SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2014 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door mosselmossel op 20-12-2014 12:23:02 ]Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
goed idee... toch weer eens langs het Nederlandse schap bij de Countdown voor nasikruidenquote:Op woensdag 17 december 2014 22:33 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ik moet wel snel weer een keer nasi eten trouwens.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Nasi
Dank voor de jompels
@RD: ja, tuulk loop ik gewoon!
@zwabber: jij hoeft niet met pijll te knuffelen van mij. Misschien van hem zelf ook niet. Morgen ws weer knuffeltherapie
@yuki: blergh! Ik zou kniemans ook effe rust geven. Beetje fietsen in lichte versnelling is evt een goede vervanger.
Mbt vitD.
Ik ga die van de kruidvat ook halen als de mijnes van de etos op zijn. Ik slik nu per dag 2 pillen van ieder 10 mcg. Mijn vitD spiegel is ook netjes verhoogd dmv simpele pillen vd drogist. Nu zat ik niet enorm laag, maar wel iets te laag en ik had ook de bijbehorende klachten. Moeie poten, niet normaal. Nu heb ik die ook, maar nu loop ik hard en toen niet
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Nasi! Dat lust ik ook wel weer eens. Maar waarom voorgemengde nasikruiden? Ik maak gewoon zoiets: http://www.24kitchen.nl/recepten/makkelijke-nasi-goreng
Maar morgen eet ik pannenkoeken![]()
![]()
Die 400p400 trainingen leveren wel leuke grafiekjes op![]()
http://app.endomondo.com/workouts/448687530/10707661
Trouwens, wat dragen jullie onder een tight![]()
![]()
quote:Op woensdag 17 december 2014 22:57 schreef RunnerAdd het volgende:
Trouwens, wat dragen jullie onder een tight
quote:![]()
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Wat een intieme vragenquote:Op woensdag 17 december 2014 22:57 schreef RunnerAdd het volgende:
Trouwens, wat dragen jullie onder een tight![]()
![]()
![]()
quote:
En om dan maar antwoord te geven op de vraag: naadloos ondergoed. Geen lijntjes
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
commando, onder al mijn hardloopklerenquote:Op woensdag 17 december 2014 22:57 schreef RunnerAdd het volgende:
Trouwens, wat dragen jullie onder een tight
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Lekker en simpel receptjequote:Op woensdag 17 december 2014 22:54 schreef hatsaflats het volgende:
Nasi! Dat lust ik ook wel weer eens. Maar waarom voorgemengde nasikruiden? Ik maak gewoon zoiets: http://www.24kitchen.nl/recepten/makkelijke-nasi-goreng
Maar morgen eet ik pannenkoeken
En tnx xmissi!
Ik draag gewoon mijn ondergoed onder mijn tight.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Om het zwarte gat op te vullen, en de kerst- en oud en nieuw kilo's er weer af te sporten; mag deze in de OP?
1
2[b]3 januari 2015 - [url=http://www.avheerenveen.nl/wedstrijden/wintercompetitie/st-nicolaasga-cross]St. Nicolaasgacross (Sint Nicolaasga)[/url][/b]
[*] trolley - 10,5 km'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'![]()
it's not what you eat between Christmas and New Year, it is what you eat between New Year and Christmasquote:Op woensdag 17 december 2014 23:07 schreef trolley het volgende:
Om het zwarte gat op te vullen, en de kerst- en oud en nieuw kilo's er weer af te sporten'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Wijze (ware) woordenquote:Op woensdag 17 december 2014 23:10 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
it's not what you eat between Christmas and New Year, it is what you eat between New Year and Christmas![]()
![]()
Dat kloptquote:Op woensdag 17 december 2014 23:10 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
it's not what you eat between Christmas and New Year, it is what you eat between New Year and Christmas
Het zit ook meer tussen de oren dan dat je daadwerkelijk kilo's aankomt. Maar een goed begin van het nieuwe jaar is het halve werk!
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'![]()
Na vanavond snap ik pas de kort/kort lang/lang discussie van laatst. Ik had het superwarm ( in lang/lang). Wat is dat vervelend!![]()
Gut, er was werkelijk waar geen stukje vlak te bekennen vanavond...
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Hallo allemaal,
Afgelopen jaar heb ik voor het eerst (ongetraind en met bergschoenen) Mudmasters Biddinghuizen meegelopen met een vriendin.
Aangezien dat super leuk was en ik graag meer conditie wil gaan opbouwen wil ik gaan beginnen met rennen.
Heb momenteel een blessure aan mijn voet dus ik zal nog even moeten wachten voor ik kan beginnen helaas![]()
Maar wilde me in ieder geval hier alvast melden![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: