geezquote:
Prima muziek om bier op te drinkenquote:
Of om van het dak te springenquote:Op woensdag 17 december 2014 20:40 schreef henkkeumus het volgende:
[..]
Prima muziek om bier op te drinken
quote:Op woensdag 17 december 2014 20:40 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Of om van het dak te springen
gewoon
2 kratten bier in oe nekquote:Op woensdag 17 december 2014 20:40 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Of om van het dak te springen
gewoon
in meppel woont mien beppequote:Op woensdag 17 december 2014 20:43 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
De grootste tietn van meppel eruut trappen
gewoon
Één op de keumus.quote:Op woensdag 17 december 2014 20:45 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Wat zeg je nou ?
Ik weet niet hoe dat werkt
Ja jij kan niet lezen zekerquote:Op woensdag 17 december 2014 20:45 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Wat zeg je nou ?
Ik weet niet hoe dat werkt
alstubliefquote:Op woensdag 17 december 2014 20:45 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja jij kan niet lezen zeker
Christien woj em'n koffie zett'n
Gelderland viespeukquote:Op woensdag 17 december 2014 20:46 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Zuid-Hollanders weten niet wat een keumus is.
ik wil mien hond terugquote:Op woensdag 17 december 2014 20:46 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
alstublief
blief maar van mien fiets af
:squote:Op woensdag 17 december 2014 20:47 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
over 6 weken kriegst die mooi een klap tegen zijn hoofd
quote:Op woensdag 17 december 2014 20:47 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Oh ja kut
(ik had eerst brabant![]()
![]()
)
truequote:Op woensdag 17 december 2014 20:47 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]..... pleeg nog liever zelfmoord
door 'n vliegquote:Op woensdag 17 december 2014 20:48 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
beter dan een keer verkragt wordn
quote:Op woensdag 17 december 2014 20:49 schreef henkkeumus het volgende:
En as ze nou ff de uitkerings wat omhoog geuin, dan hoef je ook wa minder te doen
dan voelt ge u lekkerquote:Op woensdag 17 december 2014 20:50 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hond hedde zeker geen piemel , hier neem maar een kistje bier
broekie uit, paalliftenquote:Op woensdag 17 december 2014 20:50 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
zo , we kenne weer tv kieken
dan maar achterin die kont he...quote:Op woensdag 17 december 2014 20:52 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zo die mongool is goed nat zeg
booohhh
Ik heb ontucht gepleegd met jouw dochter, kheb d'r 10 maanden voor gezetenquote:Op woensdag 17 december 2014 21:03 schreef henkkeumus het volgende:
HET IS DE SCHULD VAN DE RABOBANK!1!1!
niceeeequote:Op woensdag 17 december 2014 20:10 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Morgen werken van 07:30 tot 14:30.
Daarna ff nieuwe kleding halen. Dan weekend
voor een ander beleid het is geen 1940quote:Op woensdag 17 december 2014 21:03 schreef henkkeumus het volgende:
HET IS DE SCHULD VAN DE RABOBANK!1!1!
Best duurquote:Op woensdag 17 december 2014 21:25 schreef Dagoduck het volgende:
Kijk eens wat ik tegen kwam in de AH
[ afbeelding ]
Iddquote:
Ik krijg ze gratis.quote:
Knotsgekke wedstrijdquote:Op woensdag 17 december 2014 23:27 schreef PowerLoungen het volgende:
Vilhena neemt een corner en 10 sec later ligt de bal in het andere doel
Knotsgek
Het is iig leuk om naar te kijken.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:30 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
De eredivisie , bakermat van het echte voetbal...
* kort roodkapselquote:
NAC tegen Dordrecht .quote:Op woensdag 17 december 2014 23:31 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Het is iig leuk om naar te kijken.
Die heb ik niet gezien.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:32 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
NAC tegen Dordrecht .
Feestje
Ik heb wel Dordrecht tegen NAC gezien op de Krommedijk .quote:
quote:Op donderdag 18 december 2014 10:25 schreef LittleBrownie het volgende:
Good morning motherfuckersssss
quote:Op donderdag 18 december 2014 10:25 schreef LittleBrownie het volgende:
Over anderhalf uur heb ik vakantie
Hiquote:
How are you doing?quote:
Zwabjequote:
redelijk. bijna vakantie enzoquote:
Redelijk?quote:Op donderdag 18 december 2014 10:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
redelijk. bijna vakantie enzo
en jij helemaal heppie?
Jouw PI, goddammitquote:
ja, geen zin om te werken, nederland is gisteren uitgeschakeld op het EK en ik heb geen zin in kerstquote:Op donderdag 18 december 2014 10:42 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Redelijk?
Oui oui, hier gaat 't top!
Kerst is toch wel gezellig?quote:Op donderdag 18 december 2014 10:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, geen zin om te werken, nederland is gisteren uitgeschakeld op het EK en ik heb geen zin in kerst
meh, voor mij hoef het niet.quote:Op donderdag 18 december 2014 10:51 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Kerst is toch wel gezellig?
Het voordeel van kerst is als je iets gezelligs wilt doen iedereen in ieder geval vrij heeft.quote:Op donderdag 18 december 2014 10:51 schreef LittleBrownie het volgende:
Niet dat ik zin heb in kerst. Geforceerd af en toe
Niet leuk bij familie?quote:Op donderdag 18 december 2014 10:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
meh, voor mij hoef het niet.
hele dag wat bij familie hangen. en geeneens darten op tv
meh, op zich wel, maar kinderen gaan mij na een tijdje toch wel op mijn zenuwen werkenquote:
Oom Gianniquote:Op donderdag 18 december 2014 11:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
meh, op zich wel, maar kinderen gaan mij na een tijdje toch wel op mijn zenuwen werken
dat is wel een voordeel aan de kerst. de supermarkt ligt vol met lekkere dingen die ze normaal niet hebbenquote:Op donderdag 18 december 2014 11:27 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik heb juist zin in kerstlekker mn buikje rond nommen
Tevens hoin
Ik moet nog bedenken wat ik klaar ga maken met kerst. Even iets leuks verzinnen.quote:Op donderdag 18 december 2014 11:27 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik heb juist zin in kerstlekker mn buikje rond nommen
Tevens hoin
Maak haricots verts met spekquote:Op donderdag 18 december 2014 11:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik moet nog bedenken wat ik klaar ga maken met kerst. Even iets leuks verzinnen.
Dat is sowieso geen verkeerd idee.quote:Op donderdag 18 december 2014 11:34 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Maak haricots verts met spek![]()
bij mn ouders wordt het dit jaar ouderwets kalkoen. misschien ga ik zelf eens proberen knien in ut zoer te makenquote:Op donderdag 18 december 2014 11:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik moet nog bedenken wat ik klaar ga maken met kerst. Even iets leuks verzinnen.
Nick, vrindquote:
quote:Op donderdag 18 december 2014 12:20 schreef wietparkiet het volgende:
vroeg mijn zusje wat ze wou eten vanavond met in het achterhoofd houdend dat ik zou koken
zegt ze hutspot
heb haar gezegd dat ze een kleine mongool is
wat is er mis met hutspot?quote:Op donderdag 18 december 2014 12:20 schreef wietparkiet het volgende:
vroeg mijn zusje wat ze wou eten vanavond met in het achterhoofd houdend dat ik zou koken
zegt ze hutspot
heb haar gezegd dat ze een kleine mongool is
Nee hoor garpje, ik kan wel tegen dingen.quote:Op donderdag 18 december 2014 12:20 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
als je dit al pesten vind is het maar goed dat je zo ver weg woont
haten op hutspotquote:
Bleghquote:
nja, tis geen boerenkool, maar toch lekkerquote:
Hema rookworst thoquote:Op donderdag 18 december 2014 12:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nja, tis geen boerenkool, maar toch lekker
zonder smerige rookworst uiteraard
Spinazie kan best lekker zijn hoor.quote:Op donderdag 18 december 2014 12:28 schreef wietparkiet het volgende:
ben sowieso geen fan van die hollandse stamppotten
of spinazie![]()
beter gewoon eten met veel vlees
ik discrimineer niet, ik haat elke rookworst even veelquote:
Eensquote:Op donderdag 18 december 2014 12:30 schreef DrNick het volgende:
[..]
Spinazie kan best lekker zijn hoor.
En vleesch sowieso
nee elke keer dat ik het eet ga ik over mijn nekquote:Op donderdag 18 december 2014 12:30 schreef DrNick het volgende:
[..]
Spinazie kan best lekker zijn hoor.
En vleesch sowieso
wacht maar tot je mijn rookworst hebt geproefdquote:Op donderdag 18 december 2014 12:31 schreef LittleBrownie het volgende:
Niet zo fan van rookworst, maar kan zo nu en dan wel lekker zijn
No thanksquote:Op donderdag 18 december 2014 12:32 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wacht maar tot je mijn rookworst hebt geproefd![]()
![]()
![]()
![]()
beter iets waar je ook jus mee kunt maken.quote:Op donderdag 18 december 2014 12:31 schreef LittleBrownie het volgende:
Niet zo fan van rookworst, maar kan zo nu en dan wel lekker zijn
Rare vorm voor dat aangangsel van jou.quote:Op donderdag 18 december 2014 12:32 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wacht maar tot je mijn rookworst hebt geproefd![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 18 december 2014 12:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
beter iets waar je ook jus mee kunt maken.
gehaktballetje of zo
Inb4 dat Wp bepaalde pics lektquote:Op donderdag 18 december 2014 12:39 schreef DrNick het volgende:
[..]
Rare vorm voor dat aangangsel van jou.
zuurkool ben ik dan weer niet zo'n fan vanquote:Op donderdag 18 december 2014 12:58 schreef DrNick het volgende:
Zuurkoool, met vette juu-uus; soep vooraf: ja, dat is mijn menuuuu.
zo ben ik nietquote:Op donderdag 18 december 2014 12:59 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Inb4 dat Wp bepaalde pics lekt
Dat kennen we ja.quote:Op donderdag 18 december 2014 12:59 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Inb4 dat Wp bepaalde pics lekt
quote:
Is het alweer uit met die andere gast?quote:
heeft je kaasboer veel tiet?quote:
lichte tegenvallerquote:
Alsof je anders haar wel had gegevenquote:Op donderdag 18 december 2014 13:22 schreef DrNick het volgende:
[..]
Zijn dochter staat er ook bij, maar ze is niet echt geefbaar.
oke.quote:Op donderdag 18 december 2014 13:22 schreef DrNick het volgende:
[..]
Zijn dochter staat er ook bij, maar ze is niet echt geefbaar.
Ja.quote:Op donderdag 18 december 2014 13:23 schreef wietparkiet het volgende:
dr nick heb jij beetje leuk zusje?
Wat?quote:Op donderdag 18 december 2014 13:24 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Alsof je anders haar wel had gegeven
Wat een servicequote:Op donderdag 18 december 2014 13:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oke.
ik kom nooit bij de kaasboer.
ik kreeg gisteren gewoon kaas thuisgestuurd
er zat zelfs wijn en nootjes bijquote:Op donderdag 18 december 2014 13:31 schreef DrNick het volgende:
[..]
Wat een service
Ik houd niet echt van supermarktkaas. Immer kaasboer
Kijk maar op Facebook.quote:Op donderdag 18 december 2014 14:11 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
moet eerst foto's zien natuurlijk
Nah, teveel moeite.quote:Op donderdag 18 december 2014 14:17 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dat heb ik niet dus doe maar DM
quote:Op donderdag 18 december 2014 14:19 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
linkje van haar facebook in DM mag ook
quote:
Ja, graag.quote:Op donderdag 18 december 2014 16:40 schreef wietparkiet het volgende:
willen jullie een goeie grap horen?
Al lang gespot natuurlijk.quote:
Bedankt!quote:Op donderdag 18 december 2014 19:12 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
http://www.oliebollenkoerier.nl/
Heb dat ook wel eens maar is na 1/2 oliebollen ook wel weer voor een half jaar verdwenen.quote:
Klopt, tevens Ensaf paints:quote:Op donderdag 18 december 2014 19:24 schreef Sardu het volgende:
[..]
Heb dat ook wel eens maar is na 1/2 oliebollen ook wel weer voor een half jaar verdwenen.
Die paarse koppies.quote:Op donderdag 18 december 2014 19:25 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Klopt, tevens Ensaf paints:
Fotoboek van User
Ensaf z'n paints waren een begrip in 2010, met heel subtiel een muis in elke paint.quote:
Toen bleef ik nog een eind weg van KLB en ONZ.quote:Op donderdag 18 december 2014 19:34 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ensaf z'n paints waren een begrip in 2010, met heel subtiel een muis in elke paint.
Heb hem gelukkig al op Netflixquote:Op donderdag 18 december 2014 20:15 schreef DeZwabber het volgende:
Kijk Nick, voor al je referenties.
http://www.zavvi.nl/blu-r(...)series/10662576.html
Ik ook, maar ging even kijken naar de boxset door dat Fringe geintje. Voor die prijs wil ik hem wel, dus besteld.quote:
Ik koop niet echt media, anders dan vinylquote:Op donderdag 18 december 2014 22:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ook, maar ging even kijken naar de boxset door dat Fringe geintje. Voor die prijs wil ik hem wel, dus besteld.
Hipster.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:35 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ik koop niet echt media, anders dan vinyl
quote:
Nicequote:Op donderdag 18 december 2014 23:53 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Al sinds 06:00 wakker maar nu bier drinken.
Ik aan mijn zevende geloof ik.quote:Op donderdag 18 december 2014 23:54 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Nice
Ik zit nu aan mijn vierde alweer
Ik heb volgend jaar pas ergens vakantie maar volgende week en de week daarop maar twee dagen werken. Sowieso vrij met kerst en op nieuwjaarsdagquote:Op donderdag 18 december 2014 23:57 schreef FL_Freak het volgende:
Nog een werkdag en dan twee weken vakantie.
lekkerquote:Op donderdag 18 december 2014 23:59 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik heb volgend jaar pas ergens vakantie maar volgende week en de week daarop maar twee dagen werken. Sowieso vrij met kerst en op nieuwjaarsdag
tl;drquote:Op donderdag 18 december 2014 23:59 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik heb volgend jaar pas ergens vakantie maar volgende week en de week daarop maar twee dagen werken. Sowieso vrij met kerst en op nieuwjaarsdag
Gelukkig man.quote:Op vrijdag 19 december 2014 00:02 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja ben wel blij dat het nog steeds goed gaat op mijn werk.
Lekker!quote:
Sorry, zit ook stiekem de Woody Allen docu te kijken.quote:
Woody Allenquote:Op vrijdag 19 december 2014 00:22 schreef Sardu het volgende:
[..]
Lekker!
[..]
Sorry, zit ook stiekem de Woody Allen docu te kijken.
Precies!quote:
quote:Op vrijdag 19 december 2014 00:25 schreef Sardu het volgende:
[..]
Precies!![]()
Vervelend wel dat ik sinds het begin van de docu (23:00) al moet kakken en er geen reclame is.
Heb je geen last van je koelkast als je wilt slapen?quote:Op vrijdag 19 december 2014 00:26 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Goed plan, even naar de koelkast.
Nog ~20 minuten. Mind over body enzulks.quote:Op vrijdag 19 december 2014 00:26 schreef Ro-ald het volgende:
[..]Kan je die docu niet op pauze zetten?
Nice. Ik ga zo ook nog een biertje pakken. En dan de serie Skins verder kijken in mijn bed.quote:Op vrijdag 19 december 2014 00:29 schreef Sardu het volgende:
[..]
Nog ~20 minuten. Mind over body enzulks.![]()
Daarna joint roken, biertje pakken en eens in mijn videotheek kijken of er nog een interessante film tussen zit.
Valt wel mee met het lawaai, soms stopt ie ook spontaan met loeien ineensquote:Op vrijdag 19 december 2014 00:27 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Heb je geen last van je koelkast als je wilt slapen?
Ik wel meestal maakt ie best veel herrie
Je hebt nog een "ouderwetse" met zo'n koeltank?quote:Op vrijdag 19 december 2014 00:27 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Heb je geen last van je koelkast als je wilt slapen?
Ik wel meestal maakt ie best veel herrie
Ja mijn koelkast is best oud maar weet niet of ie een koeltank heeft.quote:Op vrijdag 19 december 2014 00:30 schreef Sardu het volgende:
[..]
Je hebt nog een "ouderwetse" met zo'n koeltank?
De mijne maakt alleen herrie als ik de deur open laat staan.
Ah, dat is dan wel vervelend. Wel chill om de heerlijke geur van eten in je bed te kunnen ruiken.quote:Op vrijdag 19 december 2014 00:31 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja mijn koelkast is best oud maar weet niet of ie een koeltank heeft.
Ik woon in een studiowoning dus soms best vervelend als de koelkast lawaai maakt.
Daar mogen ze van mij ook wel weer mee ophouden. Ben in Enschede geweest en op dat plein versta je er helemaal geen ruk van.quote:
Dat wel. En ik moet alleen trappen lopen als ik mijn woning binnen wil komen.quote:Op vrijdag 19 december 2014 00:38 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ah, dat is dan wel vervelend. Wel chill om de heerlijke geur van eten in je bed te kunnen ruiken.
Ik was geloof ik een keer naar Leiden geweest met dat.quote:Op vrijdag 19 december 2014 00:39 schreef Sardu het volgende:
[..]
Daar mogen ze van mij ook wel weer mee ophouden. Ben in Enschede geweest en op dat plein versta je er helemaal geen ruk van.
Klusjesmannen was wel altijd baas.quote:Op vrijdag 19 december 2014 00:44 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
In het begin was het nog leuk en spontaan, maar nu is het te geforceerd enzo
De eerste jaren stond het bij mij en mijn huisgenoot 24/7 op de achtergrond. Beetje muziek, beetje geouwehoer en een keer wat anders dan de standaard programmering.quote:Op vrijdag 19 december 2014 00:41 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik was geloof ik een keer naar Leiden geweest met dat.
Soms is het wel leuk hoor om naar te kijken of luisteren als je thuis bent.
Ja ik luisterde het ook altijd. Maar ik denk nu dat ik af en toe aan ga zetten.quote:Op vrijdag 19 december 2014 00:47 schreef Sardu het volgende:
[..]
De eerste jaren stond het bij mij en mijn huisgenoot 24/7 op de achtergrond. Beetje muziek, beetje geouwehoer en een keer wat anders dan de standaard programmering.
Nu boeit het me niet zo en weet ik niet eens welke 3 er nu in dat hok zitten.
Dat wel iddquote:Op vrijdag 19 december 2014 00:44 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Klusjesmannen was wel altijd baas.
Nog een uur en kwartier dan ben ik 36 uur wakker.quote:Op vrijdag 19 december 2014 00:47 schreef Ro-ald het volgende:
Nog ongeveer 5 uur dan ben ik 24 uur wakker.
Ik heb behoorlijk veel in de planning tussen morgen en kerst. Ben bang dat ik niet eens zoveel tijd heb om het op te zetten.quote:Op vrijdag 19 december 2014 00:47 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja ik luisterde het ook altijd. Maar ik denk nu dat ik af en toe aan ga zetten.
Waarom zo lang wakker?quote:Op vrijdag 19 december 2014 00:49 schreef Sardu het volgende:
[..]
Nog een uur en kwartier dan ben ik 36 uur wakker.
Ik skip wel vaker een nacht. Denk dat ze mij vroeger op m'n hoofd hebben laten vallen.quote:
Oh oke. Ja ik zie wel wanneer ik ga slapen. Tot nu toe geen zin. Lekker bier drinken en peuken roken.quote:Op vrijdag 19 december 2014 00:53 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik skip wel vaker een nacht. Denk dat ze mij vroeger op m'n hoofd hebben laten vallen.
Hangt wel af wat er de volgende dag op het programma staat, als ik moet werken dan slaap ik liever een paar uurtjes.
Ik ben ook nog niet moe. Zometeen dat plan van dat bier en die joint maar eens aanpakken en een goede film opzoeken.quote:Op vrijdag 19 december 2014 00:55 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Oh oke. Ja ik zie wel wanneer ik ga slapen. Tot nu toe geen zin. Lekker bier drinken en peuken roken.
Even pissen. Ga je ook nog hier posten of niet?quote:Op vrijdag 19 december 2014 00:57 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik ben ook nog niet moe. Zometeen dat plan van dat bier en die joint maar eens aanpakken en een goede film opzoeken.
Dat denk ik wel. Nog aanraders qua films van voor 2011?quote:Op vrijdag 19 december 2014 00:58 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Even pissen. Ga je ook nog hier posten of niet?
Gewoon luier mee tog.quote:Op vrijdag 19 december 2014 01:02 schreef Sardu het volgende:
Dat moment when you reach the toilet after 2 hours.
De voorbereiding was wat zwak in deze.quote:
Klopt wel.quote:Op vrijdag 19 december 2014 01:17 schreef Sardu het volgende:
[..]
De voorbereiding was wat zwak in deze.
T heeft wel een beetje hetzelfde bevrijdende gevoel als niezen.
Hallo Sergeant!quote:
quote:Op vrijdag 19 december 2014 10:58 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Hallo Sergeant!
Prima, vriendin is een weekend met m'n zus & moeder naar 1 of andere spa, dus ik heb alles voor mezelf! Woei. Gamen jwz.
En hoe is het met u en de eventuele liefde?
PvZ: GW voornamelijkquote:Op vrijdag 19 december 2014 11:04 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]![]()
Wat voor games speelt u dan zoal
Met mij gaat het prima en met mijn liefde ook
Jij mag mij niet pestenquote:Op vrijdag 19 december 2014 11:08 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
PvZ: GW voornamelijk
En verder, L4D2, CS:GO, RA2.
Oehhhhhhhhhh Sgt heeft een liefjeeeeeeeeeeeee
quote:
Meneer Beerquote:
oiiquote:
Kay, kom je naar Enschede?quote:Op vrijdag 19 december 2014 11:16 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Kom vechten dan zemmer [ afbeelding ]
Kan niet moet naar scorro mi mangquote:Op vrijdag 19 december 2014 11:18 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
oii
[..]
Kay, kom je naar Enschede?
Aiiiiii. Dag is nog jong jwz.quote:Op vrijdag 19 december 2014 11:19 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Kan niet moet naar scorro mi mang
zou tussendoor wel even kleren aan trekken..quote:Op vrijdag 19 december 2014 12:07 schreef Amarantha het volgende:
Maar wel heerlijk warm gedoucht netEn zo laptop halen
Hahahaquote:Op vrijdag 19 december 2014 12:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zou tussendoor wel even kleren aan trekken..
Een nieuwe?quote:Op vrijdag 19 december 2014 12:07 schreef Amarantha het volgende:
Maar wel heerlijk warm gedoucht netEn zo laptop halen
Yup, schone en droge kledingquote:
SPECSZZZZZZZZZZquote:Op vrijdag 19 december 2014 12:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
JAAAEindelijk
![]()
Voor het eerst eens een nieuwe pc/laptop
Lenovo.quote:Op vrijdag 19 december 2014 12:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
http://www.scheerenfoppen(...)426252-laptop/p59674 Ik ga deze kopen
Yup, hoor er hele goede dingen over en vond dit wel een leuke prijsquote:
quote:Op vrijdag 19 december 2014 12:15 schreef Amarantha het volgende:
Achterlijke vraag van de dag: Als je stickers op de klep van je laptop plakt, is dit erg voor de garantie? Wanneer je bijvoorbeeld hem terug moet sturen ooit.
Ooooohquote:Op vrijdag 19 december 2014 12:16 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Je veranderd immers niets (softwarematig) aan je laptop
Nope, zo lang je hem niet open schroeft is er niks aan de hand.quote:Op vrijdag 19 december 2014 12:15 schreef Amarantha het volgende:
Achterlijke vraag van de dag: Als je stickers op de klep van je laptop plakt, is dit erg voor de garantie? Wanneer je bijvoorbeeld hem terug moet sturen ooit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |