Dus toch de kampioenswedstrijdquote:Op woensdag 17 december 2014 22:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Op deze manier wedstrijden winnen is wel typerend voor een kampioen
quote:Op woensdag 17 december 2014 22:41 schreef Brammess het volgende:
Onze beste scheidsrechter heeft 2x PSV zo het zadel in geholpen
ik ben mad
Ik ga er nu heen. Geef me dekking.quote:Op woensdag 17 december 2014 22:42 schreef Cavaliers het volgende:
Het Feyenoord topic is op momenten als deze een van de beste dingen die ooit op deze aarde bestaan hebben.
quote:Op woensdag 17 december 2014 22:42 schreef Cavaliers het volgende:
Het Feyenoord topic is op momenten als deze een van de beste dingen die ooit op deze aarde bestaan hebben.
Ik kan me niet voorstellen dat zo'n triest ploegje kampioen moet worden, echt niet. Ik heb met stijgende verbazing naar deze wedstrijd gekeken. Zoveel defensieve troep in deze wedstrijd. Zoveel blunders van Björn, de superduperscheidsrechter, Kuipers. Het volgende zinnetje is voor Davy: Ik heb me kapot geërgerd aan het gedrag van de PSV-spelers in het veld. Ik heb ontdekt dat PSV nog droeviger verdedigt dan ik wist.quote:Op woensdag 17 december 2014 22:40 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Gaat lastig worden nu stijnmaar ik heb er vertrouwen in.
Zou Boskamp nog levenquote:Op woensdag 17 december 2014 22:42 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik ga er nu heen. Geef me dekking.
Dat is toch alleen maar goed, je ziet dat PSV het ook allemaal niet meer weet als ze achter komenquote:Op woensdag 17 december 2014 22:41 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Gaat trouwens lastig voor ons worden maar zoals ik al eerder heb gezegd. Zeg nooit nooit
Knotsgekke competitie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |