gekke meid xDtwitter:roosmarijn twitterde op donderdag 18-12-2014 om 13:18:25Op weg naar Serious Request. Heerlen here we come! #sr14 reageer retweet
Wordt wat lastig, aangezien ik zit te faxen.quote:
Volgens mij heb ik iets gemist.twitter:roosmarijn twitterde op donderdag 18-12-2014 om 13:18:25Op weg naar Serious Request. Heerlen here we come! #sr14 reageer retweet
Shut up and fax with mequote:Op donderdag 18 december 2014 13:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Wordt wat lastig, aangezien ik zit te faxen.
Tevens yay Lamabal
dat is een dik eind omrijden naar haarlemquote:Op donderdag 18 december 2014 13:19 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
gekke meid xDtwitter:roosmarijn twitterde op donderdag 18-12-2014 om 13:18:25Op weg naar Serious Request. Heerlen here we come! #sr14 reageer retweet
Ik moest lachenquote:Op donderdag 18 december 2014 13:28 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
dat is een dik eind omrijden naar haarlem
See what I did there
Verdommequote:Op donderdag 18 december 2014 13:28 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
dat is een dik eind omrijden naar haarlem
See what I did there
HAHA WAT EEN GILLEEERRquote:Op donderdag 18 december 2014 13:19 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Boa sortequote:
ik heb sinds gisteren al vrijquote:Op donderdag 18 december 2014 14:00 schreef SilentChaos het volgende:
wat een kutdag, ben blij dat ik over een weekje vakantie heb
Weet ikquote:
Ze zouden alleen een keer iets anders moeten draaien dan Good People. Hij heeft beter werk gemaakt.quote:
Ik wil mijn scriptie hier wel in stukjes posten.quote:Op donderdag 18 december 2014 14:26 schreef Pino112 het volgende:
Post eens door, ik wil nieuw topic.
Ik zeg doen.quote:Op donderdag 18 december 2014 14:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik wil mijn scriptie hier wel in stukjes posten.
Tot nu toe 130000 woorden.quote:Op donderdag 18 december 2014 14:28 schreef alors het volgende:
[..]
Ik zeg doen.
Oh wacht, dat is met een paar regels wel klaar.
Nulletje teveel zeker.quote:Op donderdag 18 december 2014 14:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Tot nu toe 130000 woorden.
+1quote:Op donderdag 18 december 2014 14:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ze zouden alleen een keer iets anders moeten draaien dan Good People. Hij heeft beter werk gemaakt.
Het zuurpruimen topic is verderop.quote:Op donderdag 18 december 2014 14:32 schreef de_boswachter het volgende:
Dat SR begint weer een herhaling van zetten te worden, met dit jaar een thema waar de discriminatie van af spat. Het is erg genoeg dat er her en der vrouwen sexueel misbruikt worden, maar wat hebben de mannen aan deze ophaalactie die uiteindelijk alleen maar bedoelt is om 3FM meer luisteraars op te leveren? Helemaal niets, vandaar dat ze geen cent krijgen.
Na Eindhoven een aantal jaren geleden ben ik wel klaar met deze ' helden '. Ze eten zogenaamd zeven dagen niet, maar krijgen wel allemaal vloeibaar voedsel binnen.... lafjes. Om op het einde als gladiatoren naar een steeds groter gemaakt podium begeleid te worden om daar het applaus van honderden 3 FM luister kneusjes te ontvangen. Want ze verdienen nog niet genoeg centen voor het draaien van plaatjesAls ze zelf nou eens een voorbeeld stellen door een week salaris in te leveren daar bij 3FM, maar daar hoor je niemand over.
Dat is een pagina of 200?quote:Op donderdag 18 december 2014 14:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Tot nu toe 130000 woorden.
Bedankt Hansquote:Op donderdag 18 december 2014 14:32 schreef de_boswachter het volgende:
Dat SR begint weer een herhaling van zetten te worden, met dit jaar een thema waar de discriminatie van af spat. Het is erg genoeg dat er her en der vrouwen sexueel misbruikt worden, maar wat hebben de mannen aan deze ophaalactie die uiteindelijk alleen maar bedoelt is om 3FM meer luisteraars op te leveren? Helemaal niets, vandaar dat ze geen cent krijgen.
Na Eindhoven een aantal jaren geleden ben ik wel klaar met deze ' helden '. Ze eten zogenaamd zeven dagen niet, maar krijgen wel allemaal vloeibaar voedsel binnen.... lafjes. Om op het einde als gladiatoren naar een steeds groter gemaakt podium begeleid te worden om daar het applaus van honderden 3 FM luister kneusjes te ontvangen. Want ze verdienen nog niet genoeg centen voor het draaien van plaatjesAls ze zelf nou eens een voorbeeld stellen door een week salaris in te leveren daar bij 3FM, maar daar hoor je niemand over.
Dan valt het wel mee dus.quote:Op donderdag 18 december 2014 14:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Owh mss is het idd een nulletje teveelkut toetsenbord van deze antieke laptop.
Het zijn dertienduizend woorden.
Wil je het hier nou in delen gepost hebben ofniet?quote:
Ja want eigenlijk moet dit topic voor 15.30u dicht, want daarna heb ik kerstborrel.quote:Op donderdag 18 december 2014 14:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wil je het hier nou in delen gepost hebben ofniet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |