Komt wel goed knul.quote:Op donderdag 18 december 2014 00:45 schreef Fylax het volgende:
[..]
ook
Maar vooral ook heel verkouden.
Waarom danquote:Op donderdag 18 december 2014 00:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Lul niet, hij gaat ziek falen op dat gala... Weet jij net zo goed als ik
Vast niet.quote:Op donderdag 18 december 2014 00:51 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Op dat gala gaat ze er met een ander vandoor
Uiteraard.quote:Op donderdag 18 december 2014 00:52 schreef RingBewoner het volgende:
Is je kont wel eens jaloers op de shit die uit je mond komt?
daarom slik ik de afgelopen dagen kei veel paracetamolsquote:Op donderdag 18 december 2014 00:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Als jij ziek bent is ze zo vertrokken
daar kun je ook teveel van nemen hèquote:Op donderdag 18 december 2014 00:52 schreef Fylax het volgende:
[..]
daarom slik ik de afgelopen dagen kei veel paracetamols
Dat doe ik uiteraard niet.quote:Op donderdag 18 december 2014 00:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
daar kun je ook teveel van nemen hè
Dus?quote:Op donderdag 18 december 2014 00:54 schreef Eenskijken het volgende:
gala is een van de meest overrated dingen OOIT
quote:Op donderdag 18 december 2014 00:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Lul niet, hij gaat ziek falen op dat gala... Weet jij net zo goed als ik
quote:Op donderdag 18 december 2014 00:52 schreef RingBewoner het volgende:
Is je kont wel eens jaloers op de shit die uit je mond komt?
Dan zou ik niet gaan.quote:
Heb ik.quote:Op donderdag 18 december 2014 00:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
moet je wel ziek moooi pakje kopen hè
Als je denkt dat je ziek gaat worden word je het meestal ook hèquote:Op donderdag 18 december 2014 00:59 schreef Fylax het volgende:
[..]
Het enige wat in de weg staat is het ziek worden.
Vorig jaar had ik ook gala. Was heel gezellig toen. Dus nu vooral met m'n vriendinnetje.quote:Op donderdag 18 december 2014 00:59 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
stel je er neit teveel van voor, kan alleen maar tegenvallen.
ow fuckquote:Op donderdag 18 december 2014 00:59 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Als je denkt dat je ziek gaat worden word je het meestal ook hè
Zoiets heet spanning. Dat uit jouw lichaam zo. Komt goed.quote:Op donderdag 18 december 2014 00:45 schreef Fylax het volgende:
[..]
ook
Maar vooral ook heel verkouden.
Verkouden hangt samen met spanning?quote:Op donderdag 18 december 2014 01:03 schreef knokkels het volgende:
[..]
Zoiets heet spanning. Dat uit jouw lichaam zo. Komt goed.
Soberso.quote:Op donderdag 18 december 2014 01:03 schreef Le_Professeur het volgende:
Vergeet de condooms niet, want als dit geen neuken wordt..
oh ik dacht dat je het over schoolgala had.. lol.quote:Op donderdag 18 december 2014 01:00 schreef Fylax het volgende:
[..]
Vorig jaar had ik ook gala. Was heel gezellig toen. Dus nu vooral met m'n vriendinnetje.
Je ziek voelen voor een spannende datum.. In het algemeen.quote:Op donderdag 18 december 2014 01:03 schreef Fylax het volgende:
[..]
Verkouden hangt samen met spanning?
Is het ook.quote:Op donderdag 18 december 2014 01:04 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
oh ik dacht dat je het over schoolgala had.. lol.
quote:Op donderdag 18 december 2014 01:10 schreef Der_Mann het volgende:
ik zou gewoon ariana's nieuwste video clip 20x op loop kijken en dan voel je je beter dan ooit
leuk man, lekker feesten terwijl je fucking docenten aan de zijkant staan toe te kijken.quote:
juist goed, toch? fylax gaat midden op de dansvloer zijn chickie palen terwijl iedereen toeschouwt. hij zal voor altijd het alpha mannetje van de school zijn en docenten zullen hem nooit meer wat doen. geen huiswerk meer voor fylaxquote:Op donderdag 18 december 2014 01:11 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
leuk man, lekker feesten terwijl je fucking docenten aan de zijkant staan toe te kijken.
Die feesten lekker mee.quote:Op donderdag 18 december 2014 01:11 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
leuk man, lekker feesten terwijl je fucking docenten aan de zijkant staan toe te kijken.
bohhhhhquote:Op donderdag 18 december 2014 01:14 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
juist goed, toch? fylax gaat midden op de dansvloer zijn chickie palen terwijl iedereen toeschouwt. hij zal voor altijd het alpha mannetje van de school zijn en docenten zullen hem nooit meer wat doen. geen huiswerk meer voor fylax
Is hartstikke leuk joh bij ons.quote:Op donderdag 18 december 2014 01:15 schreef Eenskijken het volgende:
wat jij wil dude.. ik zou er nog niet toe gaan al kreeg ik geld toe.... ga gewoon naar een random bar in amsterdam ofzo.
Inderdaad. Vorig jaar werd er nog wel alcohol geschonken dus toen liet ik het iemand halen voor mij.quote:Op donderdag 18 december 2014 01:15 schreef Skillstorm het volgende:
Jammer dat Fylax nog geen alcohol mag
die boi is 14quote:Op donderdag 18 december 2014 01:15 schreef Eenskijken het volgende:
wat jij wil dude.. ik zou er nog niet toe gaan al kreeg ik geld toe.... ga gewoon naar een random bar in amsterdam ofzo.
Bijna mocht je drinken, maar nu Is de wet veranderd en moet je 18 zijn.quote:Op donderdag 18 december 2014 01:16 schreef Fylax het volgende:
[..]
Inderdaad. Vorig jaar werd er nog wel alcohol geschonken dus toen liet ik het iemand halen voor mij.
quote:
ah zo leuk is het ja. je moet helemaal moeilijk gaan doen om een fucking biertje te krijgen? Je hebt toch helemaal geen zin in dat gezeik? Sowieso school = betutteling, al helemaal als het om dit soort feesten gaat want er mag natuurlijk helemaal niets verkeerds gebeuren.quote:Op donderdag 18 december 2014 01:16 schreef Fylax het volgende:
[..]
Inderdaad. Vorig jaar werd er nog wel alcohol geschonken dus toen liet ik het iemand halen voor mij.
Ik ben minderjarig, dus ik moet inderdaad moeilijk gaan doen.quote:Op donderdag 18 december 2014 01:17 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
[..]
ah zo leuk is het ja. je moet helemaal moeilijk gaan doen om een fucking biertje te krijgen? Je hebt toch helemaal geen zin in dat gezeik? Sowieso school = betutteling, al helemaal als het om dit soort feesten gaat want er mag natuurlijk helemaal niets verkeerds gebeuren.
Fles vodka in je kont verstoppen en mee naar binnen smokkelen , geniaal.quote:Op donderdag 18 december 2014 01:18 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik ben minderjarig, dus ik moet inderdaad moeilijk gaan doen.
Goed plan.quote:Op donderdag 18 december 2014 01:18 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Fles vodka in je kont verstoppen en mee naar binnen smokkelen , geniaal.
Cola hebben ze toch al binnen dus kan je mixen.quote:
lauwe schoolquote:Op donderdag 18 december 2014 01:16 schreef Fylax het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 18 december 2014 01:25 schreef Scuidward het volgende:
Oh leuk dit nummertje ken je die ook fieltje?
- Ja.
Ga je wat drinken voor me halen?
- Ok.
Zullen we dansen nu schuifelen?
- Hoezo?
Ben je wel gelukkig met mij?!
- Fylax is love fylax is life toch?
Het is mijn bijna-vriendin, ofwel als ik haar nu zou vragen hebben we.quote:Op donderdag 18 december 2014 02:02 schreef luckass het volgende:
Is het een galadate of echt je vriendin?
Gala is vanavond dus Fylax Friday is niet in gevaar.quote:Op donderdag 18 december 2014 08:25 schreef Pharkus het volgende:
Als het maar niet op een vrijdag valt want ik zie niet hoe je Fylax Friday met een gala kan combineren.
Ik ga eens kijken of iemand gaat indrinken en dat ik mee kan doenquote:Op donderdag 18 december 2014 08:30 schreef Frank_Drebin het volgende:
Flink indrinken van te voren, dan heb je daar allemaal geen last meer van. Bovendien ben je nog erg jong, dus dan kun je ook na het gala er nog flink tegenaan, voor je vriendinnetje ook wel zo leuk.
Ik vond het gewoon heul grappigquote:Op donderdag 18 december 2014 08:32 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Je snapt dat ik het sarcastisch bedoelde ... ?
quote:Op donderdag 18 december 2014 08:33 schreef Chai het volgende:
Eigen schuld, als je genoeg had geslapen en altijd op tijd naar bed was gegaan was dit niet gebeurt.
Goed ideequote:Op donderdag 18 december 2014 08:33 schreef TorroFernandes het volgende:
Dat is juist ideaal. Als je haar besmet heeft ze iemand nodig om voor haar te zorgen. Dan kan je naast haar bed zitten en je piemel in haar nek leggen als ze slaapt.
Oh nou hups zet die verkoudheid aan de kant tot na het weekend en ga er flink tegen aan vanavond!quote:Op donderdag 18 december 2014 08:32 schreef Fylax het volgende:
[..]
Gala is vanavond dus Fylax Friday is niet in gevaar.
Jij was zeker een hele stoere jongen op de middelbare school.quote:Op donderdag 18 december 2014 01:15 schreef Eenskijken het volgende:
Ik voel me een stuk beter dan gister, dus het gaat denk ik helemaal goed komen.quote:Op donderdag 18 december 2014 08:35 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Oh nou hups zet die verkoudheid aan de kant tot na het weekend en ga er flink tegen aan vanavond!
Dat denk ik dus ook.quote:Op donderdag 18 december 2014 08:38 schreef TorroFernandes het volgende:
[..]
Jij was zeker een hele stoere jongen op de middelbare school.
Dit lijkt me geen goed idee, sowieso alcohol en peners....quote:Op donderdag 18 december 2014 08:30 schreef Frank_Drebin het volgende:
Flink indrinken van te voren, dan heb je daar allemaal geen last meer van. Bovendien ben je nog erg jong, dus dan kun je ook na het gala er nog flink tegenaan, voor je vriendinnetje ook wel zo leuk.
Nee dat kunnen we altijd wel, maar vanavond is gewoon leuk en speciaal om samen naar het gala te gaan.quote:Op donderdag 18 december 2014 08:45 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Maar waarom moet je het perse vanavond leuk hebben, jij en je vriendinnetje kunnen het maar 1x per jaar leuk hebben op precies die avond?
Dat is wat jij ervan maakt, jij maakt het 'gewoon leuk en speciaal' Wat als je erheen gaat en het is zwaar klote? Of wat als je jezelf naar de klote zuipt, een sukkel van jezelf maakt en die meid jou niet meer ziet zitten? Of wat als jij verkering vraagt en zij zegt nee? Is het dan nog steeds speciaal en gewoon leuk?quote:Op donderdag 18 december 2014 08:51 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nee dat kunnen we altijd wel, maar vanavond is gewoon leuk en speciaal om samen naar het gala te gaan.
Stel je toch niet zo aanquote:Op donderdag 18 december 2014 08:54 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Dat is wat jij ervan maakt, jij maakt het 'gewoon leuk en speciaal' Wat als je erheen gaat en het is zwaar klote? Of wat als je jezelf naar de klote zuipt, een sukkel van jezelf maakt en die meid jou niet meer ziet zitten? Of wat als jij verkering vraagt en zij zegt nee? Is het dan nog steeds speciaal en gewoon leuk?
Ga eerst eens uitzieken en maak het gezellig als je beter bent. Anders ga je straks nog dood door te hoge koorts en dan kun je Ariana niet eens meer zien op 29 mei.
Als je ziek bent moet je uitzieken. Je gezondheid gaat voor.... Zeker geen alcohol.quote:Op donderdag 18 december 2014 08:55 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Stel je toch niet zo aanlaat Fylax gewoon een leuke avond hebben met zijn dinnetje!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |