quote:
idd ... wat zien alleen de thuiskijkers en wat is echt...maar die kerk was prachtig dat dan welquote:Op vrijdag 19 december 2014 21:09 schreef iBenny het volgende:
Ik zit me nu te bedenken of die schermen er echt hangen of niet. Heel Hunger Games-achtig dit
zo'n basic instinct dinges?quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:11 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ergens dacht ik nog wel dat die beentjes wijd zouden gaan. Alles voor de kijkcijfers
Die kerk mogen ze nog wel een keer doen jaquote:Op vrijdag 19 december 2014 21:11 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
idd ... wat zien alleen de thuiskijkers en wat is echt...maar die kerk was prachtig dat dan wel
Ik zit nu hardop te grijnzenquote:Op vrijdag 19 december 2014 21:11 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ergens dacht ik nog wel dat die beentjes wijd zouden gaan. Alles voor de kijkcijfers
kerk was het hoogtepunt van het seizoenquote:Op vrijdag 19 december 2014 21:11 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
idd ... wat zien alleen de thuiskijkers en wat is echt...maar die kerk was prachtig dat dan wel
Gewoon optredens voor een groen scherm. Scheelt ook weer epileptische aanvallen van de lichtenquote:Op vrijdag 19 december 2014 21:13 schreef Stickertje het volgende:
[..]
kerk was het hoogtepunt van het seizoen![]()
mooi gedaan, ze moeten vaker de hele achtergrond gebruiken op die manier
wel triest dat decor het hoogtepunt is en niet zang
Ja, was een tussenstand aan het begin van de uitzendingquote:Op vrijdag 19 december 2014 21:14 schreef Pisces29 het volgende:
Hebben we al een top 4 gekregen aan het begin van de uitzending, of moet de eerste tussenstand straks nog komen?
Liefquote:Op vrijdag 19 december 2014 21:16 schreef Cee het volgende:
Ahh, ik krijg zonet weer m'n jaarlijkse Kerst-e-card van mijn opa van 88.
quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:16 schreef Cee het volgende:
quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:16 schreef Cee het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |