Heb een goudvis in de vistong.quote:Op maandag 22 december 2014 22:12 schreef 44rdbei het volgende:
Heb je een huisdier tong?
[ afbeelding ]
ik zit een beetje in de gifjes mode merk ik
quote:
Ow tof!!!!quote:
Ik zag direct na het posten van die laatste hoe laat het was en ben meteen naar bed gegaan, ondanks dat ik nog klaarwakker was.quote:Op dinsdag 23 december 2014 08:23 schreef 44rdbei het volgende:
[..]![]()
![]()
Weer een nacht zonder slaap zo te zien?
Ha ha haquote:
quote:
Ik....quote:Op dinsdag 23 december 2014 12:46 schreef ToT het volgende:
[..]Thx!
Pfff dat 3D is overigens echt fucking moeilijk; daar zijn de echte paintlegendes hier op FOK! heer en meester in.
Ik weet ff niet exact meer wie deze gemaakt had (Hajee?), maar dit soort dingen kan ik nog echt niet:
[ afbeelding ]
Ik heb dat kroontje wel online gevonden, maar hoe je dat in Photoshop opent en er iets mee kunt doen? Geen idee!
Zou geinig zijn om jouw smileyding.gif er onder te plakken i.p.v. emo.gif.
Ahhhh right natuurlijk, eigenlijk wist ik dat ook wel, want je zei eens dat je het wel grappig vond dat ik deze gebruikte!quote:
3D emo gif heb ik met een ander programma gemaakt.quote:Op dinsdag 23 december 2014 17:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Ahhhh right natuurlijk, eigenlijk wist ik dat ook wel, want je zei eens dat je het wel grappig vond dat ik deze gebruikte!
Ik ben op dit moment een tutorial over 3D Photoshop aan het volgen op Youtube.
Ow okee, werkt dat makkelijker?quote:Op dinsdag 23 december 2014 17:30 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
3D emo gif heb ik met een ander programma gemaakt.
Aurora 3D Animation Maker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |