Helaas! Ik denk dat ik deze week maar even het centrum in moet danquote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:25 schreef bodpa09 het volgende:
[..]
Niks waarvan de knieën nog heel of zonder smeer zijn. Sorry!
zit Boaz al in 80...quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:29 schreef Twinkle20 het volgende:
Iemand toevallig maat 80 in de aanbieding voor mijn dikzak? Ik moet morgen even op zolder kijken of ik nog iets unisex heb uit het tijdperk van Djenna, maar ben bang van niet.
Welkom zijn korte mouwen rompers, broekjes, truitjes en jasjes. En sokken voor groooote voetjes!
Jasje maat 80:quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:29 schreef Twinkle20 het volgende:
Iemand toevallig maat 80 in de aanbieding voor mijn dikzak? Ik moet morgen even op zolder kijken of ik nog iets unisex heb uit het tijdperk van Djenna, maar ben bang van niet.
Welkom zijn korte mouwen rompers, broekjes, truitjes en jasjes. En sokken voor groooote voetjes!
Nee, maar heb jij niet nog wat leuks in 92?quote:Op zondag 4 januari 2015 04:59 schreef Marrije het volgende:
Heeft iemand hier toevallig nog een kledingpakketje voor de zomer, voor meisjes maat 98?
Met name jurkjes met korte mouwtjes en broekjes van hele dunne stof en pofferig model.
Nah hij zit nu in 74. Maar een maand geleden leek hij ineens in 1 nacht gegroeid te zijn van 68 naar 74 want niks leek meer te passen. Kon ik dus halsoverkop naar de winkel terwijl ik daar eigenlijk geen tijd voor had. Dus ik ben graag voorbereidquote:Op zondag 4 januari 2015 00:10 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
zit Boaz al in 80...groeit lekker!
Hij valt juist wel iets ruim. Ik heb ook nog deze:quote:Op zondag 4 januari 2015 13:42 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Danic valt ie klein uit of gewoon normaal? Anders wil ik hem graag van je overnemen
Haha, nog niet. Dat draagt ze nu, soms 86/92 en soms 92. Maar ik wilde er eens op tijd bij zijnquote:Op zondag 4 januari 2015 13:29 schreef Kyara het volgende:
[..]
Nee, maar heb jij niet nog wat leuks in 92?
Wel deze in 104quote:Op zondag 4 januari 2015 04:59 schreef Marrije het volgende:
Heeft iemand hier toevallig nog een kledingpakketje voor de zomer, voor meisjes maat 98?
Met name jurkjes met korte mouwtjes en broekjes van hele dunne stof en pofferig model.
Heb je een.foto?quote:
Ga morgen even in de kast zoeken.quote:Op zondag 4 januari 2015 20:44 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Heb je een.foto?
Ik ben op zoek naar winterkleertjes maat 62/68 voor mijn kleine meisje. Jumpsuits, zachte broekjes, shirtjes, wel meisjemeisje maar geen jurkjes en roezels, geen pooh/minnie etc en geen pastelkleuren zijn de wensen
Ik heb ook echt een berg liggen. Zal morgenavond even foto's maken.quote:Op zondag 4 januari 2015 20:44 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Heb je een.foto?
Ik ben op zoek naar winterkleertjes maat 62/68 voor mijn kleine meisje. Jumpsuits, zachte broekjes, shirtjes, wel meisjemeisje maar geen jurkjes en roezels, geen pooh/minnie etc en geen pastelkleuren zijn de wensen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |