SER / [Azijnpissers] Het centrale SR2014 haters topicquote:Op donderdag 18 december 2014 14:32 schreef de_boswachter het volgende:
Dat SR begint weer een herhaling van zetten te worden, met dit jaar een thema waar de discriminatie van af spat. Het is erg genoeg dat er her en der vrouwen sexueel misbruikt worden, maar wat hebben de mannen aan deze ophaalactie die uiteindelijk alleen maar bedoelt is om 3FM meer luisteraars op te leveren? Helemaal niets, vandaar dat ze geen cent krijgen.
Na Eindhoven een aantal jaren geleden ben ik wel klaar met deze ' helden '. Ze eten zogenaamd zeven dagen niet, maar krijgen wel allemaal vloeibaar voedsel binnen.... lafjes. Om op het einde als gladiatoren naar een steeds groter gemaakt podium begeleid te worden om daar het applaus van honderden 3 FM luister kneusjes te ontvangen. Want ze verdienen nog niet genoeg centen voor het draaien van plaatjesAls ze zelf nou eens een voorbeeld stellen door een week salaris in te leveren daar bij 3FM, maar daar hoor je niemand over.
nee waaromquote:Op donderdag 18 december 2014 14:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Hangen jullie al aan mijn lippen?
quote:Op donderdag 18 december 2014 15:02 schreef ieniminimuis het volgende:
In ieder geval is een heilig bos een bos waar de lokale bevolking veel waarde aan hecht.
Je ouders kunnen ze ook openmaken toch.quote:Op donderdag 18 december 2014 15:05 schreef ieniminimuis het volgende:
Oeh er zijn 2 pakketjes uit Portugal aangekomen bij mijn ouders
Ik moet alleen wachten tot zondag voordat ik ze open kan maken.
Nee want het is van mij.quote:Op donderdag 18 december 2014 15:06 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Je ouders kunnen ze ook openmaken toch.
twitter:CerezaAnon twitterde op donderdag 18-12-2014 om 14:43:32#SR14 is already trending, expect us 21:00.#OpNLWakeUp http://t.co/rPGwf97wnm reageer retweet
Omdat er vanaf morgen niemand thuis is op dit adres en we niet wisten wanneer de pakketjes zouden aankomen ivm kerstdrukte.quote:Op donderdag 18 december 2014 15:08 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Waarom is het niet naar jouw adres gestuurd dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |