SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 5 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren;
2. Gij zult Viola aanbidden;
3. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
4. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U U waarschuwt;
5. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
De FUT SC speltips/regels.
Speltip 1: Post foto's van chicks.
Speltip 2: Niet wedden op Italiaanse clubs in Europa.
etc etc
![]()
Egt leukon garpDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
DS2 zuigt kontjes.quote:Op donderdag 18 december 2014 14:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
Wat is de TT dan? Ik kan het niet bekijken.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Weet je al wat je krijgt voor je verjaardag? Sowieso wel een mooie tekening tochquote:Of doen kinderen dat nog niet op die leeftijd?
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
quote:Op donderdag 18 december 2014 14:15 schreef DutchSL het volgende:
Lekker verwarrend voor de mensen die ook in het FM topic posten gr gr
bezem.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Godverdomme wat ben ik populair![]()
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Ik hoop eigenlijk op een ingekleurde stropdas ofzo maar het zal wel een mooie tekening zijn ja.quote:Op donderdag 18 december 2014 14:24 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Weet je al wat je krijgt voor je verjaardag? Sowieso wel een mooie tekening tochOf doen kinderen dat nog niet op die leeftijd?
Voor de rest niks gevraagd eigenlijk..Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op donderdag 18 december 2014 14:25 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik hoop eigenlijk op een ingekleurde stropdas ofzo maar het zal wel een mooie tekening zijn ja.
Voor de rest niks gevraagd eigenlijk..Een ingekleurde stropdas
![]()
![]()
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Van mij en Ozz krijg je een geinsemineerde stropdas.quote:Op donderdag 18 december 2014 14:25 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik hoop eigenlijk op een ingekleurde stropdas ofzo maar het zal wel een mooie tekening zijn ja.
Voor de rest niks gevraagd eigenlijk..
Gr gr![]()
Bohhhh een harde stropdas.quote:Op donderdag 18 december 2014 14:28 schreef Zhano het volgende:
[..]
Van mij en Ozz krijg je een geinsemineerde stropdas.
Gr grook te gebruiken als honkbalknuppel.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Van mij krijg je ook nog poppers, kan je hem ook nog goed opbergen voor als je hem niet gebruikt.quote:Op donderdag 18 december 2014 14:29 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Bohhhh een harde stropdas.ook te gebruiken als honkbalknuppel.
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
quote:Op donderdag 18 december 2014 14:30 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Van mij krijg je ook nog poppers, kan je hem ook nog goed opbergen voor als je hem niet gebruikt.![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Hey man, wij zouden samen iets geven en nu geef jij weer meer. Dan koop ik er lekker ook iets bijquote:Op donderdag 18 december 2014 14:30 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Van mij krijg je ook nog poppers, kan je hem ook nog goed opbergen voor als je hem niet gebruikt.![]()
![]()
Over een paar maanden dus weer naar de stembus, krijgen we helemaal een stemuitslag waar niets mee te beginnen valt
Elke dag![]()
KOOP DAN!!quote:Op donderdag 18 december 2014 14:31 schreef Zhano het volgende:
[..]
Hey man, wij zouden samen iets geven en nu geef jij weer meer. Dan koop ik er lekker ook iets bij
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Het is toch niet gevallen?quote:Op donderdag 18 december 2014 14:32 schreef Timmy_Turner het volgende:
Over een paar maanden dus weer naar de stembus, krijgen we helemaal een stemuitslag waar niets mee te beginnen valtRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Nog niet, maar dat gaat wel gebeuren voor kerst. Hier komen PvdA en VVD niet uit, zolang de PvdA zich eindelijk eens houdt aan het vasthouden aan eigen standpunten ipv de achterban verloochenen en lekker meedraaienquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |