SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 5 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren;
2. Gij zult Viola aanbidden;
3. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
4. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U U waarschuwt;
5. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
De FUT SC speltips/regels.
Speltip 1: Post foto's van chicks.
Speltip 2: Niet wedden op Italiaanse clubs in Europa.
etc etc
![]()
Egt leukon garpDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
DS2 zuigt kontjes.quote:Op donderdag 18 december 2014 14:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
Wat is de TT dan? Ik kan het niet bekijken.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Weet je al wat je krijgt voor je verjaardag? Sowieso wel een mooie tekening tochquote:Of doen kinderen dat nog niet op die leeftijd?
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
quote:Op donderdag 18 december 2014 14:15 schreef DutchSL het volgende:
Lekker verwarrend voor de mensen die ook in het FM topic posten gr gr
bezem.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Godverdomme wat ben ik populair![]()
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Ik hoop eigenlijk op een ingekleurde stropdas ofzo maar het zal wel een mooie tekening zijn ja.quote:Op donderdag 18 december 2014 14:24 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Weet je al wat je krijgt voor je verjaardag? Sowieso wel een mooie tekening tochOf doen kinderen dat nog niet op die leeftijd?
Voor de rest niks gevraagd eigenlijk..Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op donderdag 18 december 2014 14:25 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik hoop eigenlijk op een ingekleurde stropdas ofzo maar het zal wel een mooie tekening zijn ja.
Voor de rest niks gevraagd eigenlijk..Een ingekleurde stropdas
![]()
![]()
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Van mij en Ozz krijg je een geinsemineerde stropdas.quote:Op donderdag 18 december 2014 14:25 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik hoop eigenlijk op een ingekleurde stropdas ofzo maar het zal wel een mooie tekening zijn ja.
Voor de rest niks gevraagd eigenlijk..
Gr gr![]()
Bohhhh een harde stropdas.quote:Op donderdag 18 december 2014 14:28 schreef Zhano het volgende:
[..]
Van mij en Ozz krijg je een geinsemineerde stropdas.
Gr grook te gebruiken als honkbalknuppel.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Van mij krijg je ook nog poppers, kan je hem ook nog goed opbergen voor als je hem niet gebruikt.quote:Op donderdag 18 december 2014 14:29 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Bohhhh een harde stropdas.ook te gebruiken als honkbalknuppel.
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
quote:Op donderdag 18 december 2014 14:30 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Van mij krijg je ook nog poppers, kan je hem ook nog goed opbergen voor als je hem niet gebruikt.![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Hey man, wij zouden samen iets geven en nu geef jij weer meer. Dan koop ik er lekker ook iets bijquote:Op donderdag 18 december 2014 14:30 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Van mij krijg je ook nog poppers, kan je hem ook nog goed opbergen voor als je hem niet gebruikt.![]()
![]()
Over een paar maanden dus weer naar de stembus, krijgen we helemaal een stemuitslag waar niets mee te beginnen valt
Elke dag![]()
KOOP DAN!!quote:Op donderdag 18 december 2014 14:31 schreef Zhano het volgende:
[..]
Hey man, wij zouden samen iets geven en nu geef jij weer meer. Dan koop ik er lekker ook iets bij
Het is toch niet gevallen?quote:Op donderdag 18 december 2014 14:32 schreef Timmy_Turner het volgende:
Over een paar maanden dus weer naar de stembus, krijgen we helemaal een stemuitslag waar niets mee te beginnen valtRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Nog niet, maar dat gaat wel gebeuren voor kerst. Hier komen PvdA en VVD niet uit, zolang de PvdA zich eindelijk eens houdt aan het vasthouden aan eigen standpunten ipv de achterban verloochenen en lekker meedraaienquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
![]()
Wat een mutsEerst heel defensie uitkleden en alles verkopen en nu moet alles weer aangekocht worden
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Dat verkopen had Hans Hillbilly toch gedaan?quote:Op donderdag 18 december 2014 14:48 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een mutsEerst heel defensie uitkleden en alles verkopen en nu moet alles weer aangekocht worden
Elke dag![]()
Gestart ja en zij ging er vrolijk mee verder..quote:Op donderdag 18 december 2014 14:49 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat verkopen had Hans Hillbilly toch gedaan?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Beetje dom is het wel dat ze een paar jaar geleden nog riepen dat we niets nodig hebben want we hebben toch geen oorlog en daar een paar jaar later gewoon al op terug moeten komenquote:Op donderdag 18 december 2014 14:51 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Gestart ja en zij ging er vrolijk mee verder..
Elke dag![]()
POTS-deals: mijn laatste Johnson weg, en een IF Hamsik voor 12k teveelquote:Op donderdag 18 december 2014 14:53 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Beetje dom is het wel dat ze een paar jaar geleden nog riepen dat we niets nodig hebben want we hebben toch geen oorlog en daar een paar jaar later gewoon al op terug moeten komen
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Inderdaadquote:Op donderdag 18 december 2014 15:11 schreef DutchSL het volgende:
Die ijsstokjes zijn ook pure aids, vieze houtsmaak bij de laatste likjes, bah.![]()
![]()
Nicequote:Op donderdag 18 december 2014 15:05 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
POTS-deals: mijn laatste Johnson weg, en een IF Hamsik voor 12k teveel
Ik heb mijn consumables maar ff in de uitverkoop gedaanVerder toch haast niets meer over
Elke dag![]()
quote:
Elke dag![]()
Mijn tentamen was zo snel nagekeken, omdat er maar 12 mensen deelnamen aan het vak.quote:Op donderdag 18 december 2014 14:17 schreef Kamikazie het volgende:
Nou ik en Trapz zijn er met open ogen ingetrapt.
Was het maximum aantal mensen wat überhaupt deel mocht nemen.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Er was net een Feyenoord - PSV fittie op het parkeerterrein in Zeist, ik verwacht iedereen zo weer terugquote:![]()
![]()
quote:Op donderdag 18 december 2014 15:59 schreef Freire het volgende:
[..]
Er was net een Feyenoord - PSV fittie op het parkeerterrein in Zeist, ik verwacht iedereen zo weer terugWat een mongolen
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Was dat over de datum van de wedstrijd later in het seizoen?quote:Op donderdag 18 december 2014 15:59 schreef Freire het volgende:
[..]
Er was net een Feyenoord - PSV fittie op het parkeerterrein in Zeist, ik verwacht iedereen zo weer terug![]()
![]()
Die verplaatsen we toch gewoon als het ons niet uit komtquote:Op donderdag 18 december 2014 16:01 schreef vanpers het volgende:
[..]
Was dat over de datum van de wedstrijd later in het seizoen?![]()
Waarom mag Team America wel maar The Interview niet #durftevragenDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Zoveel jaar later, meer angst nu etc?quote:Op donderdag 18 december 2014 16:03 schreef Timmy_Turner het volgende:
Waarom mag Team America wel maar The Interview niet #durftevragen![]()
![]()
Maar het gaat toch alleen maar om spot drijven toch niet terrorisme uit lokken? Daarin was Team America overigens ook ernstiger dan deze.quote:Op donderdag 18 december 2014 16:04 schreef Zhano het volgende:
[..]
Zoveel jaar later, meer angst nu etc?
Maar snap je punt, we leven in een tijd waar het makkelijker is mensen bang te makenDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Alsof dat wat uitmaaktquote:Op donderdag 18 december 2014 16:05 schreef Kiid het volgende:
Even inplannen wanneer Clasie en Vermeer uitgevallen zijn voor de return
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Kuipers is ook degene die ooit Engelaar voor niets van het veld stuurde bij Fey-PSV waarna we die wedstrijd verlorenquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Hij lijkt wel vdm die kiid. Moeite om de waarheid tot zich te laten dringen.quote:Op donderdag 18 december 2014 16:08 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Kuipers is ook degene die ooit Engelaar voor niets van het veld stuurde bij Fey-PSV waarna we die wedstrijd verlorenHala Madrid !
Beetje een oude grapquote:Op donderdag 18 december 2014 16:08 schreef BDIL het volgende:
[..]
Hij lijkt wel vdm die kiid. Moeite om de waarheid tot zich te laten dringen.![]()
Waar kijk ik naar? Een speler die naar beneden getrokken wordt en in zijn val nog vast houdt? Is dat je punt? Kuiper heeft allang zijn fout toegegevenquote:![]()
Blijkbaar is het nog steeds van toepassing.quote:Hala Madrid !
quote:Op donderdag 18 december 2014 16:13 schreef Freire het volgende:
Mijn poging om weer wat leven in de brouwerij te brengen heeft wel goed uitgepakt![]()
Vanavond nog clubs?![]()
Ik probeer het al lang niet meer allemaal te snappenquote:Op donderdag 18 december 2014 16:06 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Maar het gaat toch alleen maar om spot drijven toch niet terrorisme uit lokken? Daarin was Team America overigens ook ernstiger dan deze.
Maar snap je punt, we leven in een tijd waar het makkelijker is mensen bang te makenTerrorisme etc zijn rare subjectieve onderwerpen. Maar ja, dat was idd mijn punt
![]()
![]()
Heb je hem toevallig wel al gezienquote:Op donderdag 18 december 2014 16:14 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik probeer het al lang niet meer allemaal te snappenTerrorisme etc zijn rare subjectieve onderwerpen. Maar ja, dat was idd mijn punt
?
Elke dag![]()
Aardige poging.quote:Op donderdag 18 december 2014 16:11 schreef Kiid het volgende:
[..]
Waar kijk ik naar? Een speler die naar beneden getrokken wordt en in zijn val nog vast houdt? Is dat je punt? Kuiper heeft allang zijn fout toegegeven
Waar 2 vechten, hebben 2 schuld.![]()
The Interview? Of Team America?quote:Op donderdag 18 december 2014 16:16 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Heb je hem toevallig wel al gezien?
Die laatste wel, eerste niet.
![]()
The Interviewquote:Op donderdag 18 december 2014 16:17 schreef Zhano het volgende:
[..]
The Interview? Of Team America?Die laatste wel, eerste niet.
Maar eens kijken of ik hem binnenkort ergens kan vinden
Elke dag![]()
Hij was gelekt toch in die Sony hack? Het leek mij wel een grappige film, en niet zo zeer vanwege dat stukje.quote:Op donderdag 18 december 2014 16:18 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
The InterviewMaar eens kijken of ik hem binnenkort ergens kan vinden
![]()
Ho meteen een dreigement van een Koreaan in de DM. Zal het niet doen
Elke dag![]()
Jap, en idd was wel een van de betere films die uitkwam in Januari, van de week nog een trailer van gezien in de bios ookquote:Op donderdag 18 december 2014 16:19 schreef Zhano het volgende:
[..]
Hij was gelekt toch in die Sony hack? Het leek mij wel een grappige film, en niet zo zeer vanwege dat stukje.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Is geen poging, maar een feit. De Jong trekt Kongolo naar beneden en daardoor valt hij. Wat jij ervan wilt maken moet jij wetenquote:Op donderdag 18 december 2014 16:16 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Aardige poging.
Waar 2 vechten, hebben 2 schuld.![]()
VDM is in ieder geval een pientere jongeman met een uitstekende voetbalkennisquote:Op donderdag 18 december 2014 16:12 schreef BDIL het volgende:
[..]
Blijkbaar is het nog steeds van toepassing.![]()
Ga je een wedstrijd van Newcastle bekijken? Met de boot?quote:Op donderdag 18 december 2014 16:22 schreef Freire het volgende:
[..]
Nee sorryLaatste dingen doen voor school/Newcastle voorbereidingen
![]()
VDM is in ieder geval iemand die Feyenoord ophemelt door alles wat met Ajax te maken heeft naar beneden te halen.quote:Op donderdag 18 december 2014 16:22 schreef Kiid het volgende:
[..]
VDM is in ieder geval een pientere jongeman met een uitstekende voetbalkennis![]()
Nee met zn ogen denk ik.quote:Op donderdag 18 december 2014 16:23 schreef vanpers het volgende:
[..]
Ga je een wedstrijd van Newcastle bekijken? Met de boot?
Veel plezier alvast freire, voor ik het vergeet![]()
![]()
Jezuussss jij mag ook de blik weer inquote:Op donderdag 18 december 2014 16:22 schreef Kiid het volgende:
[..]
VDM is in ieder geval een pientere jongeman met een uitstekende voetbalkennis
Hala Madrid !
Ik ga naar Newcastle - Sunderland iddquote:Op donderdag 18 december 2014 16:23 schreef vanpers het volgende:
[..]
Ga je een wedstrijd van Newcastle bekijken? Met de boot?Reis met de boot en kijk met 3 vrienden
quote:Op donderdag 18 december 2014 16:24 schreef Zhano het volgende:
[..]
Nee met zn ogen denk ik.
Veel plezier alvast freire, voor ik het vergeet
Thanks broeder![]()
![]()
Viel spassquote:Op donderdag 18 december 2014 16:25 schreef Freire het volgende:
[..]
Ik ga naar Newcastle - Sunderland iddReis met de boot en kijk met 3 vrienden
[..]
Thanks broeder
Elke dag![]()
de blik hihiquote:Op donderdag 18 december 2014 16:24 schreef BDIL het volgende:
[..]
Jezuussss jij mag ook de blik weer in![]()
Sow, ook nog de derby, lekker man!quote:Op donderdag 18 december 2014 16:25 schreef Freire het volgende:
[..]
[..]
Thanks broeder
Veel plezier maar dat gaat helemaal goed komen. Zelf allemaal geregeld of gewoon ergens een packages deal?
Wil zelf nog een keer graag naar Bayern Munchen maar volgens mij is dat vrij moeilijk aan kaarten komen. Iemand toevallig geweest?![]()
Thanksquote:Op donderdag 18 december 2014 16:28 schreef vanpers het volgende:
[..]
Sow, ook nog de derby, lekker man!
Veel plezier maar dat gaat helemaal goed komen. Zelf allemaal geregeld of gewoon ergens een packages deal?
Wil zelf nog een keer graag naar Bayern Munchen maar volgens mij is dat vrij moeilijk aan kaarten komen. Iemand toevallig geweest?
Geboekt via dfds seaways (package deal) voor ongeveer ¤200,- pp![]()
Waarom staat dat nummer bij ons buiten de haakies en bij hun erbinnenquote:Op donderdag 18 december 2014 16:28 schreef Freire het volgende:
[..]
Thanks
Ben morgen pas weg trouwens.
Tevens:
[ afbeelding ]Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Nee die snap je helemaal nietquote:
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Mooi man, wordt een mooi tripje, doordeweeks uit naar Eindhoven en in het weekend naar Newcastlequote:Op donderdag 18 december 2014 16:29 schreef Freire het volgende:
[..]
Thanks
Geboekt via dfds seaways (package deal) voor ongeveer ¤200,- pp![]()
![]()
Elke dag![]()
Lekker man, geniet ervan.quote:Op donderdag 18 december 2014 16:25 schreef Freire het volgende:
[..]
[..]
Thanks broeder
Sowieso in 2 wekenquote:Op donderdag 18 december 2014 16:32 schreef vanpers het volgende:
[..]
Mooi man, wordt een mooi tripje, doordeweeks uit naar Eindhoven en in het weekend naar Newcastle
#luifey
#feyaz
#psvfey
#newsun
bezoeken![]()
![]()
Je bent zeker vrijgezelquote:Op donderdag 18 december 2014 16:37 schreef Freire het volgende:
[..]
Sowieso in 2 weken
#luifey
#feyaz
#psvfey
#newsun
bezoeken
Of je hebt je vriendin / vrouw goed afgericht.
![]()
![]()
Of vriend / man tochquote:Op donderdag 18 december 2014 16:38 schreef vanpers het volgende:
[..]
Je bent zeker vrijgezel
Elke dag![]()
Vrijgezelquote:Op donderdag 18 december 2014 16:38 schreef vanpers het volgende:
[..]
Je bent zeker vrijgezel
Tevens: http://www.seatwave.nl/bayern-munich-fc-tickets/seizoen![]()
Kost iets maar dan heb je ook wat. Thnx.quote:Op donderdag 18 december 2014 16:40 schreef Freire het volgende:
[..]
Vrijgezel
Tevens: http://www.seatwave.nl/bayern-munich-fc-tickets/seizoen![]()
veel plezierquote:Op donderdag 18 december 2014 16:36 schreef Freire het volgende:
Jongens ik ben pas over 24 uur weg![]()
Maar thanks alvast
nou doei
gr![]()
verkeerde topic thadquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 18 december 2014 16:50 schreef Freire het volgende:
[..]
verkeerde topic thadLaatst kwam ik Thad tegen in MyPark maar hij voelde zich te groot om een potje met mij te spelen. Hij had zijn eigen team al samen gesteldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op donderdag 18 december 2014 16:51 schreef vanpers het volgende:
[..]
Laatst kwam ik Thad tegen in MyPark maar hij voelde zich te groot om een potje met mij te spelen. Hij had zijn eigen team al samen gesteld![]()
![]()
Ik weet wie VDM is en daarom zei ik dat hij verstand van zaken heeft, Gquote:Op donderdag 18 december 2014 16:24 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
VDM is in ieder geval iemand die Feyenoord ophemelt door alles wat met Ajax te maken heeft naar beneden te halen.![]()
quote:Op donderdag 18 december 2014 16:50 schreef Freire het volgende:
[..]
verkeerde topic thadIs goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 18 december 2014 16:51 schreef vanpers het volgende:
[..]
Laatst kwam ik Thad tegen in MyPark maar hij voelde zich te groot om een potje met mij te spelen. Hij had zijn eigen team al samen gesteldklopt
Je kunt btw wel meerdere myplayers op je account hebben. Gewoon een nieuwe save beginnen (driehoekje als je op mycareer staat). Dan begin je dus wel weer als noobIk heb VC over dus af en toe prop ik wat VC op een andere pro zodat die ook richting de 80 gaat. Kan ik bij MyPark over tijdje als Power Forward spelen
![]()
![]()
quote:Op donderdag 18 december 2014 17:06 schreef Kiid het volgende:
Nog 1 dag tot een mini-vakantie van 2 wekenSmile like you mean it
www.wefut.com
Forum Opties Forumhop: Hop naar: