man, geniet ervan.quote:Op donderdag 18 december 2014 16:25 schreef Freire het volgende:
[..]
[..]
Thanks broeder
Sowieso in 2 wekenquote:Op donderdag 18 december 2014 16:32 schreef vanpers het volgende:
[..]
Mooi man, wordt een mooi tripje, doordeweeks uit naar Eindhoven en in het weekend naar Newcastle
#luifey
#feyaz
#psvfey
#newsun
bezoeken![]()
![]()
Je bent zeker vrijgezelquote:Op donderdag 18 december 2014 16:37 schreef Freire het volgende:
[..]
Sowieso in 2 weken
#luifey
#feyaz
#psvfey
#newsun
bezoeken
Of je hebt je vriendin / vrouw goed afgericht.
![]()
![]()
Of vriend / man tochquote:Op donderdag 18 december 2014 16:38 schreef vanpers het volgende:
[..]
Je bent zeker vrijgezel
Elke dag![]()
Vrijgezelquote:Op donderdag 18 december 2014 16:38 schreef vanpers het volgende:
[..]
Je bent zeker vrijgezel
Tevens: http://www.seatwave.nl/bayern-munich-fc-tickets/seizoen![]()
Kost iets maar dan heb je ook wat. Thnx.quote:Op donderdag 18 december 2014 16:40 schreef Freire het volgende:
[..]
Vrijgezel
Tevens: http://www.seatwave.nl/bayern-munich-fc-tickets/seizoen![]()
veel plezierquote:Op donderdag 18 december 2014 16:36 schreef Freire het volgende:
Jongens ik ben pas over 24 uur weg![]()
Maar thanks alvast
nou doei
gr![]()
verkeerde topic thadquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 18 december 2014 16:50 schreef Freire het volgende:
[..]
verkeerde topic thadLaatst kwam ik Thad tegen in MyPark maar hij voelde zich te groot om een potje met mij te spelen. Hij had zijn eigen team al samen gesteldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op donderdag 18 december 2014 16:51 schreef vanpers het volgende:
[..]
Laatst kwam ik Thad tegen in MyPark maar hij voelde zich te groot om een potje met mij te spelen. Hij had zijn eigen team al samen gesteld![]()
![]()
Ik weet wie VDM is en daarom zei ik dat hij verstand van zaken heeft, Gquote:Op donderdag 18 december 2014 16:24 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
VDM is in ieder geval iemand die Feyenoord ophemelt door alles wat met Ajax te maken heeft naar beneden te halen.![]()
quote:Op donderdag 18 december 2014 16:50 schreef Freire het volgende:
[..]
verkeerde topic thadIs goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 18 december 2014 16:51 schreef vanpers het volgende:
[..]
Laatst kwam ik Thad tegen in MyPark maar hij voelde zich te groot om een potje met mij te spelen. Hij had zijn eigen team al samen gesteldklopt
Je kunt btw wel meerdere myplayers op je account hebben. Gewoon een nieuwe save beginnen (driehoekje als je op mycareer staat). Dan begin je dus wel weer als noobIk heb VC over dus af en toe prop ik wat VC op een andere pro zodat die ook richting de 80 gaat. Kan ik bij MyPark over tijdje als Power Forward spelen
![]()
![]()
quote:Op donderdag 18 december 2014 17:06 schreef Kiid het volgende:
Nog 1 dag tot een mini-vakantie van 2 wekenSmile like you mean it
www.wefut.com![]()
quote:Op donderdag 18 december 2014 17:08 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ga je dan eindelijk de beast rating maken voor wefut.com?
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Jizzrating?quote:Op donderdag 18 december 2014 17:13 schreef Reemi het volgende:
Maar ik sta wel open voor andere suggesties.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
WeMytquote:Op donderdag 18 december 2014 17:13 schreef Reemi het volgende:
Maar ik sta wel open voor andere suggesties.
gr
Even serieus, dat zou wel populair kunnen zijn. Gewoon alleen al de mogelijkheid om spelers te vergelijken![]()
![]()
Ik zou het fijn vinden als de ratings per linie bijvoorbeeld naast de prijs van het team staat ofzoquote:Op donderdag 18 december 2014 17:13 schreef Reemi het volgende:
Maar ik sta wel open voor andere suggesties.nu moet je helemaal moeilijk en je team via squads opzoeken om dat te kunnen zien
![]()
Goeie. Al worden die ratings wel anders berekend als bij EA volgens mijquote:Op donderdag 18 december 2014 17:15 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Ik zou het fijn vinden als de ratings per linie bijvoorbeeld naast de prijs van het team staat ofzonu moet je helemaal moeilijk en je team via squads opzoeken om dat te kunnen zien
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
We Mightquote:Op donderdag 18 december 2014 17:15 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
WeMyt
gr
Even serieus, dat zou wel populair kunnen zijn. Gewoon alleen al de mogelijkheid om spelers te vergelijken![]()
Elke dag![]()
Maar hoe moet ik aan de spelers komenquote:Op donderdag 18 december 2014 17:15 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
WeMyt
gr
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
nba 2k15 kopen en alle ratings overtypenquote:Op donderdag 18 december 2014 17:17 schreef Reemi het volgende:
[..]
Maar hoe moet ik aan de spelers komen
(scheelt dat er veel minder spelers zijn)![]()
Twee silver teampjes gemaakt voor de komende weken en dan rond TOTY met de andere 10 miljoen twee teams maken![]()
Deze lijkt volgens mij een beetje op dat team dat ds2 laatst postte
Ben benieuwd of Perotti, vangioni en Cardona nog steeds zo goed zijn![]()
![]()
-quote:Op donderdag 18 december 2014 17:17 schreef Reemi het volgende:
[..]
Goeie. Al worden die ratings wel anders berekend als bij EA volgens mij![]()
Ohquote:Op donderdag 18 december 2014 17:17 schreef Reemi het volgende:
[..]
Goeie. Al worden die ratings wel anders berekend als bij EA volgens mijdat is dan weer jammer
maar toch zou ik het een goede toevoeging vinden
![]()
Glazen huis straks
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
iFut?quote:Op donderdag 18 december 2014 17:13 schreef Reemi het volgende:
Maar ik sta wel open voor andere suggesties.![]()
Die optie dat je bestaande squads kan zoeken met spelers die jij in je team wilt beter uitlichten. Is echt een goede feature die imo. onderbelicht isquote:Op donderdag 18 december 2014 17:17 schreef Reemi het volgende:
[..]
Maar hoe moet ik aan de spelers komen![]()
![]()
Wat mag ik me daarbij voorstellen?quote:Zeker een goed idee, zal ernaar kijken!quote:Op donderdag 18 december 2014 17:19 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Ohdat is dan weer jammer
maar toch zou ik het een goede toevoeging vinden
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Weet ik niet, maar als Apple het kan dan kan jij het ookquote:Op donderdag 18 december 2014 17:27 schreef Reemi het volgende:
[..]
Wat mag ik me daarbij voorstellen?.
![]()
Zit wat in.quote:Op donderdag 18 december 2014 17:28 schreef Kiid het volgende:
[..]
Weet ik niet, maar als Apple het kan dan kan jij het ook.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Geen problemen hier...quote:Op donderdag 18 december 2014 17:37 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Whatsapp is ook maar gestopt met werken.![]()
Friesland loopt ook altijd achter.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Hier geen last van.quote:Op donderdag 18 december 2014 17:41 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Hier wel. En hoor net op de radio dat het halve land er last van heeft.
hahaha zeg ik dan![]()
Ben in Overijssel. HA!quote:Op donderdag 18 december 2014 17:40 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Friesland loopt ook altijd achter.![]()
Rip in peacequote:Op donderdag 18 december 2014 17:37 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Whatsapp is ook maar gestopt met werken.![]()
![]()
Gmta. Stuur je net een pikante fotoquote:Op donderdag 18 december 2014 17:43 schreef Freire het volgende:
[..]
Zullen wij elkaar nu gaan appen?![]()
![]()
quote:Op donderdag 18 december 2014 17:44 schreef Zhano het volgende:
[..]
Gmta. Stuur je net een pikante fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 18 december 2014 17:44 schreef Freire het volgende:
[..]Haha ik dacht ook aan zoietsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
homo'squote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Portsmouth supporters.quote:
gr grOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iemand met Evra gespeeld dit jaar?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Ja ik. Was echt prima, viel echt heel erg mee in ieder geval. Voelt ook een stuk sneller aan dan 79.quote:
Zn stats zijn eigenlijk ook gewoon prima![]()
![]()
Mooi. Tijdens/Rond TOTY even dit maken:quote:Op donderdag 18 december 2014 18:12 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Ja ik. Was echt prima, viel echt heel erg mee in ieder geval. Voelt ook een stuk sneller aan dan 79.
Misschien hier en daar een NIF ipv IF. Vond Benz en Chiellini nou niet beter ofzo dan de NIF. Met instructions stay back voor de CM's moet het wel te doen zijn
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Toch geen al te duur team?quote:Op donderdag 18 december 2014 18:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Mooi. Tijdens/Rond TOTY even dit maken:
[ afbeelding ]
Misschien hier en daar een NIF ipv IF. Vond Benz en Chiellini nou niet beter ofzo dan de NIF. Met instructions stay back voor de CM's moet het wel te doen zijn
Elke dag![]()
Vind het maar riskant met twee high/med cm'squote:Op donderdag 18 december 2014 18:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Mooi. Tijdens/Rond TOTY even dit maken:
[ afbeelding ]
Ik ga deze maken denk ik![]()
![]()
![]()
1.8 miljoen..quote:Op donderdag 18 december 2014 18:18 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Toch geen al te duur team?
Al heb ik Pogba, Cuadrado en Lichtsteiner al.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Silverswaarom begin ik er nog aan.
- geen tegenstanders en de silver cup
- tegen golds is het niet te doen
- alles draait nog steeds op pace en dribbelen
silvers
![]()
![]()
Voor mijn gevoel werken die instructies nu toch wel goed. Spelers doen precies wat ik wil in ieder geval. Dat team is ook wel nice ja. Blijft jammer dat Ronaldo voor normale stervelingen echt onbetaalbaar is op deze manier. Als ik alles zou verkopen lukt het misschien wel, maar daar heb ik ook geen zin inquote:Op donderdag 18 december 2014 18:18 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Vind het maar riskant met twee high/med cm's
Ik ga deze maken denk ik![]()
[ afbeelding ]
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Vakantie is leuk maar niet als je je phychisch anders voelt dan een normaal iemand.quote:
Vandaag bericht van het UWV gehad dat ze mijn situatie hebben bekeken en hun hebben besloten dat ik niet in staat ben om te werken en dat ze dus mijn situatie niet opnieuw gaan beoordelen. Voorlopig zit ik nog wel minimaal een jaar aan de medicijnen en dat soort ongein![]()
En die keer dat je wel een silver tegenstander vindt is het nog ergere aids tegenstand dan Sterling-Walcott RF-RF bij elkaar. Echt alleen maar ultra sweaty BPL silver teams.quote:Op donderdag 18 december 2014 18:20 schreef rolls-reus het volgende:
silvers
![]()
Heb niet met silvers gespeeld na de patch, maar vooral dat eerste punt is gewoon heel irritant. Eerste maand ofzo had ik er totaal geen last van en nu lijkt matchmaking echt verneukt te zijn en is het ineens veel moeilijker om iemand te vinden. Punt 3 heb ik geen last van, punt 2 te weinig geprobeerd om er echt iets zinnigs over te zeggen.quote:Op donderdag 18 december 2014 18:20 schreef rolls-reus het volgende:
silvers
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
4-3quote:Op donderdag 18 december 2014 18:21 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Vakantie is leuk maar niet als je je phychisch anders voelt dan een normaal iemand.
Vandaag bericht van het UWV gehad dat ze mijn situatie hebben bekeken en hun hebben besloten dat ik niet in staat ben om te werken en dat ze dus mijn situatie niet opnieuw gaan beoordelen. Voorlopig zit ik nog wel minimaal een jaar aan de medicijnen en dat soort ongein![]()
![]()
![]()
Elke dag![]()
Was natuurlijk ook maar een geintje johquote:Op donderdag 18 december 2014 18:21 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Vakantie is leuk maar niet als je je phychisch anders voelt dan een normaal iemand.
![]()
Klopt ja, die prijzen slaan echt helemaal nergens opquote:Op donderdag 18 december 2014 18:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel werken die instructies nu toch wel goed. Spelers doen precies wat ik wil in ieder geval. Dat team is ook wel nice ja. Blijft jammer dat Ronaldo voor normale stervelingen echt onbetaalbaar is op deze manier. Als ik alles zou verkopen lukt het misschien wel, maar daar heb ik ook geen zin inje moet geluk hebben wil je hem kunnen kopen
Daarom ben ik extra blij met die IF Ibra![]()
![]()
Excelsior - NAC boohhhhhh wat een wedstrijd
Hala Madrid !
Tighadouini op de bank dus een 1 sorry Potsquote:Op donderdag 18 december 2014 18:25 schreef BDIL het volgende:
Excelsior - NAC boohhhhhh wat een wedstrijdDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Zwaar over de zeik gisteravond maar dat is nu al weer bezonken. Op naar de volgende wedstrijd dan maarquote:![]()
Ik zie het zelf ook niet zo positief inquote:Op donderdag 18 december 2014 18:27 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Tighadouini op de bank dus een 1 sorry Pots
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
If sow met 20k winst verkocht. Vanochtend voor 32k gekocht en voor 54k verkocht.
85 De Gea voor 160k en nu al 190k vanavond. Niet slecht![]()
Inflatiequote:Op donderdag 18 december 2014 18:35 schreef Maver24 het volgende:
If sow met 20k winst verkocht. Vanochtend voor 32k gekocht en voor 54k verkocht.
damn sonquote:Op donderdag 18 december 2014 18:35 schreef Maver24 het volgende:
Hoeveel coins heb je dan? in totaal aan waarde?quote:Op donderdag 18 december 2014 18:35 schreef Maver24 het volgende:
85 De Gea voor 160k en nu al 190k vanavond. Niet slechtDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Niet zo heel veel dit jaar. Weinig fifa points gekocht. Het is echt waar en ook veel packs met coins geopend.quote:Op donderdag 18 december 2014 18:39 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hoeveel coins heb je dan? in totaal aan waarde?![]()
Hoeveel dan en dat is natuurlijk verstandig van jequote:Op donderdag 18 december 2014 18:41 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Niet zo heel veel dit jaar. Weinig fifa points gekocht. Het is echt waar en ook veel packs met coins geopend.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Heb volgende week een sollicitatiegesprek in Antwerpen. Ik kom vanuit Amsterdam CS met studenten ov. Hoe kan ik het beste reizen als ik bij de grens ben?![]()
Bus pakken bij Breda volgens mij is iig het goedkoopstquote:Op donderdag 18 december 2014 18:45 schreef Rijst het volgende:
Heb volgende week een sollicitatiegesprek in Antwerpen. Ik kom vanuit Amsterdam CS met studenten ov. Hoe kan ik het beste reizen als ik bij de grens ben?Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Gewoon zwartquote:Op donderdag 18 december 2014 18:45 schreef Rijst het volgende:
Heb volgende week een sollicitatiegesprek in Antwerpen. Ik kom vanuit Amsterdam CS met studenten ov. Hoe kan ik het beste reizen als ik bij de grens ben?
Ik bedoel geel![]()
![]()
Okiii en hoelang is het reizen van van Breda naar Antwerpen dan?quote:Op donderdag 18 december 2014 18:45 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Bus pakken bij Breda is volgens mij iig het goedkoopst![]()
De beste en snelste manier is per trein, volgens mij gaat dat via Dordrecht en/of Roosendaal.quote:Op donderdag 18 december 2014 18:45 schreef Rijst het volgende:
Heb volgende week een sollicitatiegesprek in Antwerpen. Ik kom vanuit Amsterdam CS met studenten ov. Hoe kan ik het beste reizen als ik bij de grens ben?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dik uur dacht ik maar miss weet pots dat beter. Die bus kost 8 ekkiesquote:Op donderdag 18 december 2014 18:46 schreef Rijst het volgende:
[..]
Okiii en hoelang is het reizen van van Breda naar Antwerpen dan?Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Kom je nog langs de bushalte in Brasschaatquote:Op donderdag 18 december 2014 18:47 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dik uur dacht ik maar miss weet pots dat beter. Die bus kost 8 ekkies
Trein is wel beter hoor; die busverbinding is echt ruk dacht ik. Gaat door al die dorpjes enzo.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dit, je moet gewoon een kaartje kopen vanaf het laatste station (volgens mij Roosendaal) naar Antwerpen volgens mij.quote:Op donderdag 18 december 2014 18:47 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
De beste en snelste manier is per trein, volgens mij gaat dat via Dordrecht en/of Roosendaal.![]()
Dus ik pak de intercity naar Roosendaal en daar een thalys ofzo naar antwerp?quote:Op donderdag 18 december 2014 18:47 schreef PrideoftheSouth het volgende:
De beste en snelste manier is per trein, volgens mij gaat dat via Dordrecht en/of Roosendaal.
Heb er helemaal geen zin in eigIn mn vakantie ook nog
![]()
NAC
Hala Madrid !
hier zitten ook wel computerexperts toch? Heb een nieuwe voeding nodig dus ben op zoek naar betrouwbare merken, roept u maar![]()
Wat een blinde anjermongool
[ Bericht 1% gewijzigd door PrideoftheSouth op 18-12-2014 19:16:51 ]NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Chiquita, Cela Vita, Aviko en Blue band iigquote:Op donderdag 18 december 2014 18:53 schreef Dudeweiser het volgende:
hier zitten ook wel computerexperts toch? Heb een nieuwe voeding nodig dus ben op zoek naar betrouwbare merken, roept u maarDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ja zoiets ja. Kijk gewoon 9292.nlquote:Op donderdag 18 december 2014 18:50 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dus ik pak de intercity naar Roosendaal en daar een thalys ofzo naar antwerp?
Heb er helemaal geen zin in eigIn mn vakantie ook nog
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
OCZquote:Op donderdag 18 december 2014 18:53 schreef Dudeweiser het volgende:
hier zitten ook wel computerexperts toch? Heb een nieuwe voeding nodig dus ben op zoek naar betrouwbare merken, roept u maar
http://tweakers.net/price(...)stream-pro-600w.html
Ik heb deze.Hala Madrid !
hehehe hij is goed Timmyquote:Op donderdag 18 december 2014 18:53 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Chiquita, Cela Vita, Aviko en Blue band iigwel beetje oud en niemand verkoopt hem meerquote:Op donderdag 18 december 2014 18:54 schreef BDIL het volgende:
[..]
OCZ
http://tweakers.net/price(...)stream-pro-600w.html
Ik heb deze.![]()
![]()
nounounouquote:Op donderdag 18 december 2014 18:53 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Wat een blinde kankermongool![]()
Ongelofelijk. Hoe kan zo'n man nu scheids/grensrechter zijn geworden? Het lijkt niet eens op een goal, en toch steekt die kuthomo resoluut dat stinkvlaggetje in de lucht. Wat een kutfiguur slaan die gasten hier weer
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Hahaha nou gaat Ruznak weer naar Heerenveen
Elke dag![]()
Wat zullen de Cambuur supporters daar van vindenquote:Op donderdag 18 december 2014 18:57 schreef Timmy_Turner het volgende:
Hahaha nou gaat Ruznak weer naar Heerenveen![]()
![]()
Tevez
Hala Madrid !
Pots
Elke dag![]()
Cooler masterquote:Op donderdag 18 december 2014 18:53 schreef Dudeweiser het volgende:
hier zitten ook wel computerexperts toch? Heb een nieuwe voeding nodig dus ben op zoek naar betrouwbare merken, roept u maarSmile like you mean it
www.wefut.com![]()
Zullen ze te danken hebben aan de dag en het feit dat er geen andere wedstrijden waren op dat moment.quote:Op donderdag 18 december 2014 19:03 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Dit gebeurt toch ook niet vaak? Is het zelfs al eerder gebeurd? Een fox wedstrijd in de top 25 van de dag
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Rustig maar, ik vind het gewoon kut voor jequote:Op donderdag 18 december 2014 19:08 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ja wat? Die Higler fluit te gênant voor woorden man, viezerik dat het isDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Higler, dan weet je het welquote:Op donderdag 18 december 2014 19:08 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ja wat? Die Higler fluit te gênant voor woorden man, viezerik dat het is
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Liveuitslagen gaf net 3-0 en nou is het weer 2-0
Elke dag![]()
halve vi aflevering weer over Higler dus'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Net mn simpele bpl team opgezet naar 433(4) met Rooney op cam, was vergeten hoe goed hij maar man man man3 goals en 2 assist in zn eerste wedstrijd en 2 goals in zn tweede wedstrijd
![]()
![]()
Als de KNVB net zo consequent Higlers wanvertoningen bestraft als de uitlatingen van spelers en trainers na afloop van wedstrijden, zou deze graftak de komende 3 decennia geschorst zijn.quote:NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ze geven bij Fox die abonnementen de laatste tijd dan ook bijna gratis weg.quote:Op donderdag 18 december 2014 19:03 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Dit gebeurt toch ook niet vaak? Is het zelfs al eerder gebeurd? Een fox wedstrijd in de top 25 van de dag![]()
Holy Shit Vidal
Hala Madrid !
ETS2 3 euro
Hala Madrid !
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op donderdag 18-12-2014 om 19:20:21Anyone interested in @FCBarcelona swag? #15DaysofFIFA http://t.co/0EvUdilcuw reageer retweet
![]()
![]()
![]()
![]()
Elke dag![]()
En Srnaatje numero dos gepotstDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Nicequote:Op donderdag 18 december 2014 19:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
En Srnaatje numero dos gepotst
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Je zou maar een Munir kaartje krijgentwitter:EASPORTSFIFA twitterde op donderdag 18-12-2014 om 19:27:23Day 8: signed @FCBarcelona kits and #FUT items! FOLLOW & RETWEET to win @DaniAlvesD2 and @Munirhaddadi. #15DaysofFIFA http://t.co/lRetqRemTq reageer retweet
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Elke dag![]()
Wel vet, zo'n enorme FUT kaart op het WeFUT kantoorquote:Op donderdag 18 december 2014 19:29 schreef Timmy_Turner het volgende:
Je zou maar een Munir kaartje krijgentwitter:EASPORTSFIFA twitterde op donderdag 18-12-2014 om 19:27:23Day 8: signed @FCBarcelona kits and #FUT items! FOLLOW & RETWEET to win @DaniAlvesD2 and @Munirhaddadi. #15DaysofFIFA http://t.co/lRetqRemTq reageer retweet
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Bruins herboren
Hala Madrid !
Pots nieuwe huis brengt nog weinig gelukDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Gestopt met kijken. Ook ik heb mijn grenzen.quote:Op donderdag 18 december 2014 19:59 schreef Timmy_Turner het volgende:
Pots nieuwe huis brengt nog weinig gelukNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Hoe ging je tentamen? Fijne vakantie gewenst, ook tot 2 feb?quote:
Elke dag![]()
Ja ging wel goed, weet nog niet tot wanneer moet nog tentamens terugkrijgen i.v.m eventuele herkansingen hequote:Op donderdag 18 december 2014 20:07 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hoe ging je tentamen? Fijne vakantie gewenst, ook tot 2 feb?![]()
![]()
Nicequote:Op donderdag 18 december 2014 20:08 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja ging wel goed, weet nog niet tot wanneer moet nog tentamens terugkrijgen i.v.m eventuele herkansingen heen spannend. Ik heb 3 van de 4 die ik heb gehad al terug en gehaald, andere zal ook wel goedkomen en die van morgen heeft pas her in Juni dus ik ben zowat verzekerd van vakantie
Elke dag![]()
Ah netjes. Ja bij ons valt alles op boekhouden na meteen na de kerst dus vandaar.quote:Op donderdag 18 december 2014 20:09 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Niceen spannend. Ik heb 3 van de 4 die ik heb gehad al terug en gehaald, andere zal ook wel goedkomen en die van morgen heeft pas her in Juni dus ik ben zowat verzekerd van vakantie
![]()
Nee maar heb wel een special deal, specially for you my friend just 40k buy it nowquote:Op donderdag 18 december 2014 20:10 schreef rolls-reus het volgende:
Iemand als met sis Perisic gespeeld?
Elke dag![]()
Nope, maar die statsquote:Op donderdag 18 december 2014 20:10 schreef rolls-reus het volgende:
Iemand als met sis Perisic gespeeld?
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Is Boekhouden ook weer in de zomer? Onhandig eigkquote:Op donderdag 18 december 2014 20:10 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ah netjes. Ja bij ons valt alles op boekhouden na meteen na de kerst dus vandaar.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
5-0
Elke dag![]()
Yep. Op LW. Stukken beter dan zijn NIF. Maar niet echt een speler die opvalt. Gewoon lekker veel crosses spammen en af en toe naar binnen komen. Gewoon een prima buitenspeler.quote:Op donderdag 18 december 2014 20:10 schreef rolls-reus het volgende:
Iemand als met sis Perisic gespeeld?![]()
jupquote:Op donderdag 18 december 2014 20:11 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Is Boekhouden ook weer in de zomer? Onhandig eigk
maar die heb ik op zeker wel gehaald dus maak me er niet echt druk om
Wel vaag, hij had vrijdag op blackboard gezet dat halverwege deze de antwoorden online zouden staan, staat nu nog niks![]()
![]()
Wat is je clubnaam?quote:Op donderdag 18 december 2014 20:10 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee maar heb wel een special deal, specially for you my friend just 40k buy it now![]()
11 kerels, misschien iets voor DS2?quote:Op donderdag 18 december 2014 20:12 schreef rolls-reus het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe ziet dit eruit?![]()
ReturnoftheKing my friend special price for my special friend. allemachtigprachtigachtentachtigquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Nicequote:Op donderdag 18 december 2014 20:12 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
jup
maar die heb ik op zeker wel gehaald dus maak me er niet echt druk om
Wel vaag, hij had vrijdag op blackboard gezet dat halverwege deze de antwoorden online zouden staan, staat nu nog niksTjah dat is Bob he, wij hebben ook nog allemaal shit niet terug die beloofd was terug te zijn
Elke dag![]()
Higuain is een baasje. Zou persoonlijk Mertens als CAM doen, die is ook erg goed. Met Tevez kon ik niet veel.quote:Op donderdag 18 december 2014 20:12 schreef rolls-reus het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe ziet dit eruit?Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Pakjes avond uitgesteld.quote:Hala Madrid !
quote:Op donderdag 18 december 2014 20:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
ReturnoftheKing my friend special price for my special friend. allemachtigprachtigachtentachtig![]()
![]()
Ik ben benieuwd hoe Tevez is als Cam. Was bij mij in een 2 spitsensysteem dodelijk (de NIF) maar de IF en SIF waren minder goed.quote:Op donderdag 18 december 2014 20:12 schreef rolls-reus het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe ziet dit eruit?
Ik vond Higuain dan weer niets en zou voor Ibarbo gaan
Elke dag![]()
Lang leve de juryrechtspraak...quote:George Stinney, de jongste Amerikaan die ooit is geëxecuteerd, is zeventig jaar na zijn veroordeling vrijgesproken. De 14-jarige jongen werd in 1944 in een dorpje in de staat South Carolina gearresteerd. Hij zou twee blanke meisjes hebben vermoord. Volgens de politie bekende Stinney de misdaad. Hij zou seks met een van de meisjes gewild hebben.
De rechtszaak duurde slechts twee uur. De jury, die geheel bestond uit blanke mannen, veroordeelde Stinney binnen tien minuten. Twee maanden later werd de jongen geëxecuteerd.
http://nos.nl/artikel/200(...)4-was-onterecht.html![]()
Team is rond tevez gebouwd omdat zijn stats lijken op die van Rooneyquote:Op donderdag 18 december 2014 20:14 schreef Reemi het volgende:
[..]
Higuain is een baasje. Zou persoonlijk Mertens als CAM doen, die is ook erg goed. Met Tevez kon ik niet veel.![]()
![]()
Thank you my friend I will pray to allah for youquote:
Serieus bedankt maar had niet gehoeven hoor![]()
Elke dag![]()
![]()
Bohhhh Perisic gepotst
Elke dag![]()
Hij zal vast goed zijn hoor, ik ben gewoon reteslechtquote:Op donderdag 18 december 2014 20:16 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Team is rond tevez gebouwd omdat zijn stats lijken op die van Rooney
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Schijnbaar als je bent gehackt kan je dezelfde dag nog alles terug krijgen van EA. Castro van twitch was dus gehackt en had 15m coins verloren. Op de stream 3 uur geleden gesproken met Jonathan van EA en gewoon 3 uur later al zijn coins weer terug hebben.![]()
Allemaal de schuld van Higler ditquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Toch nog een Rotterdamse overwinning op een Brabantse ploeg.quote:Op donderdag 18 december 2014 20:18 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Allemaal de schuld van Higler ditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Bakkus.quote:Op donderdag 18 december 2014 20:18 schreef Maver24 het volgende:
Schijnbaar als je bent gehackt kan je dezelfde dag nog alles terug krijgen van EA. Castro van twitch was dus gehackt en had 15m coins verloren. Op de stream 3 uur geleden gesproken met Jonathan van EA en gewoon 3 uur later al zijn coins weer terug hebben.![]()
Achjoh boeiequote:Op donderdag 18 december 2014 20:17 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Thank you my friend I will pray to allah for you
Serieus bedankt maar had niet gehoeven hoor![]()
tis 8k
![]()
quote:Op donderdag 18 december 2014 20:19 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Toch nog een Rotterdamse overwinning op een Brabantse ploeg.En ik gun het je van harteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Elke dag![]()
Toch weer een packske!quote:![]()
Ga ik meteen openmaken![]()
![]()
Elke dag![]()
![]()
Krijg ik Zhano
Elke dag![]()
'Gehackt'quote:Op donderdag 18 december 2014 20:18 schreef Maver24 het volgende:
Zal je zien dat Feyenoord dadelijk verliest van NACquote:Op donderdag 18 december 2014 20:20 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
En ik gun het je van harte![]()
Ik denk eerder nog een 0-6quote:Op donderdag 18 december 2014 20:23 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Zal je zien dat Feyenoord dadelijk verliest van NACDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Hij was gehacked. Heb het hele telefoon gesprek met EA gehoord op de stream. EA kan het dus wel. Alles binnen een paar uur regelen. Voordeel zeker dat hij een bekende streamer is.quote:![]()
Ja maar wie zegt dat hij echt gehacked is...? En dat hacken is ook een onzin hij zal wel gewoon een retarded wachtwoord ingesteld hebben.quote:Op donderdag 18 december 2014 20:24 schreef Maver24 het volgende:
'Gehackt'
Hij was gehacked. Heb het hele telefoon gesprek met EA gehoord op de stream. EA kan het dus wel. Alles binnen een paar uur regelen. Voordeel zeker dat hij een bekende streamer is.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Alsjeblieft zoek een levenquote:Op donderdag 18 december 2014 20:24 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Hij was gehacked. Heb het hele telefoon gesprek met EA gehoord op de stream. EA kan het dus wel. Alles binnen een paar uur regelen. Voordeel zeker dat hij een bekende streamer is.
Ik heb zoveel medelijden met je.![]()
quote:Op donderdag 18 december 2014 20:24 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Hij was gehacked. Heb het hele telefoon gesprek met EA gehoord op de stream. EA kan het dus wel. Alles binnen een paar uur regelen. Voordeel zeker dat hij een bekende streamer is.![]()
![]()
quote:Op donderdag 18 december 2014 20:25 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Alsjeblieft zoek een leven
Ik heb zoveel medelijden met je.Daar lees ik gewoon overheen.quote:
quote:
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
http://www.dumpert.nl/mediabase/6630977/7506f713/oven_up_me_kop_(met_ondertiteling).html
Ik blijf hier om lachen
Tuurlijk, hoe kan je nou gehackt worden. Dat is alleen mogelijk als je 1 of andere keylogger download. Als ik wil inloggen dan krijg ik een verificatie code in mijn mail en dan nog het wachtwoord in de web app zelf.quote:Op donderdag 18 december 2014 20:24 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Hij was gehacked. Heb het hele telefoon gesprek met EA gehoord op de stream. EA kan het dus wel. Alles binnen een paar uur regelen. Voordeel zeker dat hij een bekende streamer is.
Als je met dergelijke maatregelen toch nog gehackt wordt dan is het je eigen schuld. Dat het gebeurde op Fifa 11 - toen er nog geen controle vragen waren - heb ik nog enigsinds begrip voor al was dat ook al dom.![]()
Castro heeft 26x een verificatie code mail gehad van origin 4 uur snachts zijn tijd. Dus 10 uur onze tijd. Iemand was dus wel degelijk ingelogd geweest op zn account of een poging totquote:Op donderdag 18 december 2014 20:34 schreef Kiid het volgende:
[..]
Tuurlijk, hoe kan je nou gehackt worden. Dat is alleen mogelijk als je 1 of andere keylogger download. Als ik wil inloggen dan krijg ik een verificatie code in mijn mail en dan nog het wachtwoord in de web app zelf.
Als je met dergelijke maatregelen toch nog gehackt wordt dan is het je eigen schuld. Dat het gebeurde op Fifa 11 - toen er nog geen controle vragen waren - heb ik nog enigsinds begrip voor al was dat ook al dom.![]()
Ik ga eens lekker voor Ajax - Vitesse zitten met SR op de achtergrond.quote:Op donderdag 18 december 2014 20:37 schreef Kiid het volgende:
Ik wilde jullie op de hoogte houden, maar ik ga dus zometeen Marco Polo kijken!![]()
sr?quote:Op donderdag 18 december 2014 20:39 schreef vanpers het volgende:
[..]
Ik ga eens lekker voor Ajax - Vitesse zitten met SR op de achtergrond.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
En hoe komt iemand aan die gegevens? Het is gewoon zijn eigen schuldquote:Op donderdag 18 december 2014 20:39 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Castro heeft 26x een verificatie code mail gehad van origin 4 uur snachts zijn tijd. Dus 10 uur onze tijd. Iemand was dus wel degelijk ingelogd geweest op zn account of een poging tot![]()
Voor hackers als Sjon is dit natuurlijk kinderspel.quote:Op donderdag 18 december 2014 20:47 schreef Kiid het volgende:
[..]
En hoe komt iemand aan die gegevens? Het is gewoon zijn eigen schuldNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Als streamer ben je natuurlijk wel een stuk kwetsbaarder. Ik wist namelijk ook zijn paypal email adres want die kwam soms wel eens in beeld als hij fifa points ging toevoegen. Hij is wel slordig zo af en toequote:Op donderdag 18 december 2014 20:47 schreef Kiid het volgende:
[..]
En hoe komt iemand aan die gegevens? Het is gewoon zijn eigen schuld![]()
Niemand geeft een neuk om die streamersquote:Op donderdag 18 december 2014 20:50 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Als streamer ben je natuurlijk wel een stuk kwetsbaarder. Ik wist namelijk ook zijn paypal email adres want die kwam soms wel eens in beeld als hij fifa points ging toevoegen. Hij is wel slordig zo af en toe![]()
![]()
Dit.quote:Op donderdag 18 december 2014 20:51 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Niemand geeft een neuk om die streamers
Stelletje lamzakken.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Je moet wat als je altijd vakantie hebtquote:Op donderdag 18 december 2014 20:51 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Niemand geeft een neuk om die streamers![]()
Maver is de Tim van de FIFA livestreams.quote:Op donderdag 18 december 2014 20:55 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
perfecte om wat cash te genereren voor een bepaald forumlid hier.
40 schermen met ieder een stream, allemaal donaties
Het wordt wel lastig als je ook nog 40 telefoongesprekken met EA moet gaan beluisteren.quote:Op donderdag 18 december 2014 20:59 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Maver is de Tim van de FIFA livestreams.
40 schermen met ieder een stream, allemaal donatiesNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Heb je die collega van je al wat kk klapjes gegeven?!quote:Op donderdag 18 december 2014 20:59 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Maver is de Tim van de FIFA livestreams.
40 schermen met ieder een stream, allemaal donaties![]()
600 al.quote:Op donderdag 18 december 2014 21:03 schreef Kiid het volgende:
[..]
Heb je die collega van je al wat kk klapjes gegeven?!
Het is een stappenplan.. morgen 600 inwendige stokslagen.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Veltgod
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Heb je daar het uithoudingsvermogen voor?quote:Op donderdag 18 december 2014 21:09 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Het is een stappenplan.. morgen 600 inwendige stokslagen.![]()
Ik hoop hetquote:Op donderdag 18 december 2014 21:15 schreef Kiid het volgende:
[..]
Heb je daar het uithoudingsvermogen voor?
Zou Lindgren al met zijn #swagwivah vooraan staan bij SR?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Boohhhh ZapataHala Madrid !
Is de tussenstand bij Ajax-Vitesse een beetje verdiend?Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
jepquote:Op donderdag 18 december 2014 21:31 schreef Timmy_Turner het volgende:
Is de tussenstand bij Ajax-Vitesse een beetje verdiend?![]()
Altijd tochquote:Op donderdag 18 december 2014 21:31 schreef Timmy_Turner het volgende:
Is de tussenstand bij Ajax-Vitesse een beetje verdiend?Hala Madrid !
Driesje pingel
Hala Madrid !
Nee altijd terecht niet altijd verdiendquote:Heeft Ajax er gewoon niet zo'n zin in dan of speelt Vitesse goed?quote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
En 0-2 zie ikDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
quote:
Hala Madrid !
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)
Forum Opties Forumhop: Hop naar: