SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 5 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren;
2. Gij zult Viola aanbidden;
3. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
4. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U U waarschuwt;
5. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
De FUT SC speltips/regels.
Speltip 1: Post foto's van chicks.
Speltip 2: Niet wedden op Italiaanse clubs in Europa.
etc etc
![]()
Heb nu dezelfde melding als jou Roy:
Sorry, toegang tot FUT Web is niet langer beschikbaar.
Niet dat ik nog ooit FUT speel maar heb nooit coins gekocht ofzoiets dus vanwege een ban kan ik me ook niet voorstellen.![]()
stuur is screenshot van je melding danquote:Op woensdag 17 december 2014 19:19 schreef vanpers het volgende:
Heb nu dezelfde melding als jou Roy:
Sorry, toegang tot FUT Web is niet langer beschikbaar.
Niet dat ik nog ooit FUT speel maar heb nooit coins gekocht ofzoiets dus vanwege een ban kan ik me ook niet voorstellen.![]()
Roy doe eens niet jinxen danDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Miss heeft iemand zijn duim gesneden bij maintenancequote:Op woensdag 17 december 2014 19:21 schreef Maver24 het volgende:
Onderhoud duurt nog langer. Hahaha omg. Ea twitter bericht. Until further noticeDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
waarom geen stream?quote:Op woensdag 17 december 2014 19:23 schreef DePresident. het volgende:
Goede TT.
Heb vandaag voor het eerst een losse wedstrijd gekocht. 12 ek.![]()
Op de bank kijkt live net wat gaver en dat hoort wel bij een wedstrijd als deze. En de buurman heeft zijn vrienden zo te horen ook al uitgenodigd en dus zou ik al kunnen raden wanneer er gescoord is.quote:
PSN: DePresident_![]()
EA
Zum kotsenJij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.![]()
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Nee die counters van PSV zijn dodelijkquote:Op woensdag 17 december 2014 20:53 schreef DutchSL het volgende:
Gvd wat begint PSV slecht, Feyenoord gaat zo scoren..![]()
![]()
LolDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Bruma
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Was te verwachtenPSV verdedigers schijten hem in de pants
Die Isimat zal ook wel niet veel kunnen als Bruma elke keer weer mag starten![]()
Wat kut ingeschoten en nog kutter verdedigd.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
![]()
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ze glijden wel echt allemaal uit.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Koning Willems
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Toch een paar leuke dealtjes. Inclusief een paar Walkers voor respectievelijk 1300, 850 en 250
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Komt psv goed weg. Was gewoon een overtredingDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
knbbquote:Op woensdag 17 december 2014 21:09 schreef Kiid het volgende:
Hoe kan je zo blind zijn als scheidsrechterDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ik zie het allemaal vanavond laat wel bij Studio Sport. Wil eigenlijk ook geen uitslag ofzo wetenquote:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
nee de jong trekt zijn broek zo ongeveer uit. Dus knbbquote:Op woensdag 17 december 2014 21:14 schreef Kiid het volgende:
[..]
Kongolo valt zeker ineens op de grond zodat de Jong vrij voor het doel staatDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Scheids kijkt naar bal, kan niet zien wat daar gebeurd.quote:Op woensdag 17 december 2014 21:09 schreef Kiid het volgende:
Hoe kan je zo blind zijn als scheidsrechter
Doet PSV wel vaker overtredingen maken waar bal niet in de buurt is.![]()
Feyenoord topic lezen is wel mooi nu.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Rutten is ook een debiel met zijn opstelling. Wilkshire kan al weinig en dan zet je hem godverdomme rechtsbuiten. We hebben er 1 gekocht van 3.5 millie![]()
Bruma
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Link danquote:Op woensdag 17 december 2014 21:27 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
de Engelse commentator spreekt het zelfs uit als Classy
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Dat deed hij wel netjes jaDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
quote:Op woensdag 17 december 2014 21:27 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
de Engelse commentator spreekt het zelfs uit als Classy
Als hij het al ziet, dan weet je dat het een grote gaat worden![]()
Rekik bij de 1-2 dan. Willems houdt in om buitenspel te creëren, maar Rekik blijft doorlopen.quote:Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Zag je ook wie die splijtende pass gaf?quote:Op woensdag 17 december 2014 21:39 schreef Dudeweiser het volgende:
hahahaha ik zie nu pas die eerste goalBruma
![]()
![]()
![]()
Classiequote:Op woensdag 17 december 2014 21:40 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zag je ook wie die splijtende pass gaf?![]()
![]()
Niet echt slim als Willems dat doet terwijl Rekik met zijn rug naar de situatie staatquote:Op woensdag 17 december 2014 21:36 schreef DuTank het volgende:
[..]
Rekik bij de 1-2 dan. Willems houdt in om buitenspel te creëren, maar Rekik blijft doorlopen.![]()
Zo dan, what the fuck.quote:Op woensdag 17 december 2014 21:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ujkani verkocht voor 10kIemand dacht: de laagste BIN is 22k dus dan ga ik hem kopen en met winst verkopen.
Ik weet het niet precies meer, maar de man die Rekik had zou dan volgens mij ook buitenspel hebben gestaan. Dus stappen was altijd de beste optie.quote:Op woensdag 17 december 2014 21:41 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Niet echt slim als Willems dat doet terwijl Rekik met zijn rug naar de situatie staatHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Dat noem ik een DS2'tje: een speler die niks waard hoort te zijn maar duur is door pricefixers goedkoop oppikken en dan met dikke winst verkopen.![]()
Bohhhhhhquote:Op woensdag 17 december 2014 21:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ujkani verkocht voor 10kIemand dacht: de laagste BIN is 22k dus dan ga ik hem kopen en met winst verkopen.
![]()
![]()
Een DS2'tje bestaat al...quote:Op woensdag 17 december 2014 21:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dat noem ik een DS2'tje: een speler die niks waard hoort te zijn maar duur is door pricefixers goedkoop oppikken en dan met dikke winst verkopen.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Nope dat is niet zo!quote:Op woensdag 17 december 2014 21:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee. Het telt alleen als degene het naar zichzelf vernoemt.
DS2'tje bestaat al dus telt niet.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Vermeer kan echt niet uittrappen.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
JAAAAAA KAKKERLANKKKENENENEN MOETEN KAPOT GODVERODMEMMEMEEEHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Die eerste was toch gruwelijk manquote:Op woensdag 17 december 2014 22:02 schreef Kiid het volgende:
Mooie goal, heb je dan toch meer vrede meer dan die eersteSkillabilla van Jetro
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Immers
quote:Bohquote:" Immers
" is weer terug.
JAAAAAAAA LUUK DE JONG WERELDSPITS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
verdedigen kan hij immers ook niet.quote:Op woensdag 17 december 2014 22:05 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
[..]
Boh" Immers
" is weer terug.
geweldig inderdaadquote:Op woensdag 17 december 2014 22:06 schreef DutchSL het volgende:
Jetro bijna bedolven onder een halve tribune
quote:Op woensdag 17 december 2014 22:07 schreef Reemi het volgende:
Vermeer met die paniekballen steedsBlij dat die weg is.
beste keeper van Nederland jonguh!
![]()
NiceDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Wat een wedstrijd
Leek wel een potje fifaDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Dat is toch niet lucky..quote:Op woensdag 17 december 2014 22:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Jawel, de manier waarop de goal tot stand komt en een verdediger die ineens omvalt.
ola olaquote:Op woensdag 17 december 2014 22:40 schreef Dudeweiser het volgende:
die overtreding van de Jong bij de 1-1 trouwensongelooflijk.
![]()
Lekker slim ook om allemaal naar voren te gaan bij zo'n corner. Het is nu al een kansloos kut seizoen en dan willen ze die sliskikker nog contract verlenging ook geven![]()
![]()
En dan die corner zo nemenquote:Op woensdag 17 december 2014 22:41 schreef Kiid het volgende:
Lekker slim ook om allemaal naar voren te gaan bij zo'n corner.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Clasie huilie op de scheidsDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ik ook en tevens, Luuk de Jongquote:Op woensdag 17 december 2014 22:44 schreef Mandekker het volgende:
Ik heb genoten van PSV - Feyenoord.![]()
![]()
![]()
![]()
Die 1-0 , 1-1, 3-3 en 4-3![]()
Wat bedoel je hiermee?quote:
Was voor mij een van de leukste eredivisie wedstrijden van dit seizoen.
Ik ben dan ook niet objectief maar toch...![]()
Feyenoord was tweede helft echt helemaal nergens meer. Hadden op basis van de tweede helft echt nergens recht op.quote:Op woensdag 17 december 2014 22:47 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Wat bedoel je hiermee?
Ik ben dan ook niet objectief maar toch...
Ik ben dan ook niet objectief maar toch...Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
lelijke doelpunten.quote:Op woensdag 17 december 2014 22:47 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Wat bedoel je hiermee?
Maar was een leuke wedstrijd jamaar wel echt slechte doelpunten.
Kanker wedstrijd. Altijd hetzelfde met dat pleuris Feyenoord en dan krijgen we nu weer die lulverhalen natuurlijk van de spelers. Moeten zich doodschamen, maar ze zullen morgen wel weer lachend op het trainingsveld staan als ik Vermeer mag geloven. Kneuzen parade op Clasie na![]()
Denk dat hij bedoelt dat er flink wat fouten gemaakt worden.quote:Op woensdag 17 december 2014 22:47 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Wat bedoel je hiermee?
Maar dit is ver uit de leukste eredivisie wedstrijd van dit seizoen.![]()
![]()
PSV uit mag je best wel verliezen hoorquote:Op woensdag 17 december 2014 22:49 schreef Kiid het volgende:
Kanker wedstrijd. Altijd hetzelfde met dat pleuris Feyenoord en dan krijgen we nu weer die lulverhalen natuurlijk van de spelers. Moeten zich doodschamen, maar ze zullen morgen wel weer lachend op het trainingsveld staan als ik Vermeer mag geloven. Kneuzen parade op Clasie naNiet zo dramatisch doen.
Volgens mij hebben we wel vaker verloren en gelijkgespeeld dan alleen vandaag, of niet?quote:Op woensdag 17 december 2014 22:50 schreef DuTank het volgende:
[..]
PSV uit mag je best wel verliezen hoorNiet zo dramatisch doen.
![]()
Die 4-3 was echt geen lelijke goal hoor.quote:Op woensdag 17 december 2014 22:49 schreef over_hedge het volgende:
[..]
lelijke doelpunten.
Maar was een leuke wedstrijd jamaar wel echt slechte doelpunten.
Voor eredivisie begrippen dan...![]()
Hoe moet dit PSV trouwens kampioen worden, echt wtf wat een kut elftal man.Die Bruma, man man man.
Feyenoord Rotterdam![]()
Ik spring voor luuk hee jij springt voor luuk hee wij springen allemaal voor.luukie luukie luuk
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Hahaquote:Op woensdag 17 december 2014 22:52 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Hoe moet dit PSV trouwens kampioen worden, echt wtf wat een kut elftal man.Die Bruma, man man man.
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Meer scoren dan de tegenpartij.quote:Op woensdag 17 december 2014 22:52 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Maar het rare is dat de verdediging al een paar seizoenen op rij slecht is en er niet eens een klein beetje verbetering is.![]()
goede counter. Maar kijk hoe die corner genomen werd waardoor de counter ingezet werd.quote:Op woensdag 17 december 2014 22:51 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Die 4-3 was echt geen lelijke goal hoor.
Voor eredivisie begrippen dan...Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ja dan kan je over alles zeiken man. Was gewoon een mooie goal hoor.quote:Op woensdag 17 december 2014 22:52 schreef over_hedge het volgende:
[..]
goede counter. Maar kijk hoe die corner genomen werd waardoor de counter ingezet werd.![]()
Als ze maar niet voor Thomas springenquote:Op woensdag 17 december 2014 22:52 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik spring voor luuk hee jij springt voor luuk hee wij springen allemaal voor.luukie luukie luuk![]()
Zo'n heerlijke wedstrijd moet je koesterenquote:Op woensdag 17 december 2014 22:53 schreef Kamikazie het volgende:
Lijkt wel voetbal international hier
Alleen maar gezeik op het niveau van de Nederlandse competitie.niet gaan janken op de fouten
![]()
Ik vond het echt een wedstrijd vol aids.quote:Op woensdag 17 december 2014 22:54 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Zo'n heerlijke wedstrijd moet je koesterenniet gaan janken op de fouten
![]()
Feyenoord Rotterdam![]()
kom op. In de 93e min als je team al helemaal dood is. En dan een corner zo nemen. Dat is toch gewoon tering slecht? En ja daarna was het een goede counter. Prima uitgevoerd.quote:Op woensdag 17 december 2014 22:53 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja dan kan je over alles zeiken man. Was gewoon een mooie goal hoor.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Oke Renéquote:Op woensdag 17 december 2014 22:55 schreef over_hedge het volgende:
[..]
kom op. In de 93e min als je team al helemaal dood is. En dan een corner zo nemen. Dat is toch gewoon tering slecht? En ja daarna was het een goede counter. Prima uitgevoerd.![]()
Ja maar het is een open deur die die intrapt en dat is onnodig.quote:Op woensdag 17 december 2014 22:57 schreef vanpers het volgende:
[..]
Schitterende wedstrijd, maar hij heeft natuurlijk wel gelijk
Iedereen weet dat het niveau in de Nederlandse competitie kut is, kijk alleen al na de Champions League/Europa League wedstrijdjes, maar dat hoeven we toch niet steeds te herhalen?![]()
Wat een lekkere wedstrijd. Veel lekkerder dan die 10 0 nog
Elke dag![]()
Deze ?quote:Op woensdag 17 december 2014 22:59 schreef Timmy_Turner het volgende:
Wat een lekkere wedstrijd. Veel lekkerder dan die 10 0 nog
![]()
Is ook wel een open deur maar mag wel genoemd worden. Blijven herhalen doet hij alleen omdat jullie allemaal over hem heen vielen. (ofja zoiets als)quote:Op woensdag 17 december 2014 22:59 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja maar het is een open deur die die intrapt en dat is onnodig.
Iedereen weet dat het niveau in de Nederlandse competitie kut is, kijk alleen al na de Champions League/Europa League wedstrijdjes, maar dat hoeven we toch niet steeds te herhalen?![]()
Blijven herhalen? Ik zei het 1x en reageerde daarna alleen maar op wat jij vroeg.
Ik neem het juist voor je opquote:Op woensdag 17 december 2014 23:03 schreef over_hedge het volgende:
Blijven herhalen? Ik zei het 1x en reageerde daarna alleen maar op wat jij vroeg.![]()
Zeg toch ofja zoiets als haha![]()
Lees dan goed, ik zeg toch ook ''we'' daarom ook mijn verwijzing naar Voetbal International waar het vaak zat heel negatief is over het Nederlandse voetbal. Maar jij betrekt weer alles op jezelfquote:Op woensdag 17 december 2014 23:03 schreef over_hedge het volgende:
Blijven herhalen? Ik zei het 1x en reageerde daarna alleen maar op wat jij vroeg.![]()
![]()
Bruma, Nelom en Depay haalde het niveau van deze wedstrijd omlaag.
Zelfs Kazim was goed
Zoet trouwens ook maar een matige keeper, die zal weinig punten pakken voor PSV.![]()
Achja. Was een toffe wedstrijd. Heb me goed vermaakt.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ja, wie was het?quote:Op woensdag 17 december 2014 19:35 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Tim, wil je nog weten wie die gast op die pica was? Ik heb het antwoord
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Deze tyfus wedstrijd snel vergeten. Knopen doorhakken en dan maar weer hopen op een wonder volgend seizoen.![]()
Hoe lang doen de servers het al weer? Benatia is echt nog teringduur zeg
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Waar beginnen we? Nelom eruit omdat die er niks van kan. Immers eruit om meer voetbal te krijgen. Die kan mooi vervangen worden voor Toornstra en dan spelen met 2 buitenspelers.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:09 schreef Kiid het volgende:
Deze tyfus wedstrijd snel vergeten. Knopen doorhakken en dan maar weer hopen op een wonder volgend seizoen.![]()
Wie moet er op linksback dan? Lijkt me zonde om Kongolo daar weer te verneuken.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:11 schreef vanpers het volgende:
[..]
Waar beginnen we? Nelom eruit omdat die er niks van kan. Immers eruit om meer voetbal te krijgen. Die kan mooi vervangen worden voor Toornstra en dan spelen met 2 buitenspelers.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Sinds 20:30 ofzo.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:11 schreef Tim86 het volgende:
Hoe lang doen de servers het al weer? Benatia is echt nog teringduur zeg![]()
Nelom heeft over meerdere wedstrijden laten zien dat hij het niveau niet aan kan dus geef Woudenberg ook maar een aantal wedstrijden.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wie moet er op linksback dan? Lijkt me zonde om Kongolo daar weer te verneuken.
Je moet in ieder geval proberen om een back gewoon op te leiden en niet te kopen.![]()
Lekker uitgelopen danquote:
Ben benieuwd. Wil eigenlijk wel een Benatia, Kabasele, Radja en evt. Santi halen. Best een leuk TOTW. Er komen vast genoeg pack offers om het gebrek aan grote namen te compenseren voor de prijzen ook.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dan kom je al een eind. Nu speelde Kazim best prima, maar het is geen spits die ons verder helpt. Dus ook graag een goede spits erbij.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:11 schreef vanpers het volgende:
[..]
Waar beginnen we? Nelom eruit omdat die er niks van kan. Immers eruit om meer voetbal te krijgen. Die kan mooi vervangen worden voor Toornstra en dan spelen met 2 buitenspelers.![]()
Eens!quote:Op woensdag 17 december 2014 23:15 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dan kom je al een eind. Nu speelde Kazim best prima, maar het is geen spits die ons verder helpt. Dus ook graag een goede spits erbij.![]()
Overdrijven jullie nu niet? Ik vond Feyenoord echt niet heel slecht ofzo. Uit bij PSV met 4-3 verliezen is echt geen schande.
Of zijn al deze frustraties al veel langer gaande?![]()
Ik herkende zijn gezicht, maar geen idee hoe hij heette. Het enige wat me bij stond was Amerikaan, en dus FC Volendam, ergens in de periode '87-'90. Even gechecked op selecties in die periode en toen ik zijn naam zag staan wist ik het Peter Vermes. Is momenteel trouwens coach van Kansas City, dat wist ik dan weer nietquote:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Nee dat klopt wel hoor, maar heel rare dingen zeggen we toch niet. Dat Kazim en Nelom het niveau niet aan kunnen veranderd niet na deze wedstrijd.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:17 schreef Kamikazie het volgende:
Overdrijven jullie nu niet? Ik vond Feyenoord echt niet heel slecht ofzo. Uit bij PSV met 4-3 verliezen is echt geen schande.
Of zijn al deze frustraties al veel langer gaande?
Verder gaat mijn persoonlijke voorkeur gewoon uit om met 2 echte buitenspelers te spelen. En aangezien Toornstra altijd moet speler zou ik Immers eruit halen.![]()
Dit. Als die corner erin gaat (wat ook goed kan) is het direct een wedstrijd die een Feyenoord-fan zich nog 5 jaar herinnert. Het verschil tussen helden en losers is flinterdun.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:17 schreef Kamikazie het volgende:
Of zijn al deze frustraties al veel langer gaande?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Baas, thanksquote:Op woensdag 17 december 2014 23:19 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik herkende zijn gezicht, maar geen idee hoe hij heette. Het enige wat me bij stond was Amerikaan, en dus FC Volendam, ergens in de periode '87-'90. Even gechecked op selecties in die periode en toen ik zijn naam zag staan wist ik het Peter Vermes. Is momenteel trouwens coach van Kansas City, dat wist ik dan weer niet
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik zal deze wedstrijd sowieso nog wel even herinneren hoor.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:20 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dit. Als die corner erin gaat (wat ook goed kan) is het direct een wedstrijd die een Feyenoord-fan zich nog 5 jaar herinnert. Het verschil tussen helden en losers is flinterdun.
Maar wat ik zeg is niet na vanavond, maar meer een samenvatting van de eerste seizoenshelft.![]()
Het gaat niet om het verliezen bij Psv. Het gaat om het feit dat we al een straatlengte achterliggen en dat er dingen stelselmatig verkeerd gaan. We hebben nog geen wedstrijd tegen een 'topploeg' gewonnen buiten de competitie om en Ajax/Twente staan ook weer voor de deur en we staan al ver achter.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:17 schreef Kamikazie het volgende:
Dat je uit kan verliezen van Psv waar je ook nog eens speelt zonder twee belangrijke spelers kan gebeuren. Maar de manier waarop speelt een grotere rol dan het resultaat.![]()
Gaat toch prima met dit materiaal?quote:Op woensdag 17 december 2014 23:25 schreef Kiid het volgende:
En dan zou Rutten een contractverlenging moeten krijgen. Ik vraag mij af op basis van wat.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Eerste deel van je verhaal snap ik helemaal en kan ik ook inkomen.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:23 schreef Kiid het volgende:
[..]
Het gaat niet om het verliezen bij Psv. Het gaat om het feit dat we al een straatlengte achterliggen en dat er dingen stelselmatig verkeerd gaan. We hebben nog geen wedstrijd tegen een 'topploeg' gewonnen buiten de competitie om en Ajax/Twente staan ook weer voor de deur en we staan al ver achter.
Dat je uit kan verliezen van Psv waar je ook nog eens speelt zonder twee belangrijke spelers kan gebeuren. Maar de manier waarop speelt een grotere rol dan het resultaat.
Maar die laatste zinde manier waarop was juist niet zon ramp imo, vond Feyenoord erg gevaarlijk.
Sowieso knap als je 3x kan scoren uit tegen PSV.![]()
Hij doet het toch prima met de groep spelers die er nu is. Daar mee ga je echt niet hoger eindigen dan derdequote:Op woensdag 17 december 2014 23:25 schreef Kiid het volgende:
En dan zou Rutten een contractverlenging moeten krijgen. Ik vraag mij af op basis van wat.![]()
Maar Feyenoord heeft ook echt een matige selectie. Alleen Clasie is goed vind ik. Echt onbegrijpelijk dat er 4 Feyenoorders in de top 5 van Gilette klassement van VI staan.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:23 schreef Kiid het volgende:
[..]
Het gaat niet om het verliezen bij Psv. Het gaat om het feit dat we al een straatlengte achterliggen en dat er dingen stelselmatig verkeerd gaan. We hebben nog geen wedstrijd tegen een 'topploeg' gewonnen buiten de competitie om en Ajax/Twente staan ook weer voor de deur en we staan al ver achter.
Dat je uit kan verliezen van Psv waar je ook nog eens speelt zonder twee belangrijke spelers kan gebeuren. Maar de manier waarop speelt een grotere rol dan het resultaat.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Hij heeft er wel voetbal ingebracht. Toch knap na zoveel wisselingen want als je de basis van bijvoorbeeld afgelopen zondag pakt staan Nelom, Clasie, Immers en Boetius als enigste er nog in van vorig jaar.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:25 schreef Kiid het volgende:
En dan zou Rutten een contractverlenging moeten krijgen. Ik vraag mij af op basis van wat.
Hij verdient wel wat meer tijd want ondanks dat we de topwedstrijden niet winnen spelen we wel goed voetbal.![]()
Goed voetbal koop je niks voor als je constant punten laat liggen. En met de keuzes die af en toe gemaakt worden vragen we er ook een beetje om. Leuk om te zien, maar uiteindelijk staan we weer met lege handen. Nu al.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:27 schreef vanpers het volgende:
[..]
Hij heeft er wel voetbal ingebracht. Toch knap na zoveel wisselingen want als je de basis van bijvoorbeeld afgelopen zondag pakt staan Nelom, Clasie, Immers en Boetius als enigste er nog in van vorig jaar.
Hij verdient wel wat meer tijd want ondanks dat we de topwedstrijden niet winnen spelen we wel goed voetbal.![]()
Wie heeft er zin om posts van hem rond die wedstrijd op te gaan zoeken?quote:Op woensdag 17 december 2014 23:29 schreef HugoohAFCA het volgende:
Kiid wat zeik je man. Jullie hebben van Sevilla gewonnen.
Ik vermoed dat je veel lovende dingen gaat lezen
wat dacht je dan, dat ze meteen mee zouden doen om de titel?quote:Op woensdag 17 december 2014 23:35 schreef Kiid het volgende:
[..]
Goed voetbal koop je niks voor als je constant punten laat liggen. En met de keuzes die af en toe gemaakt worden vragen we er ook een beetje om. Leuk om te zien, maar uiteindelijk staan we weer met lege handen. Nu al.![]()
Dan kan je lang zoeken want daar heb ik niks over gezegdquote:Op woensdag 17 december 2014 23:37 schreef DuTank het volgende:
[..]
Wie heeft er zin om posts van hem rond die wedstrijd op te gaan zoeken?
Ik vermoed dat je veel lovende dingen gaat lezen![]()
Oké sorry.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:41 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dan kan je lang zoeken want daar heb ik niks over gezegdHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Een club als Feyenoord hoort mee te doen om de titel. Ik zei aan het begin van het seizoen dat ik ze niet beter acht dan de 5e plek en daar sta ik nog steeds achter. Maar er worden mensen goed betaald om de verantwoordelijkheid te dragen van de keuzes in en buiten het veld.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:38 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
wat dacht je dan, dat ze meteen mee zouden doen om de titel?![]()
Jullie hebben de titel al bijna 15 jaar niet gepakt, hoe kan je dat nog eisen na alle problemen.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:43 schreef Kiid het volgende:
[..]
Een club als Feyenoord hoort mee te doen om de titel. Ik zei aan het begin van het seizoen dat ik ze niet beter acht dan de 5e plek en daar sta ik nog steeds achter. Maar er worden mensen goed betaald om de verantwoordelijkheid te dragen van de keuzes in en buiten het veld.Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Feyenoord doet nog langer niet mee om de titel dan PSV joh.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:43 schreef Kiid het volgende:
[..]
Een club als Feyenoord hoort mee te doen om de titel. Ik zei aan het begin van het seizoen dat ik ze niet beter acht dan de 5e plek en daar sta ik nog steeds achter. Maar er worden mensen goed betaald om de verantwoordelijkheid te dragen van de keuzes in en buiten het veld.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Sevilla was een prima wedstrijd, maar toen zat het ook niet tegen en als het mee zit dan kan Feyenoord zulke wedstrijden winnen. Maar dat kan iedere club wel.quote:![]()
Als je 2x 2e wordt en een keer 3e op doelsaldo dan mag je verwachten dat je een stap omhoog zet in plaats van omlaag. We verkochten een aantal sleutel spelers, maar dan moet je adequate vervangers halen en je daar niet achter verstoppen.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:44 schreef BDIL het volgende:
[..]
Jullie hebben de titel al bijna 15 jaar niet gepakt, hoe kan je dat nog eisen na alle problemen.
Maar jullie hebben makkelijk praten. Als het andersom was dan hadden jullie hetzelfde gezegd.![]()
Feyenoord heeft daar simpelweg het geld niet voor. Alles wat nu verkocht wordt is nodig om het vermogen op te krikken.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:47 schreef Kiid het volgende:
[..]
Als je 2x 2e wordt en een keer 3e op doelsaldo dan mag je verwachten dat je een stap omhoog zet in plaats van omlaag. We verkochten een aantal sleutel spelers, maar dan moet je adequate vervangers halen en je daar niet achter verstoppen.
Maar jullie hebben makkelijk praten. Als het andersom was dan hadden jullie hetzelfde gezegd.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Waar zie ik dat?quote:Op woensdag 17 december 2014 23:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
Spurs ging ook goed trouwens.. straks om 00:10 The League Cup show kijkeni'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Wie is jullie ? 2 keer 2e geëindigd met spelersmateriaal dat zeker die kwaliteiten niet had voor die plek en dan ga ik over de titel niet eens beginnen. Feyenoord heeft als redding Pelle en Guidetti gehad wat op papier gewoon matige spitsen waren ( vooral Pelle) en bij Feyenoord hun toppunt hadden bereikt. Dit spelers materiaal is ook veel te zwak om überhaupt voor de eerste 3 plekken te strijden en op een of ander manier is het goed afgelopen in Europa.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:47 schreef Kiid het volgende:
[..]
Als je 2x 2e wordt en een keer 3e op doelsaldo dan mag je verwachten dat je een stap omhoog zet in plaats van omlaag. We verkochten een aantal sleutel spelers, maar dan moet je adequate vervangers halen en je daar niet achter verstoppen.
Maar jullie hebben makkelijk praten. Als het andersom was dan hadden jullie hetzelfde gezegd.Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Kazim heeft nu bij Feyenoord al meer competitiedoelpunten gemaakt dan bij zijn drie voorgaande clubs bij elkaar. Toch wel een soort van Pelleiaanse verbetering hoor
edit. De Jong natuurlijk ook veel doeltreffender dan in het buitenland
[ Bericht 13% gewijzigd door DutchSL op 18-12-2014 00:05:40 ]![]()
Kan iemand mij fatsoenlijk advies geven over een mobiel abonnement?
Ik zit nu bij Vodafone (veel te duur abonnement incl. telefoon). Waar ik genoeg aan heb zou ongeveer 100 minuten zijn en 1GB internet.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Dat zegt ook iets over het verdedigen hierquote:Op woensdag 17 december 2014 23:59 schreef DutchSL het volgende:
Kazim heeft nu bij Feyenoord al meer competitiedoelpunten gemaakt dan bij zijn drie voorgaande clubs bij elkaar. Toch wel een soort van Pelleiaanse verbetering hoor
edit. De Jong natuurlijk ook veel doeltreffender dan in het buitenland
Hala Madrid !
Thomas kijk:quote:Alfred Finnbogason heeft een beslissende rol op zich genomen in de Copa del Rey, het bekertoernooi van Spanje. Woensdagavond maakte de oud-spits van sc Heerenveen namens Real Sociedad twee doelpunten tegen Real Oviedo (2-0).![]()
![]()
HUUUU!quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Ben heeft datquote:Op donderdag 18 december 2014 00:10 schreef DuTank het volgende:
Ik zit nu bij Vodafone (veel te duur abonnement incl. telefoon). Waar ik genoeg aan heb zou ongeveer 100 minuten zijn en 1GB internet.100 sms/min +1000mb voor een prima prijs
![]()
Als je het verder niet erg vindt dat Ben pure aids is dan is dat idd primaquote:Op donderdag 18 december 2014 00:31 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ben heeft dat100 sms/min +1000mb voor een prima prijs
gr gr een Ben abonnee
![]()
Simyo schijnt prima te zijn.quote:Op donderdag 18 december 2014 00:10 schreef DuTank het volgende:
Ik zit nu bij Vodafone (veel te duur abonnement incl. telefoon). Waar ik genoeg aan heb zou ongeveer 100 minuten zijn en 1GB internet.Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Maar is Ben ook goed? Niet dat ik de helft van de tijd geen verbinding hebquote:Op donderdag 18 december 2014 00:31 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ben heeft dat100 sms/min +1000mb voor een prima prijs
En ik kan in principe 4G met mijn telefoon (als het goed is tenminste), maar ik weet niet of ik dat nou echt nodig heb. Vooralsnog vind ik het zo wel prima.
Geen idee. Ik word ook over een paar weken aangesloten dus ik hoop hetquote:Op donderdag 18 december 2014 00:32 schreef DuTank het volgende:
[..]
Maar is Ben ook goed? Niet dat ik de helft van de tijd geen verbinding heb
En ik kan in principe 4G met mijn telefoon (als het goed is tenminste), maar ik weet niet of ik dat nou echt nodig heb. Vooralsnog vind ik het zo wel prima.
![]()
![]()
JAAA!!! KOM JE EEN POTJE DOEN!?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Ik kom me toch net op iets belachelijks
Vodafone rekent inflatie doorIk weet niet of dit bij andere providers ook zo is, maar ik sluit 2 jaar geleden een abonnement af voor bijvoorbeeld 30 euro. Dat is een contract wat je overeenkomt he. Ik zeg het er even bij. Vervolgens mogen ze dus die contractuele overeenkomst over prijs aanpassen, zodat je nu opeens bijvoorbeeld 33 euro betaald per maand.
Het zal vast ergens in het contract staan dat ze dit mogen doen, maar wat een naaierij eigenlijk zeg
Heb dit met UPC gehad, en velen met mij... Betaal nu 41,50 ipv 40e per maand. Alsof voor ons die inflatie niet ook geldtquote:Op donderdag 18 december 2014 00:45 schreef DuTank het volgende:
Vodafone rekent inflatie doorIk weet niet of dit bij andere providers ook zo is, maar ik sluit 2 jaar geleden een abonnement af voor bijvoorbeeld 30 euro. Dat is een contract wat je overeenkomt he. Ik zeg het er even bij. Vervolgens mogen ze dus die contractuele overeenkomst over prijs aanpassen, zodat je nu opeens bijvoorbeeld 33 euro betaald per maand.
Het zal vast ergens in het contract staan dat ze dit mogen doen, maar wat een naaierij eigenlijk zeg![]()
![]()
Maar als er een keer deflatie is, reken maar dat de prijzen dan NIET omlaag gaanquote:Op donderdag 18 december 2014 00:46 schreef Zhano het volgende:
[..]
Heb dit met UPC gehad, en velen met mij... Betaal nu 41,50 ipv 40e per maand. Alsof voor ons die inflatie niet ook geldt
Nee idd.quote:Op donderdag 18 december 2014 00:47 schreef DuTank het volgende:
[..]
Maar als er een keer deflatie is, reken maar dat de prijzen dan NIET omlaag gaanAldus Tweakers destijds.quote:Er is geen specifieke reden voor de prijsverhoging, stelt Verweij. De jaarlijkse inflatiecorrectie maakt in ieder geval onderdeel uit van de prijsverhoging. Klanten die niet akkoord gaan met de prijsverhoging kunnen hun abonnement opzeggen, ook als ze nog een jaarcontract hebben.![]()
Nederland, waar alles alleen maar duurder wordt.quote:Op donderdag 18 december 2014 00:47 schreef DuTank het volgende:
[..]
Maar als er een keer deflatie is, reken maar dat de prijzen dan NIET omlaag gaan
GA LEKKER TERUG DAN!!!1!quote:Op donderdag 18 december 2014 00:49 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Nederland, waar alles alleen maar duurder wordt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat is vrij vreemdquote:Op donderdag 18 december 2014 00:45 schreef DuTank het volgende:
Het zal vast ergens in het contract staan dat ze dit mogen doen, maar wat een naaierij eigenlijk zegInflatie is zo'n 2% per jaar, dan hadden ze er 60ct bij kunnen rekenen
![]()
![]()
Hoe is T-Mobile? Want daar kan ik een perfect passend abonnement pakken voor 14,50 (incl. 4G volgens mij).Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Voorbeeld jonge kutquote:Op donderdag 18 december 2014 00:53 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dat is vrij vreemdInflatie is zo'n 2% per jaar, dan hadden ze er 60ct bij kunnen rekenen
quote:Op donderdag 18 december 2014 00:50 schreef Zhano het volgende:
[..]
GA LEKKER TERUG DAN!!!1!Zou eigenlijk niet eens zo'n gek idee zijn of emigreren naar Duitsland/Belgie zou zelfs al een hele verbetering zijn lijkt me.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben is ook van T-Mobile trouwensquote:Op donderdag 18 december 2014 00:54 schreef DuTank het volgende:
Hoe is T-Mobile? Want daar kan ik een perfect passend abonnement pakken voor 14,50 (incl. 4G volgens mij).![]()
![]()
Ben zit op het netwerk van T-Mobile. Als ik het zo lees op internet maakt het toch allemaal geen zak uit waar je zit. Overal behandelen ze hun klanten als stront volgens mijquote:
Ik heb geen problemen met T-Mobile, maar ben ook niet zo'n veeleisende gebruiker en internet op de telefoon doe ik eigenlijk alleen maar via Wifi.![]()
Ik krijg voor 5,50 minder bij T-Mobile een beter passend abonnement. Anders zit ik bij Vodafone met 210 belminuten extra, maar die gebruik ik toch niet.quote:Op donderdag 18 december 2014 01:29 schreef DutchSL het volgende:
Ik heb geen problemen met T-Mobile, maar ben ook niet zo'n veeleisende gebruiker en internet op de telefoon doe ik eigenlijk alleen maar via Wifi.
Nu alleen nog uitzoeken of ik mijn contract wel kan overzetten. Het staat namelijk al 8 jaar op naam van mijn moederBij T-Mobile wil ik dus gewoon mijn nummer behouden, maar wel alles op mijn naam. Morgen maar even langs de winkel denk ik...
Kazim is een makkelijk slachtoffer maar doet het echt niet verkeerd. 9/10 ballen die hij krijgt zijn (te) hoog als hij met zijn rug naar de goal staat. Buiten Toornstra is er gewoon niemand op de flanken met een goede voorzet in huis (zoals Willems bij PSV)quote:Op woensdag 17 december 2014 23:17 schreef Kamikazie het volgende:
Immers is ook ongelooflijk nuttig voor je team, de wedstrijden zonder hem gingen bijna allemaal verloren.
Enige punt waarop ik het niet met Rutten eens ben is Nelom maar blijven opstellenGeef Woudenberg is een kans, die deed het bij Luik ook prima.
![]()
Daar heb je er weer zo eenquote:Op donderdag 18 december 2014 08:10 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
muy bueno![]()
vanmiddag lekker vakantie
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Moggel
Elke dag![]()
Ja, maar kortquote:
Reus btw540.000 boete omdat ie al 3 jaar zonder rijbewijs rondrijdt
Elke dag![]()
Lees het nu jaquote:Op donderdag 18 december 2014 08:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja, maar kort
![]()
Wat ben je dan voor een mongool![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
In een Rolls?quote:Op donderdag 18 december 2014 08:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja, maar kort
![]()
Terug naar Turkije zou ik niet doen maar Duitsland of Belgiequote:Op donderdag 18 december 2014 00:56 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Zou eigenlijk niet eens zo'n gek idee zijn of emigreren naar Duitsland/Belgie zou zelfs al een hele verbetering zijn lijkt me.Ik ga mee.
Jij naar Belgie?quote:Op donderdag 18 december 2014 08:44 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Terug naar Turkije zou ik niet doen maar Duitsland of BelgieIk ga mee.
Ik dacht dat jij het niet zo had op Belgen
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Net of ik vrienden moet worden met de lokale stammen.quote:Op donderdag 18 december 2014 08:45 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Jij naar Belgie?
Ik dacht dat jij het niet zo had op Belgen
Belgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ach...ik vind het altijd wel aardig om tussen mensen te wonen waar ik ook een beetje goed mee overweg kan. Ik snap dat dat niet voor iedereen even belangrijk isquote:Op donderdag 18 december 2014 08:45 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Net of ik vrienden moet worden met de lokale stammen.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op donderdag 18 december 2014 08:45 schreef mash_ het volgende:
Belgen
No big deal sonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Er zijn serieus nu al feyenoord supporters die gaan zeggen dat ze thuis maar van psv moeten verliezen omdat ze anders ajax weer helpen![]()
![]()
Ik heb een hekel aan Walenquote:Op donderdag 18 december 2014 08:47 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ach...ik vind het altijd wel aardig om tussen mensen te wonen waar ik ook een beetje goed mee overweg kan. Ik snap dat dat niet voor iedereen even belangrijk ismaar de rest kan best goed te pruimen zijn.
En ze zijn nog grappig ook:
http://www.dumpert.nl/mediabase/6630977/7506f713/oven_up_me_kop_(met_ondertiteling).htmlRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ja Walenquote:Op donderdag 18 december 2014 08:48 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan Walenmaar de rest kan best goed te pruimen zijn.
En ze zijn nog grappig ook:
http://www.dumpert.nl/mediabase/6630977/7506f713/oven_up_me_kop_(met_ondertiteling).html![]()
![]()
NAC Breda
Rèsbaarge
Forum Opties Forumhop: Hop naar: