SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 5 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren;
2. Gij zult Viola aanbidden;
3. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
4. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U U waarschuwt;
5. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
De FUT SC speltips/regels.
Speltip 1: Post foto's van chicks.
Speltip 2: Niet wedden op Italiaanse clubs in Europa.
etc etc
![]()
Heb nu dezelfde melding als jou Roy:
Sorry, toegang tot FUT Web is niet langer beschikbaar.
Niet dat ik nog ooit FUT speel maar heb nooit coins gekocht ofzoiets dus vanwege een ban kan ik me ook niet voorstellen.![]()
stuur is screenshot van je melding danquote:Op woensdag 17 december 2014 19:19 schreef vanpers het volgende:
Heb nu dezelfde melding als jou Roy:
Sorry, toegang tot FUT Web is niet langer beschikbaar.
Niet dat ik nog ooit FUT speel maar heb nooit coins gekocht ofzoiets dus vanwege een ban kan ik me ook niet voorstellen.![]()
Roy doe eens niet jinxen danDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Miss heeft iemand zijn duim gesneden bij maintenancequote:Op woensdag 17 december 2014 19:21 schreef Maver24 het volgende:
Onderhoud duurt nog langer. Hahaha omg. Ea twitter bericht. Until further noticeDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
waarom geen stream?quote:Op woensdag 17 december 2014 19:23 schreef DePresident. het volgende:
Goede TT.
Heb vandaag voor het eerst een losse wedstrijd gekocht. 12 ek.![]()
Op de bank kijkt live net wat gaver en dat hoort wel bij een wedstrijd als deze. En de buurman heeft zijn vrienden zo te horen ook al uitgenodigd en dus zou ik al kunnen raden wanneer er gescoord is.quote:
PSN: DePresident_![]()
EA
Zum kotsenJij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.![]()
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Nee die counters van PSV zijn dodelijkquote:Op woensdag 17 december 2014 20:53 schreef DutchSL het volgende:
Gvd wat begint PSV slecht, Feyenoord gaat zo scoren..![]()
![]()
LolDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Bruma
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Was te verwachtenPSV verdedigers schijten hem in de pants
Die Isimat zal ook wel niet veel kunnen als Bruma elke keer weer mag starten![]()
Wat kut ingeschoten en nog kutter verdedigd.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
![]()
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ze glijden wel echt allemaal uit.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Koning Willems
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Toch een paar leuke dealtjes. Inclusief een paar Walkers voor respectievelijk 1300, 850 en 250
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Komt psv goed weg. Was gewoon een overtredingDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
knbbquote:Op woensdag 17 december 2014 21:09 schreef Kiid het volgende:
Hoe kan je zo blind zijn als scheidsrechterDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ik zie het allemaal vanavond laat wel bij Studio Sport. Wil eigenlijk ook geen uitslag ofzo wetenquote:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
nee de jong trekt zijn broek zo ongeveer uit. Dus knbbquote:Op woensdag 17 december 2014 21:14 schreef Kiid het volgende:
[..]
Kongolo valt zeker ineens op de grond zodat de Jong vrij voor het doel staatDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Scheids kijkt naar bal, kan niet zien wat daar gebeurd.quote:Op woensdag 17 december 2014 21:09 schreef Kiid het volgende:
Hoe kan je zo blind zijn als scheidsrechter
Doet PSV wel vaker overtredingen maken waar bal niet in de buurt is.![]()
Feyenoord topic lezen is wel mooi nu.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Rutten is ook een debiel met zijn opstelling. Wilkshire kan al weinig en dan zet je hem godverdomme rechtsbuiten. We hebben er 1 gekocht van 3.5 millie![]()
Bruma
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Link danquote:Op woensdag 17 december 2014 21:27 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
de Engelse commentator spreekt het zelfs uit als Classy
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Dat deed hij wel netjes jaDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
quote:Op woensdag 17 december 2014 21:27 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
de Engelse commentator spreekt het zelfs uit als Classy
Als hij het al ziet, dan weet je dat het een grote gaat worden![]()
Rekik bij de 1-2 dan. Willems houdt in om buitenspel te creëren, maar Rekik blijft doorlopen.quote:Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Zag je ook wie die splijtende pass gaf?quote:Op woensdag 17 december 2014 21:39 schreef Dudeweiser het volgende:
hahahaha ik zie nu pas die eerste goalBruma
![]()
![]()
![]()
Classiequote:Op woensdag 17 december 2014 21:40 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zag je ook wie die splijtende pass gaf?![]()
![]()
Niet echt slim als Willems dat doet terwijl Rekik met zijn rug naar de situatie staatquote:Op woensdag 17 december 2014 21:36 schreef DuTank het volgende:
[..]
Rekik bij de 1-2 dan. Willems houdt in om buitenspel te creëren, maar Rekik blijft doorlopen.![]()
Zo dan, what the fuck.quote:Op woensdag 17 december 2014 21:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ujkani verkocht voor 10kIemand dacht: de laagste BIN is 22k dus dan ga ik hem kopen en met winst verkopen.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik weet het niet precies meer, maar de man die Rekik had zou dan volgens mij ook buitenspel hebben gestaan. Dus stappen was altijd de beste optie.quote:Op woensdag 17 december 2014 21:41 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Niet echt slim als Willems dat doet terwijl Rekik met zijn rug naar de situatie staatHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Dat noem ik een DS2'tje: een speler die niks waard hoort te zijn maar duur is door pricefixers goedkoop oppikken en dan met dikke winst verkopen.![]()
Bohhhhhhquote:Op woensdag 17 december 2014 21:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ujkani verkocht voor 10kIemand dacht: de laagste BIN is 22k dus dan ga ik hem kopen en met winst verkopen.
![]()
![]()
Een DS2'tje bestaat al...quote:Op woensdag 17 december 2014 21:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dat noem ik een DS2'tje: een speler die niks waard hoort te zijn maar duur is door pricefixers goedkoop oppikken en dan met dikke winst verkopen.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Nope dat is niet zo!quote:Op woensdag 17 december 2014 21:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee. Het telt alleen als degene het naar zichzelf vernoemt.
DS2'tje bestaat al dus telt niet.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |