abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147689279
Voor wie geen zin heeft om het hele verhaal te lezen: samenvatting staat eronder ;)

Ongeveer een maand geleden een vrouw ontmoet tijdens het uitgaan. Heel leuk gesprek gehad die avond, waarop zij vroeg of ik de dag erna misschien wat met haar wilde doen. Er is die avond overigens niet gezoend, maar wel nummers uitgewisseld dus.

De dag erna een afspraakje gepland en eigenlijk met nul verwachtingen ingegaan (zal niet voor het eerst zijn dat de bierbril iemand leuker maakt dan ze is). Uiteindelijk een super leuke dag gehad! We hadden van alles gepland, maar uiteindelijk alleen maar gewandeld en veel gepraat, handje vasthouden... voelde heel vertrouwd (gaf ze zelf ook aan). Niet gezoend wederom, maar wel meteen een nieuwe date gepland.

Ook de tweede date was erg fijn. Intens zelfs. Uitgebreid gezoend, goede gesprekken en zelfs plannen gemaakt om samen te gaan reizen. Bij het afscheid opnieuw van beide kanten uitgesproken om elkaar gauw weer te zien.

Tussen de eerste dates door hebben we trouwens redelijk veel whatsappjes naar elkaar gestuurd. Gewoon koetjes en kalfjes, hoe was je dag? bla bla. In de week erna heb ik ik haar ook nog uitgenodigd op date, maar toen had ze al verplichtingen. Geen punt, wil ook niets pushen. Ze zou me smsen... en dat is nu bijna 3 weken geleden.

In de tussentijd nog wat korte berichtjes gestuurd als "hoe was je weekend?" en "vanavond nog plannen?", maar haar antwoorden zijn vaak kort ("goed, en jij?") en ze neemt zelf geen initiatief meer met bellen of smsen.

Ik ben een beetje confused. Aan de ene kant wil ik haar totaal niet pushen (heb zelf ook een sociaal leven en deze tijd van het jaar is het vaak ook druk), maar mijn gevoel zegt dat ik haar gewoon zo snel mogelijk weer wil zien. Als ik onze smsjes teruglees of onze dates in gedachten terughaal, kan ik me bijna niet voorstellen dat haar interesse compleet verdwenen is. Maar ik heb zo'n gek onderbuik gevoel en ik loop al weken te malen wat ik moet doen. Overigens moet ik erbij vermelden dat ik tijdens de dates bewust geen pogingen heb gedaan om verder te gaan dan zoenen, omdat ik een gevoel had dat als we het rustig aan zouden doen er misschien wel wat moois in zit/zat. Ook nooit het gevoel gehad dat ik een laatste kans moest pakken oid.

Doe ik er verstandig aan om te wachten met contact opnemen? Misschien in de hoop dat zij wat van zich laat horen. Of om te laten merken dat ik niets wil forceren of needy ben.

Of moet ik gewoon mijn gevoel volgen en gewoon vragen of onze laatste date nog een vervolg krijgt? Met het risico dat dit te needy overkomt en ze afhaakt. Al heb ik dan wel duidelijkheid.

Pfff wat voel ik me stom. Bijna 30, van alles meegemaakt en dan al je zelfvertrouwen uit je handen voelen glippen, alleen omdat je een vrouw gewoon heel leuk vind. |:(

SAMENVATTING
Aantal leuke, intense dates gehad met een vrouw die ik plotseling heb ontmoet tijdens uitgaan. We hadden veel raakvlakken, goede gesprekken en ook veel contact gehad via WhatsApp/bellen. Laatste twee weken is ze stil en reageert kort op berichten. Ik ben niet absoluut niet desperate en zo wil ik dus ook niet overkomen, maar zou haar gewoon graag weer zien. Initiatief aan haar laten of toch zelf weer contact opnemen?
GIMME TWO HOT DOGS AND A STRAWBERRY SODA
pi_147689498
Mannen moeten altijd wel het initiatief nemen in zulke situaties.
pi_147689508
Aangezien ze dus na drie weken geen contact heeft opgenomen voor een volgende date klinkt het niet heel veel belovend. Mijn gevoel zegt dat haar interesse niet groot genoeg is om verder te gaan.

Dit betekend uiteraard niet dat je de hoop op hoeft te geven, je kan dus best opnieuw wat initiatief nemen en met een voorstel komen. Als dit afgeslagen word is het wel einde spel. Zeker het proberen waard als je haar leuk vind.
pi_147689593
Je kunt haar best wat ruimte geven natuurlijk en hopen dat ze jou weer opzoekt. Maar misschien is ze gewoon niet zo' sms'er en denkt ze juist van jou dat je niks wilt. Gewoon duidelijk zijn helpt je het meest.
Donnes a la bouche, suce ma barbe ā papa
pi_147689791
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 22:57 schreef Magraw het volgende:
Aangezien ze dus na drie weken geen contact heeft opgenomen voor een volgende date klinkt het niet heel veel belovend. Mijn gevoel zegt dat haar interesse niet groot genoeg is om verder te gaan.

Dit betekend uiteraard niet dat je de hoop op hoeft te geven, je kan dus best opnieuw wat initiatief nemen en met een voorstel komen. Als dit afgeslagen word is het wel einde spel. Zeker het proberen waard als je haar leuk vind.
Ja, ben ik ook wel van plan. Maar zit nu op zo'n punt dat ik overal over na ga denken. Wat moet ik sturen? Wat is het beste moment? De spontaniteit van het begin is er een beetje af...

Heb zelf ook een hekel aan die spelletjes en regeltjes van 'zolang moeten wachten' en hard to get etc. Maar ik voel me haast gedwongen om daar in mee te gaan
pi_147689942
Naja ze heeft 3 weken de tijd gehad om te twijfelen toch?
Lekker op de vrouw afvragen of ze weer eens wilt afspreken.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_147690022
Ze heeft iemand leukers ontmoet of heeft geen zin meer in. Dat is hoe ik het zou opvatten.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_147690100
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 23:02 schreef MisterMaestro het volgende:

[..]

Ja, ben ik ook wel van plan. Maar zit nu op zo'n punt dat ik overal over na ga denken. Wat moet ik sturen? Wat is het beste moment? De spontaniteit van het begin is er een beetje af...

Heb zelf ook een hekel aan die spelletjes en regeltjes van 'zolang moeten wachten' en hard to get etc. Maar ik voel me haast gedwongen om daar in mee te gaan
Die twijfel over wat te sturen is een bekend probleem voor de meeste. Ik zou iets sturen als "Deze vrijdag bij *leuke tent* een drankje doen?". Dat komt wel nuchter en ongedwongen over naar mijn mening.
pi_147690102
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 23:04 schreef ludovico het volgende:
Naja ze heeft 3 weken de tijd gehad om te twijfelen toch?
Lekker op de vrouw afvragen of ze weer eens wilt afspreken.
Dat dus. Zulk gedrag is toch voldoende aanleiding om gewoon te vragen of een date er nog inzit? Ik zou misschien zelfs zover gaan om te vragen of er soms iets aan de hand is, zoals je het neerzet komt het wel over als een behoorlijk radicale verandering.
pi_147690338
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 23:06 schreef LuDann het volgende:

[..]

Dat dus. Zulk gedrag is toch voldoende aanleiding om gewoon te vragen of een date er nog inzit? Ik zou misschien zelfs zover gaan om te vragen of er soms iets aan de hand is, zoals je het neerzet komt het wel over als een behoorlijk radicale verandering.
Och het blijft een vrouw he.
Maar als ze je dan negeert dan is het ook wel duidelijk, tis alleen een beetje jammer dat het zo werkt.

Wat nou als hij hierop halve antwoorden krijgt? ''Ik heb het nu erg druk'' oid?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_147690374
Bellen en vragen of ze zin heeft om ..... te doen met je. Niet vaag zijn door 'iets leuks' ofzo te zeggen. Als ze ja zegt stel je een moment voor, als ze dsn niet kan vraag je wanneer wel. Als ze vaag doet weet je waar je staat.
pi_147690427
Ik zou haar op de man af vragen of ze je nog ziet zitten. Iets van Je kan gewoon laten weten dat je me zat bent, maar zeg dat dan gewoon, dan heb ik duidelijkheid. Zoiets in een leuker jasje.
pi_147690505
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 23:11 schreef Fuzzer het volgende:
Ik zou haar op de man af vragen of ze je nog ziet zitten. Iets van Je kan gewoon laten weten dat je me zat bent, maar zeg dat dan gewoon, dan heb ik duidelijkheid. Zoiets in een leuker jasje.
Hehe, dit zijn wel een beetje killers vind ik. Het komt onzeker over in ieder geval.
pi_147690555
Waarom perse luchtig en ongedwongen? Jullie hebben het zelfs gehad over samen een reis maken! Dat lijkt me best wel vergaand, en ik kan me goed voorstellen dat je helemaal geen zin hebt in spelletjes en eromheen draaien. Sommige situaties vragen er gewoon om dat je er wat directer naar vraagt.

Over de app is niet ideaal, als ze nog eens wil afspreken zou ik er toch eens naar vragen, gewoon een beetje algemeen, hoe het met haar gaat, of ze wel goed in haar vel zit, omdat je de indruk hebt gekregen dat ze wat teruggetrokken leek de laatste tijd. Gooi het daarop.

En als ze niet meer wil afspreken zou ik gewoon op de vrouw af vragen wat er dan veranderd is. Niet beschuldigend, maar vriendelijk, zeg dat je het jammer vindt dat ze niet meer wil afspreken en dat je je afvraagt waarom dat zo is, dat je het prettig zou vinden om te weten ''waarom'' als afsluiting.
  woensdag 17 december 2014 @ 23:14:43 #15
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_147690661
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 22:53 schreef MisterMaestro het volgende:
We hadden veel raakvlakken, goede gesprekken en ook veel contact gehad via WhatsApp/bellen.
Misschien heeft ze behoefte aan een relatie met wat meer spanning.
pi_147690753
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 23:10 schreef ludovico het volgende:

[..]

Och het blijft een vrouw he.
Maar als ze je dan negeert dan is het ook wel duidelijk, tis alleen een beetje jammer dat het zo werkt.

Wat nou als hij hierop halve antwoorden krijgt? ''Ik heb het nu erg druk'' oid?
Praat me er niet van, ben zelf een vrouw en heb vrouwen gedate. :+

Ik doel op het stellen van vragen waarop een ''ik heb het nu erg druk'' antwoord niet echt mogelijk is.
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 23:12 schreef ludovico het volgende:

[..]

Hehe, dit zijn wel een beetje killers vind ik. Het komt onzeker over in ieder geval.
Ben ik niet met je eens, ik vind het overkomen als iemand die stevig in zijn schoenen staat en weet wat hij wil. Niet als iemand die nog maanden achter iemand aanloopt bij wie hij 'misschien' nog een kansje heeft.
pi_147691032
quote:

[..]

Oke, misschien beter zonder het eerste gedeelte inderdaad, maar in ieder geval dat je wat duidelijkheid wel zou kunnen waarderen.
  woensdag 17 december 2014 @ 23:26:14 #18
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_147691374
quote:

[..]

Mee eens.
pi_147691439
quote:
1s.gif Op woensdag 17 december 2014 23:20 schreef Fuzzer het volgende:

[..]

Oke, misschien beter zonder het eerste gedeelte inderdaad, maar in ieder geval dat je wat duidelijkheid wel zou kunnen waarderen.
Ik denk maar altijd een beetje zo met vrouwen: Als er een negatief sfeertje om je woorden heen hangt is dat meestal slecht.
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 23:15 schreef LuDann het volgende:
Ben ik niet met je eens, ik vind het overkomen als iemand die stevig in zijn schoenen staat en weet wat hij wil. Niet als iemand die nog maanden achter iemand aanloopt bij wie hij 'misschien' nog een kansje heeft.
Dan vind ik
quote:

[..]

Dit een stuk beter klinken.

''vind je mij wel leuk??'' VS ''Is er iets aan de hand dat je zo en zo doet?''
pi_147692666
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 23:13 schreef LuDann het volgende:
Waarom perse luchtig en ongedwongen? Jullie hebben het zelfs gehad over samen een reis maken! Dat lijkt me best wel vergaand, en ik kan me goed voorstellen dat je helemaal geen zin hebt in spelletjes en eromheen draaien. Sommige situaties vragen er gewoon om dat je er wat directer naar vraagt.

Over de app is niet ideaal, als ze nog eens wil afspreken zou ik er toch eens naar vragen, gewoon een beetje algemeen, hoe het met haar gaat, of ze wel goed in haar vel zit, omdat je de indruk hebt gekregen dat ze wat teruggetrokken leek de laatste tijd. Gooi het daarop.

En als ze niet meer wil afspreken zou ik gewoon op de vrouw af vragen wat er dan veranderd is. Niet beschuldigend, maar vriendelijk, zeg dat je het jammer vindt dat ze niet meer wil afspreken en dat je je afvraagt waarom dat zo is, dat je het prettig zou vinden om te weten ''waarom'' als afsluiting.
Dit ga ik doen, thanks voor je advies :)

Misschien ben ik ook een beetje overdonderd door intensiteit van de eerste dates. Ben meestal vrij relaxt, maar merk nu dat ik gewoon veel aan haar denk. En weet soms niet waar ik goed aan doe, terwijl ik het langzaam uit mn handen voel glippen.

Ga morgen maar eens contact opnemen...
pi_147697832
quote:

[..]

Ik weet niet of ik de radiostilte nou zo moet benoemen eigenlijk. Dan liever een wat positiever berichtje inderdaad, maar wel in de trant van 'what's it gonna be girl'
pi_147697917
quote:
7s.gif Op woensdag 17 december 2014 23:05 schreef Seam het volgende:
Ze heeft iemand leukers ontmoet of heeft geen zin meer in. Dat is hoe ik het zou opvatten.
Denk het ook.

Maar je kunt haar een Appje sturen of ze interesse heeft nog eens af te spreken.
Dan weet je het zeker. :)
pi_147698530
Ik weet precies hoe het gaat.

Als je vraagt hoe zij de situatie ziet, zegt ze dat ze het heel gezellig vond maar geen toekomst met jou ziet.

Kortom: dit is weer zo'n suf geval die niet kan communiceren. Ze zal dit niet uit haarzelf aan jou vertellen. Laten doodbloeden is immers veel veiliger ^O^
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  donderdag 18 december 2014 @ 10:01:32 #24
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_147698883
Eens met SonicVolcano. Zij deelt jouw idee "leuke date" niet maar durft dat niet te zeggen.
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
pi_147698986
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 10:01 schreef Detroit het volgende:
Eens met SonicVolcano. Zij deelt jouw idee "leuke date" niet maar durft dat niet te zeggen.
Mwah... dat weet ik niet zo zeker. We hebben samen gekookt en 's avonds gaf ze aan eigenlijk helemaal niet naar huis te willen. En ze smste dat ze zich erg op haar gemak voelt bij me.

Maar goed, het kan natuurlijk altijd dat ze van gedachten is veranderd.
pi_147699064
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 10:05 schreef MisterMaestro het volgende:

[..]

Mwah... dat weet ik niet zo zeker. We hebben samen gekookt en 's avonds gaf ze aan eigenlijk helemaal niet naar huis te willen. En ze smste dat ze zich erg op haar gemak voelt bij me.

Maar goed, het kan natuurlijk altijd dat ze van gedachten is veranderd.
Geloof me, dat zegt echt niks. Anderhalve maand geleden iets soortgelijks meegemaakt, inclusief kusjekroel, lieve woordjes etc.

Bereid je maar voor op slecht nieuws.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  donderdag 18 december 2014 @ 10:12:17 #27
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_147699100
Precies. Ze had wat drankjes bij je op en was daardoor wat aanhankelijker en van het "het is zo fijn met je".

Maar de dag naderhand is dat effect ook weer weg.
Dingen zeggen is makkelijk.
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
pi_147699107
quote:
7s.gif Op donderdag 18 december 2014 10:10 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Geloof me, dat zegt echt niks. Anderhalve maand geleden iets soortgelijks meegemaakt, inclusief kusjekroel, lieve woordjes etc.

Bereid je maar voor op slecht nieuws.
Nou wat stom zeg :{
pi_147699119
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 10:12 schreef Detroit het volgende:
Precies. Ze had wat drankjes bij je op en was daardoor wat aanhankelijker en van het "het is zo fijn met je".

Maar de dag naderhand is dat effect ook weer weg.
Dingen zeggen is makkelijk.
Haha, maar de dates waren geheel in nuchtere toestand ;)
pi_147699158
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 10:12 schreef MisterMaestro het volgende:

[..]

Nou wat stom zeg :{
Weer een ervaring rijker, moet je maar denken.
pi_147699190
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 10:13 schreef MisterMaestro het volgende:

[..]

Haha, maar de dates waren geheel in nuchtere toestand ;)
Zegt ook echt niks. Mensen zijn soms net zo veranderlijk als het weer.
pi_147699312
quote:
7s.gif Op donderdag 18 december 2014 10:16 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Zegt ook echt niks. Mensen zijn soms net zo veranderlijk als het weer.
Dat blijkt maar. Ik denk dat ik haar gewoon maar vraag of ze nog interesse om af te spreken. Eventueel na de feestdagen ofzo om er niet teveel druk op te leggen. En zo niet, dan is het jammer maar dan kan ik lekker de feestdagen in zonder onzekerheid. :)
pi_147700066
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 10:21 schreef MisterMaestro het volgende:

[..]

Dat blijkt maar. Ik denk dat ik haar gewoon maar vraag of ze nog interesse om af te spreken. Eventueel na de feestdagen ofzo om er niet teveel druk op te leggen. En zo niet, dan is het jammer maar dan kan ik lekker de feestdagen in zonder onzekerheid. :)
Ben benieuwd, succes. :)
Geef je nog een update?
pi_147700174
quote:
1s.gif Op donderdag 18 december 2014 10:50 schreef Beauke het volgende:

[..]

Ben benieuwd, succes. :)
Geef je nog een update?
Yes, zal ik doen. Denk dat ik eind van de middag/begin van de avond even actie ga ondernemen
pi_147701004
Ze vindt je niet leuk genoeg meer. Ik begrijp niet dat het niet duidelijk is voor jou en dat je nog een keer bevestiging wil. Die bevestiging heb je feitelijk al. Als iemand kortaf reageert en al 3 weken geen initiatief neemt, dan is het duidelijk.

En na 2 dates besluiten om samen te reizen? Dat is snel :P
pi_147701013
She's not that into you..
pi_147701428
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 11:27 schreef Roooske het volgende:
Ze vindt je niet leuk genoeg meer. Ik begrijp niet dat het niet duidelijk is voor jou en dat je nog een keer bevestiging wil. Die bevestiging heb je feitelijk al. Als iemand kortaf reageert en al 3 weken geen initiatief neemt, dan is het duidelijk.

Ik herken de signalen. Maar met het maken van dat soort aannames kan ik niet zoveel. Ach, nog 1 poging en dan kan ik mezelf in ieder geval niks verwijten :)
pi_147701471
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 11:45 schreef MisterMaestro het volgende:

[..]

Ik herken de signalen. Maar met het maken van dat soort aannames kan ik niet zoveel. Ach, nog 1 poging en dan kan ik mezelf in ieder geval niks verwijten :)
Het is geen aanname, het is duidelijk. :P Als je iemand leuk vindt, behandel je diegene heel anders.
pi_147701541
quote:
1s.gif Op donderdag 18 december 2014 11:47 schreef Roooske het volgende:

[..]

Het is geen aanname, het is duidelijk. :P Als je iemand leuk vindt, behandel je diegene heel anders.
Oke, oke... -O-
pi_147701621
Toch zou ik zeker een berichtje sturen hoor, het is wat je zegt: dan weet je het zeker. :)
pi_147701805
quote:
1s.gif Op donderdag 18 december 2014 11:54 schreef Beauke het volgende:
Toch zou ik zeker een berichtje sturen hoor, het is wat je zegt: dan weet je het zeker. :)
Precies! Je kunt alleen maar nog 'winnen', 'verloren' heb je immers al. Zeker als zo'n persoon kansloos kort af reageert.
pi_147701922
Stop met reageren totdat je haar een bericht hebt gestuurd.
Mensen willen een update hier en anders jij wel.
pi_147702016
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 11:50 schreef MisterMaestro het volgende:

[..]

Oke, oke... -O-
Sorrieknorrie. :p
pi_147702299
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 22:53 schreef MisterMaestro het volgende:
SAMENVATTING
Aantal leuke, intense dates gehad met een vrouw die ik plotseling heb ontmoet tijdens uitgaan. We hadden veel raakvlakken, goede gesprekken en ook veel contact gehad via WhatsApp/bellen. Laatste twee weken is ze stil en reageert kort op berichten.
Klinkt een beetje als een typisch 'Whatsapp' probleem...
dat programma is ook een rampzalige plek om een persoon beter te leren kennen en een relatie op te bouwen en als je dat wel probeert gaat het al snel vervelen of treed mis-communicatie op.

Als je bv belt hoor je iig iemand stem, en kun je veel meer emoties overbrengen en diezelfde 'lange gesprekken voeren.
Ook iemand in 'Real-Life' treffen geeft de mogelijk veel meer emoties en gevoelens over te brengen en kent jullie communicatie veel meer lagen (gezichts-uitdrukkingen, stemgeluid en -intonatie, blikken, aanrakingen en ga zo maar door)

wil je dat op een chat-programma doen gebeurt exact datgene wat je beschrijft..
Jij gaat wat 'korte berichten' sturen als "Hoe was je weekend".
En zij antwoord met "Goed, en jij?"

Vermoedelijk beide partijen kijken naar hun kleine mobiele schermpje en denken dan "Hmm, we hadden zulke leuke gesprekken, maar nu is zij/hij zo kortaf, zou er wat zijn?"
en in plaats van dan ernaar te vragen en mischien erover te praten doen ze niks meer en langzaam verwatert het contact.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_147702439
Herkenbaar en duidelijk een verloren zaak helaas. Zelf ook vaak genoeg meegemaakt dat een vrouw "opeens" haar interesse lijkt te zijn verloren. Waar het omslagpunt zit valt vaak moeilijk te achterhalen, maar je merkt het al snel aan haar manier van reageren. Neemt ze de moeite voor een uitgebreide reactie of reageert ze steeds luier? Daagt ze je nog uit of stelt zij wedervragen? Hoe lang duurt het voordat je een reactie hebt?

Ik denk dat het de kunst is om -zeker als je iemand nog niet goed kent- appcontact te minimaliseren om de spanning naar een volgende date verder op te bouwen. Je moet een vrouw continu kunnen boeien. Dat lukt niet met vragen als 'hoe was je dag?' of 'waar ben je nu?' Dan kan je beter even niks zeggen.

Wat ik wel weet is dat je dit proces met deze vrouw niet meer gaat omkeren.
pi_147702517
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 12:21 schreef RM-rf het volgende:

[..]

Klinkt een beetje als een typisch 'Whatsapp' probleem...

Dit, exact. Blijft hierdoor gewoon erg lastig om lang de spanning erin te houden.
pi_147703351
Het is niet claimend gedrag als je na 3 weken informeert naar een nieuwe date. Zelfs als iemand dat zou doen een dag na de vorige date dan zou ik dat juist erg leuk vinden omdat dat laat blijken dat diegene het heel erg leuk vond. Dus gewoon contact opnemen, heb je wel duidelijkheid!
pi_147704340
Iemand vertelde me ook dat dat wanneer je iets wil afspreken een meer ‘leidende’ manier beter werkt dan een vraag. Dus “Laten we...” VS "Heb je zin om..." Klopt dit?

Ben al een uur aan het bedenken hoe ik het moet brengen. Lekker spontaan :')
pi_147704516
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 13:38 schreef MisterMaestro het volgende:
Iemand vertelde me ook dat dat wanneer je iets wil afspreken een meer ‘leidende’ manier beter werkt dan een vraag. Dus “Laten we...” VS "Heb je zin om..." Klopt dit?

Ben al een uur aan het bedenken hoe ik het moet brengen. Lekker spontaan :')
Je bent al een uur aan het nadenken hoe je via whatsapp haar uit moet vragen?

Leidende manier werkt denk ik irl maar niet via whatsapp. Gewoon een: Hallo, hoe is het? Zullen we nog eens afspreken? doen :)
  donderdag 18 december 2014 @ 14:28:08 #50
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_147705787
"He zin om weer eens af te spreken, evt dit of dat doen?
" ja? Leuk, de zoveelste?
"Heb jammer dat je niet kan, dan en dan anders of wanneer kan je?

Blijft ze vaag is t een nee, geeft ze datum is t een ja.

Als je vaag gaat doen krijg je nog geen duidelijke date afspraak en blijft t weer eeuwig hangen
pi_147706596
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 14:28 schreef Cue_ het volgende:
"He zin om weer eens af te spreken, evt dit of dat doen?
" ja? Leuk, de zoveelste?
"Heb jammer dat je niet kan, dan en dan anders of wanneer kan je?

Blijft ze vaag is t een nee, geeft ze datum is t een ja.

Als je vaag gaat doen krijg je nog geen duidelijke date afspraak en blijft t weer eeuwig hangen
Stond op het punt een heel verhaal te sturen, maar dit is beter inderdaad. Kort en krachtig. Net appje verstuurd, dus we zullen zien.
pi_147707681
Ook wel eens gedate met dit soort types in het verleden. Een concreet antwoord op je vraag is er niet, het is gewoon vrouwengedrag. Gewoon doorgaan en zorgen tot je iemand tegenkomt die wel interessant is, dat moet lukken.
pi_147708695
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 14:57 schreef MisterMaestro het volgende:

[..]

Stond op het punt een heel verhaal te sturen, maar dit is beter inderdaad. Kort en krachtig. Net appje verstuurd, dus we zullen zien.
en
aandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs
  donderdag 18 december 2014 @ 16:13:30 #54
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_147708922
tvp voor de afloop! Maar ik vrees het ergste voor je TS
pi_147709992
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 16:07 schreef Thezappa het volgende:

[..]

en
we wachten af, maar ze is nog niet online geweest (of ze opent mn bericht bewust niet natuurlijk :{
  donderdag 18 december 2014 @ 16:51:44 #56
416931 yats
(non) Average Joe
pi_147710039
quote:

Wat is er moeilijk aan om dat duidelijk te communiceren naar de persoon in kwestie? Wat jij nu zegt geeft precies het verschil tussen mannen en vrouwen, de onderlinge miscommunicaties en redenen voor frustraties over het andere geslacht bij zowel mannen als vrouwen aan. Niet reageren of kortaf reageren is niet per definitie hetzelfde als 'het was even leuk, maar ik heb niet op die manier interesse in jou'. En ja, dat heb ik zelf vaak zat meegemaakt. Dat er ofwel weinig respons meer uit kwam omdat zij twijfelde of ik haar leuk vond (zij vond mij wel leuk maar dacht dat het niet wederzijds was), ofwel omdat zij geen interesse (meer) in mij had maar ik dat werkelijk niet wist. Daarom, COMMUNICEER DUIDELIJK. Dat scheelt heel veel nutteloze tijd en frustratie.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_147712156
Bel haar op of ga langs en vraag gewoon om duidelijkheid. Via WA werkt niet...zo makkelijk om woorden anders/verkeerd te interpreteren of er omheen te draaien. Zal mij niks verbazen als je nu weer een wazig (en kort) antwoord krijgt waar je niks mee opschiet.
Straight to the point en zelfverzekerd werkt naar mijn mening het beste...vooral naar vrouwen toe. Dan merk je in alles (stem/houding/twijfel/lachen etc.) wel waar je staat. Via WA is dat allemaal mooi te verbloemen.
  donderdag 18 december 2014 @ 18:19:33 #58
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_147712560
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 18:06 schreef Sekhmet het volgende:
of ga langs
Dit ja, en neem een doekje met chloroform mee.
  donderdag 18 december 2014 @ 19:55:08 #59
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_147715658
Woelwater en ik willen weten wat ze heeft geantwoord.
pi_147716383
Nou, duidelijk dus... geen reactie meer. Beginnen we gewoon weer opnieuw
  donderdag 18 december 2014 @ 20:16:26 #61
406944 SugeLucky
pi_147716488
Ik was er al bang voor na het topic gelezen te hebben.

Sneu overigens dat ze helemaal niet meer reageert.
  donderdag 18 december 2014 @ 20:22:38 #62
416020 K44S
The bearded man
pi_147716789
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 20:16 schreef SugeLucky het volgende:
Ik was er al bang voor na het topic gelezen te hebben.

Sneu overigens dat ze helemaal niet meer reageert.
Dit.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
  donderdag 18 december 2014 @ 20:39:53 #63
397062 Der_Profi
I know where you live
pi_147717567
Had gewoon gebeld
Q.E.D.
pi_147721219
Dan had ze waarschijnlijk niet opgenomen...
pi_147721931
quote:

Dit soort vrouwen :r

Wees verdomme gewoon eerlijk.
pi_147722853
Ok, eerlijk is eerlijk. Ze heeft net gebeld en netjes uitgelegd wat de reden voor haar is om niet door te gaan. Leg me er bij neer en ben blij dat ze toch iets heeft laten horen. Kan ik weer verder
pi_147722859

[ Bericht 91% gewijzigd door kroodje_broket op 18-12-2014 22:27:01 ]
pi_147723032
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 22:23 schreef MisterMaestro het volgende:
Ok, eerlijk is eerlijk. Ze heeft net gebeld en netjes uitgelegd wat de reden voor haar is om niet door te gaan. Leg me er bij neer en ben blij dat ze toch iets heeft laten horen. Kan ik weer verder
Jammer zeg. Wel respect dat ze het lef heeft gehad om te bellen. Dat is weinig vrouwen gegeven.
  donderdag 18 december 2014 @ 22:30:17 #69
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_147723315
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 22:23 schreef MisterMaestro het volgende:
wat de reden voor haar is om niet door te gaan
Nou, vertel, houd ons niet langer in spanning :+
pi_147723477
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 22:30 schreef Woelwater het volgende:

[..]

Nou, vertel, houd ons niet langer in spanning :+
pi_147723794
Haha. Komt erop neer dat haar ex nog een rol in haar hoofd speelt en ze daardoor niet echt gevoelens voor mij kon ontwikkelen. En ik was natuurlijk weer te aardig.
pi_147723809

[ Bericht 100% gewijzigd door kroodje_broket op 18-12-2014 22:37:02 ]
pi_147724486
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 22:36 schreef MisterMaestro het volgende:
Haha. Komt erop neer dat haar ex nog een rol in haar hoofd speelt en ze daardoor niet echt gevoelens voor mij kon ontwikkelen. En ik was natuurlijk weer te aardig.
Kutwijf. Ik heb precies hetzelfde meegemaakt. Ze zijn allemaal hetzelfde :'( .
  vrijdag 19 december 2014 @ 07:18:31 #74
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_147732249
quote:
Ah, de ex. Ze kent haar klassiekers :)
pi_147732288
Toevallig dat ik dit topic lees, kijk ik in mijn mailbox en een mailtje terug van de meid met wie ik een leuke date had, 4 maanden terug. 3 maanden geen contact mee gehad en vandaag weer gezien en een date voor morgen geregeld. :7

Het kan dus makkelijk, als je maar niet twijfelt, gewoon op de vrouw af vragen en wil ze niet, dan is ze het ook niet waard. Succes.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_147732331
quote:
Over een maand nog eens bellen? ;)
  vrijdag 19 december 2014 @ 11:32:18 #77
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_147736329
quote:
12s.gif Op vrijdag 19 december 2014 07:25 schreef El_Matador het volgende:
Toevallig dat ik dit topic lees, kijk ik in mijn mailbox en een mailtje terug van de meid met wie ik een leuke date had, 4 maanden terug. 3 maanden geen contact mee gehad en vandaag weer gezien en een date voor morgen geregeld. :7

Het kan dus makkelijk, als je maar niet twijfelt, gewoon op de vrouw af vragen en wil ze niet, dan is ze het ook niet waard. Succes.
Maar dat zijn chicas Colombianas sí? :9
pi_147736736
quote:
Ohja 'te aardig' is ook een echte klassieker, en je gaf zeker te weinig 'tegengas'
٩๏̯͡๏)۶
  vrijdag 19 december 2014 @ 12:08:25 #79
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_147737184
TS kan niet zo goed tongen
  vrijdag 19 december 2014 @ 12:09:47 #80
416931 yats
(non) Average Joe
pi_147737218
quote:
Ah,het 'bekende excuus' dus.Jammer is dat,je kunt er vaak ook weinig tegenin brengen.Maar hoe lang is ze vrijgezel?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_147737274
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 december 2014 12:09 schreef yats het volgende:

[..]

Ah,het 'bekende excuus' dus.Jammer is dat,je kunt er vaak ook weinig tegenin brengen.Maar hoe lang is ze vrijgezel?
TS moet niet verbaasd zijn als die vrouw over een week in een serieuze relatie zit met een andere man. Zou niet de eerste keer zijn dat het zo gebeurd. Dat excuus betekent tussen de regels door gewoon dat zij hem niet leuk genoeg vindt...
  vrijdag 19 december 2014 @ 12:30:48 #82
242666 BeamofLight
pi_147737688
Mag die chick aub zelf beslissen wat ze met haar eigen leven wil?
Ja lullig voor ts dat hij verliefd is, maar het is niet wederzijds. Dit gebeurt.
pi_147738589
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 12:30 schreef BeamofLight het volgende:
Mag die chick aub zelf beslissen wat ze met haar eigen leven wil?
Ja lullig voor ts dat hij verliefd is, maar het is niet wederzijds. Dit gebeurt.
Als een chick waaree je aan het daten bent samen met jou reisplannen maakt en daarna niets meer van zich laat horen, dan is dat in jouw wereld ongetwijfeld heel normaal. Er zijn echter ook nog andere werelden als jouw wereld. Dit gebeurt.
  vrijdag 19 december 2014 @ 13:36:34 #84
242666 BeamofLight
pi_147739787
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 13:05 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Als een chick waaree je aan het daten bent samen met jou reisplannen maakt en daarna niets meer van zich laat horen, dan is dat in jouw wereld ongetwijfeld heel normaal. Er zijn echter ook nog andere werelden als jouw wereld. Dit gebeurt.
Als je het normaal vindt dat je serieus REISplannen gaat maken met iemand op date2 dan rest ik my case.
pi_147739911
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 13:36 schreef BeamofLight het volgende:

Als je het normaal vindt dat je serieus REISplannen gaat maken met iemand op date2 dan rest ik my case.
In mijn wereld niet, maar in andere werelden schijnbaar wel. DIt gebeurt.
Daarna niets meer van je laten horen is meer iets voor jouw restwereld.
  vrijdag 19 december 2014 @ 13:45:18 #86
242666 BeamofLight
pi_147740172
quote:
14s.gif Op vrijdag 19 december 2014 13:38 schreef Kingstown het volgende:

[..]

In mijn wereld niet, maar in andere werelden schijnbaar wel. DIt gebeurt.
Daarna niets meer van je laten horen is meer iets voor jouw restwereld.
Ze heeft netjes gebeld en alles uitgelegd. Dit is gebeurd. Net als hun niet-relatie.
  vrijdag 19 december 2014 @ 14:03:05 #87
406944 SugeLucky
pi_147740863
Nou ja netjes. Ze heeft eerst 3 weken lang kort af gereageerd in de hoop dat TS zelf zou afhaken alvorens te bellen, wat ook nog in werking is gesteld doordat TS wederom een date voorstelde.

Als ze echt netje was geweest, had ze uit zichzelf gemeld dat het verder niets ging worden.

Maar toegegeven, ze heeft niet voor de makkelijkste uitweg gekozen door niets te laten horen of het via whatsapp laten weten.

Haar reden is verder irrelevant. Het betekent allemaal hetzelfde namelijk, ze vindt je niet leuk genoeg voor een relatie.

Shit happens, er komt wel weer een volgende.
pi_147740899
quote:
12s.gif Op vrijdag 19 december 2014 07:25 schreef El_Matador het volgende:

Leuk! Nouja, wie weet hoe het loopt. Maar heb er vrede mee hoor.
pi_147740978
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 14:03 schreef SugeLucky het volgende:
Nou ja netjes. Ze heeft eerst 3 weken lang kort af gereageerd in de hoop dat TS zelf zou afhaken alvorens te bellen, wat ook nog in werking is gesteld doordat TS wederom een date voorstelde.

Als ze echt netje was geweest, had ze uit zichzelf gemeld dat het verder niets ging worden.

Maar toegegeven, ze heeft niet voor de makkelijkste uitweg gekozen door niets te laten horen of het via whatsapp laten weten.

Haar reden is verder irrelevant. Het betekent allemaal hetzelfde namelijk, ze vindt je niet leuk genoeg voor een relatie.

Shit happens, er komt wel weer een volgende.
Amen to that. En yes, we gaan gewoon door
  vrijdag 19 december 2014 @ 15:21:31 #90
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_147743452
quote:

OOk mannen willen soms gewoon duidelijkheid. En het is ook geen moete om te zeggen dat je niet op die manier geinteresseerd bent in iemand. Maarja, vrouwen/trutjes ;(
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  vrijdag 19 december 2014 @ 15:25:16 #91
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_147743571
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 12:12 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

TS moet niet verbaasd zijn als die vrouw over een week in een serieuze relatie zit met een andere man. Zou niet de eerste keer zijn dat het zo gebeurd. Dat excuus betekent tussen de regels door gewoon dat zij hem niet leuk genoeg vindt...
En dit. Typisch _O- :D
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_147747510
Al die frustie reacties op het eind weer... :') typerend voor veel klapharken hier op fok...

Wel lullig voor je ts, maar dat handjes vasthouden gedoe moet je niet doen voor je met dr het bed in bent gedoken. Daar voorkom je veel ongein mee.

Succes verder.
You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')