3/10quote:Op donderdag 18 december 2014 13:37 schreef StefanW het volgende:
Hackers (uiteraard)
The Net
The Matrix? (Neo is per slot van rekening een hacker)
5/10quote:Op donderdag 18 december 2014 13:51 schreef pipster het volgende:
Live free or die hard
Firewall (Staat niet in de lijst)
Wargames?
6/10quote:
En dat maakt 10quote:Op donderdag 18 december 2014 14:09 schreef hornage het volgende:
Hackers 2 - Takedown
Tron
Tron Legacy
Goldeneye
Wolfenstein 3D iddquote:
dyonvbaal +1quote:Op donderdag 18 december 2014 15:26 schreef dyonvbaal het volgende:
Seeking a friend for the end of the world? of iets in die richting
3/6quote:Op donderdag 18 december 2014 15:39 schreef JayHovah het volgende:
Terminator 2
Walk The Line
Ladder 49
4/6quote:
Staat niet op de lijstquote:
quote:Op donderdag 18 december 2014 15:51 schreef De-Sombrero het volgende:
Sylvester Stallone? Steven Seagal?
Rambo?
Hij heeft toch bijna 100 titels op zijn naam staanquote:Op donderdag 18 december 2014 15:51 schreef pipster het volgende:
Stom zeg, je zou zeggen dat hij niet zo moeilijk zou moeten zijn, maar zit vooral vast aan series Sons of Anarchy, True Blood etc...
quote:
quote:
Die ging je kijken zei je, en zei er niet bij dat die niet genoemd mocht worden.quote:Op donderdag 18 december 2014 15:55 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Hij heeft toch bijna 100 titels op zijn naam staan
[..]
[..]
Ik ga geen film noemen als ik een film wil weten. Het is een seriequote:Op donderdag 18 december 2014 15:57 schreef drakin het volgende:
[..]
Die ging je kijken zei je, en zei er niet bij dat die niet genoemd mocht worden.
O jammer, weer geen punt.quote:Op donderdag 18 december 2014 15:58 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik ga geen film noemen als ik een film wil weten. Het is een serie
Nee, die hadden we nog niet en daarmee ben jij de winnaar!quote:
Ja inderdaadquote:
In beide gevallenquote:Op donderdag 18 december 2014 21:14 schreef JayHovah het volgende:
Is het De Behandeling? (Goeie film trouwens)
quote:: If it wasn't for pizza and other fine Italian foods, there would be no happiness.
quote:: You know what you would look like with this sandwich up your ass? Like a fat, stupid fuck with a sandwich up his ass!
quote:: I don't know. I can't seem to get my mind around it. I got a bad feeling about this.
: Yeah, me too. Somebody is playing with my dick, and it ain't me.
quote:: Can you imagine what it feels like to be alive for thousands of years, and then realize you're actually going to die, 'cause some self-righteous cop decided that he was going to save the fucking world?
quote:
quote:: [singing] "Ti-ime, is on my side; Yes it is. Ti-ime, is on my side" You like the Stones Hobbes? I bet you didn't, you big Monkee fan pussy.
Check, klopt.quote:
quote:
Volgens mij heb ik er stukjes van gezien.quote:Op zondag 21 december 2014 18:53 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Dyon, als je hem nog niet heb gezien moet je dit maar errug snel gaan doen! Staat in mijn persoonlijke top 10!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
quote:Op zondag 21 december 2014 19:18 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik er stukjes van gezien.Time is on My Side van The Rolling StonesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is dat niet een beetje veel?quote:
En dat is 10...quote:Op zondag 21 december 2014 22:08 schreef De-Sombrero het volgende:
2 guns
The Equalizer
Out of Time
Safe House
Flight
Man on Fire
2/5quote:Op maandag 22 december 2014 13:22 schreef sasquatsch het volgende:
Guardians of the Galaxy![]()
Interstellar![]()
Hunger Games: Mockingjay Part 1
Divergent
Star Wars VII: The Force Awakens
3/5quote:Op maandag 22 december 2014 13:37 schreef hornage het volgende:
The Hobbit - Battle Of Five Armies dan!
ennuh, X-Men - Days Of Future Past?
quote:Op maandag 22 december 2014 15:36 schreef sasquatsch het volgende:
Avengers Age of Ultron?
Fury?
The Imitation Game?![]()
quote:
Punt gaat naar SasQuatsch. Zie hier de volledige lijst: http://www.filmtotaal.nl/artikel.php?id=40413quote:
quote:
2/4quote:Op maandag 22 december 2014 23:11 schreef ArtistA het volgende:
Gangs of New York zie ik. Weet z'n naam niet meer.
Nee, zoon van THquote:
quote:Epic tale of three brothers and their father living in the remote wilderness of 1900s USA and how their lives are affected by nature, history, war, and love.
quote:A romantic drama about a soldier who falls for a conservative college student while he's home on leave.
quote:The events leading up to ancar crash, from five very different perspectives.
quote:A group of youngsters kidnap a respected Mafia figure.
Ik ga slapen. ZvjZ=VmR!quote:A young boy, with a penchant for spy thrillers and video games, finds himself in the middle of real espionage when he's relentlessly pursued by spies after he comes into possession of a video game cartridge containing top-secret government info.
3/4quote:
4/4quote:
quote:The story of cult film director's ambitious but ultimately doomed film adaptation of the seminal science fiction novel.
Ja. Geef jezelf maar het punt. Zit mobiel en ook half een film te kijken.quote:
quote:
Goed genoeg.quote:
Drie keer nee, de films kregen ook een nominatie voor beste film.quote:Op donderdag 25 december 2014 08:43 schreef JayHovah het volgende:
Ben Affleck?
Clint Eastwood?
Woody Allen?
Chaplin, Welles en Slyquote:Op donderdag 25 december 2014 17:54 schreef sasquatsch het volgende:
Drakin zegt Charlie Chaplin.
Ze is zelf niet mobiel
van voor de jaren 70 idd.quote:
Beide jaren 90, maar Tim speelde op herhaling in de 00 jaren nog 2 keer de KM.quote:
Helaas.quote:
Oh de rol moet echt letterlijk de kerstman zijn?quote:
Ja, en jaren 00 zijn al geraden.quote:Op vrijdag 26 december 2014 11:43 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh de rol moet echt letterlijk de kerstman zijn?
Oh, daar had ik overheen gelezen.quote:
Doe jaren 80 of 10 dan maar.quote:Op vrijdag 26 december 2014 11:47 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh, daar had ik overheen gelezen.
Op imdb speelt hij clark. En in de lijst die ik aanhoud bij deze vraag wordt hij ook niet genoemd als kerstman.quote:
5/6quote:
jup. Dus nu nog 1 naam of 1 filmquote:
Nope, die staat nog op de lijst.quote:Op dinsdag 30 december 2014 13:22 schreef Njosnavelin het volgende:
Niet take shelter zo te zien, terwijl ik je die had aanbevolen.
Si.quote:
Zie dat Hulkio offline is en ff gecheckt.quote:
FireFox1 +1quote:
Met het woord 'trein' kom je wel in de buurt bij de titel van de film.quote:Op woensdag 31 december 2014 12:41 schreef drakin het volgende:
Ik weet welke film het niet is aan die jas + sneeuw + trein te zien zal het vast niet Gandhi zijn of Prince of Persia.
Sorry, helemaal vergeten. Klopt!!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |