Dat zeggen degelijke mensen. Waarschijnlijk hebben ze ook een gezamenlijk facebookaccount met het e-mailadres: HenkenIngridJanssen@hotmail.com alwaar te gekke foto's van maaltijden en spreukbordjes te vinden zijn.quote:
Ik snap dat het moment voor jou/jullie byzonder is, maar waar komt de drang vandaan om dat op te gaan nemen en dat met de hele wereld te delen?quote:Op donderdag 18 december 2014 11:41 schreef RRD_kiter het volgende:
hou op...telkens als ik per ongeluk zeg "we zijn zwanger" gaan mijn nekharen overeind staan.
he verdomme, goed idee, dat ben ik nog vergeten.quote:Op donderdag 18 december 2014 11:42 schreef Prospos het volgende:
[..]
Dat zeggen degelijke mensen. Waarschijnlijk hebben ze ook een gezamenlijk facebookaccount met het e-mailadres: HenkenIngridJanssen@hotmail.com alwaar te gekke foto's van maaltijden en spreukbordjes te vinden zijn.
thanks, het gaat uitstekend. midden februari rolt ie de fabriek uit. Nog onbekend of het een voetballer of ballerina wordt.quote:Op donderdag 18 december 2014 11:43 schreef Roooske het volgende:
Haha wat leuk! en een lieve reactiehoe gaat het nu met de zwangerschap?
Nou, dat was dus inderdaad mijn volgende punt. Dit is toch gewoon een privémoment?quote:Op donderdag 18 december 2014 11:45 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik snap dat het moment voor jou/jullie byzonder is, maar waar komt de drang vandaan om dat op te gaan nemen en dat met de hele wereld te delen?Dat je het aan vrienden/dierbaren laat zien, kan ik me nog iets bij voorstellen, maar waarom plemp je een dergelijk filmpje op een openbaar forum?
good point, heb er ook lang over gedacht. Maar kan me voorstellen dat anderen die dit ook meegemaakt hebben, leuk is om te zien en om terug te denken aan het moment dat zij het vertelden. I could be wrong of course.quote:Op donderdag 18 december 2014 11:45 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik snap dat het moment voor jou/jullie byzonder is, maar waar komt de drang vandaan om dat op te gaan nemen en dat met de hele wereld te delen?Dat je het aan vrienden/dierbaren laat zien, kan ik me nog iets bij voorstellen, maar waarom plemp je een dergelijk filmpje op een openbaar forum?
Je had hier ook gewoon kunnen zeggen "We vertelden mijn ouders dat mijn vriendin zwanger was, en moeders was heel blij". Meer zie ik namelijk niet op dat filmpje.quote:Op donderdag 18 december 2014 11:47 schreef RRD_kiter het volgende:
[..]
good point, heb er ook lang over gedacht. Maar kan me voorstellen dat anderen die dit ook meegemaakt hebben, leuk is om te zien en om terug te denken aan het moment dat zij het vertelden. I could be wrong of course.
ja dude, das niet echt een super redenatie. 80% van youotube bestaat uit filmpjes die omschreven kunnen worden met `ik had een hond en die liep tegen een muur aan, dat was grappig`quote:Op donderdag 18 december 2014 11:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je had hier ook gewoon kunnen zeggen "We vertelden mijn ouders dat mijn vriendin zwanger was, en moeders was heel blij". Meer zie ik namelijk niet op dat filmpje.
Welke in de modene tijd waar iedereen allerlei privé-zaken maar op internet klapt. Armoe troef wat mij betreft.quote:Op donderdag 18 december 2014 11:45 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik leef nog steeds in grote angst dat de deurbel ooit gaat en dat er een wildvreemde voor de deur staat die "hallo papa" tegen me zegt, dus ga ajb iemand anders feliciteren.quote:Op donderdag 18 december 2014 11:51 schreef Deetch het volgende:
Ik heb je filmpje dan ook niet bekeken maar wil jullie wel feliciteren met jullie aanstand ouderschap.
quote:Op donderdag 18 december 2014 12:04 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik leef nog steeds in grote angst dat de deurbel ooit gaat en dat er een wildvreemde voor de deur staat die "hallo papa" tegen me zegt, dus ga ajb iemand anders feliciteren.
Het zou bij mij in de verste verte niet opkomen op mezelf kwiwi te noemen op een openbaar forum. Maar dat is een keuze, dus flauw om daar over te zeuren in een leuk topic vind ik.quote:Op donderdag 18 december 2014 11:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou, dat was dus inderdaad mijn volgende punt. Dit is toch gewoon een privémoment?Het zou in de verste verte niet in me opkomen om een dergelijke mededeling op te nemen en vervolgens ook nog even op internet te zetten.
?quote:Op donderdag 18 december 2014 12:00 schreef motorbloempje het volgende:
Niet doorhebben dat dit een troll is
Dit. Gad-ver-dammequote:
donder op, ik ga geen tandem of ander soort fiets en unisex windjack kopen om in jouw hokje te passen. Maar mocht het hokjes denken voor jou houvast geven dan ben natuurlijk niet de beroerdste: Is jouw wereldbeeld ook hersteld als ik en mijn vriendin een unisex trui kopen en samen in de auto gaan zitten?quote:Op donderdag 18 december 2014 12:20 schreef RipMcPants het volgende:
[..]
Dit. Gad-ver-dammeDat soort mensen draagt beiden hetzelfde unisex windjack en rijden op een tandem.
Nog niet, komt vanzelf.quote:Op donderdag 18 december 2014 12:42 schreef RRD_kiter het volgende:
[..]
donder op, ik ga geen tandem of ander soort fiets en unisex windjack kopen
je bent al in dat stadium? Maar nee, ik denk dat ik de komende 25 jaar zeker geen fiets ga kopen. De afgelopen 18 jaar zonder fiets zijn me ook uitermate goed 'bevallen'quote:
Powerkapsel alles.quote:Op donderdag 18 december 2014 12:20 schreef RipMcPants het volgende:
[..]
Dit. Gad-ver-dammeDat soort mensen draagt beiden hetzelfde unisex windjack en rijden op een tandem.
quote:Op donderdag 18 december 2014 11:45 schreef RRD_kiter het volgende:
[..]
thanks, het gaat uitstekend. midden februari rolt ie de fabriek uit.
Mannen zijn ook nodig bij het balletquote:Nog onbekend of het een voetballer of ballerina wordt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |