Wie zegt er dan steeds dat ze verdwaalt zijn? Niemand hier volgens mij.quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:01 schreef ootjekatootje het volgende:
Ik vind de constante aanval naar het niet willen kijken naar de feiten in deze zaak hier zeer verstorend. Bewijs maar eens dat ze verdwaald zijn, totaal niet zeker en tot op heden nergens op gebaseerd.
Dat de dames onder zeer verdachte omstandigheden verdwenen zijn staat als een huis, de discussie hier wordt door 1 persoon constant 1 richting op gezet.
[..]
je zou bijna zeggen daar is een vakman aan het werk geweestquote:Op zaterdag 20 december 2014 11:28 schreef agter het volgende:
[..]
Wie zegt er dan steeds dat ze verdwaalt zijn? Niemand hier volgens mij.
Wat wel feiten zijn:
Het is nu drie-kwart jaar later. Er is nog steeds geen bewijs dat ze door een misdrijf om het leven gekomen zijn.
Iemand is om het leven gekomen, tot nu toe geen sporen van een misdrijfquote:Op zaterdag 20 december 2014 11:39 schreef Marrije het volgende:
[..]
je zou bijna zeggen daar is een vakman aan het werk geweest
jij ziet twee smilies over het hoofd, of je begrijpt ze niet dat kan ook. En ik zei ook nog eens bijna.quote:Op zaterdag 20 december 2014 13:03 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Iemand is om het leven gekomen, tot nu toe geen sporen van een misdrijf
Dan moet die persoon dus wel door een vakman vermoord zijn en alle andere mogelijkheden sluiten we uit, ja dat is echt logisch![]()
Ik kan er wel wat bij bedenken, dit topic is van een onpartijdige, objectieve discussie met wederzijds respect ontaard in een podium voor ongefundeerde beschuldigingen en schofferen van users onderling.quote:
Het zijn voornamelijk dezelfde users die zich zo onbeschoft gedragen. Daar zit de kern van dit probleem.quote:Op zaterdag 20 december 2014 14:51 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Ik kan er wel wat bij bedenken, dit topic is van een onpartijdige, objectieve discussie met wederzijds respect ontaard in een podium voor ongefundeerde beschuldigingen en schofferen van users onderling.
Denk ook dat de dagen van het topic geteld zijn.
Je hebt een punt en Agter ook. Erg jammer.quote:Op zaterdag 20 december 2014 14:51 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Ik kan er wel wat bij bedenken, dit topic is van een onpartijdige, objectieve discussie met wederzijds respect ontaard in een podium voor ongefundeerde beschuldigingen en schofferen van users onderling.
Denk ook dat de dagen van het topic geteld zijn.
niet bij iedereen zit het zo hoog hoor, ik vind het op zich nog wel meevallen. Om hoeveel mensen gaat het nou precies? Amper een hand vol, maar goed, dat overheerst dan misschien al snel als ze aanwezig zijn.quote:Op zaterdag 20 december 2014 14:01 schreef doorgaan het volgende:
Ik zie wel dat de gemoederen aardig oplopen,
maar aan de ene kant begrijp ik dit wel. Misschien
toch ook een stukje frustratie na zoveel maanden
en niet een bewijs in een duidelijke richting.
Een teken van Baru tussendoor op het forum was wel prettig geweest.
(Ver)Oordelen verhard een mens alleen maar, ik probeer het te laten als is dat soms moeilijk.
Liever blijven onderzoeken en geloven in "de tijd zal het leren'' .
Vredige kerst gewenst aan iedereen! en in gedachten bij
de ouders en familieleden van Kris en Lisanne die het zonder
hen moeten stellen.
Zo is nu eenmaal de natuurlijke loop der dingen. Het is nu acht maanden later en hoewel een enkeling er alles aan heeft gedaan om het balletje maar door te laten rollen...quote:Op zaterdag 20 december 2014 14:58 schreef Lavenderr het volgende:
Je hebt een punt en Agter ook. Erg jammer.
Zolang er geen nieuwe aan knopings punten komen zal het hier wel in de sluimerstand blijven draaien. Wetend dat er veel mee lezers zijn die dan wel weer actief worden.quote:Op zaterdag 20 december 2014 17:15 schreef Perico het volgende:
[..]
Zo is nu eenmaal de natuurlijke loop der dingen. Het is nu acht maanden later en hoewel een enkeling er alles aan heeft gedaan om het balletje maar door te laten rollen...
Met weinig tot geen nieuws, is het alleen maar logisch. Dat er vorige week 300 posts per dag werden omgezet door slechts enkelen, was hoogst opmerkelijk. Maar het is ook vrij plausibel dat er twee kampen zijn en dat bij geen nieuws alles nog eens 32x wordt omgedraaid, waarbij je er wederom niet uitkomt, maar de frictie wel toeneemt.
Eens houdt het op en een sluimerstand is ook niet erg.
Dat is toch ook normaal -- en gezond. Genoeg topics op FOK die pas weer omhoog geschopt worden bij echte wapenfeiten.. als dalijk die expeditie op gang komt, de laatste zoektocht..quote:Op zaterdag 20 december 2014 17:21 schreef schuschuho het volgende:
Zolang er geen nieuwe aan knopings punten komen zal het hier wel in de sluimerstand blijven draaien. Wetend dat er veel mee lezers zijn die dan wel weer actief worden.
Welkom hierquote:Op zaterdag 20 december 2014 17:40 schreef RapaNui het volgende:
Hallo allemaal, ik ben afkomstig van WS en lees al een tijdje mee hier op FOK.
[...]
Ja hoor, daar heb je gelijk in. Het is een beetje vergelijkbaar met Het Ronde Huis-topic. Daar is ook alles wel besproken en dan houdt het een keer op.quote:Op zaterdag 20 december 2014 17:15 schreef Perico het volgende:
[..]
Zo is nu eenmaal de natuurlijke loop der dingen. Het is nu acht maanden later en hoewel een enkeling er alles aan heeft gedaan om het balletje maar door te laten rollen...
Met weinig tot geen nieuws, is het alleen maar logisch. Dat er vorige week 300 posts per dag werden omgezet door slechts enkelen, was hoogst opmerkelijk. Maar het is ook vrij plausibel dat er twee kampen zijn en dat bij geen nieuws alles nog eens 32x wordt omgedraaid, waarbij je er wederom niet uitkomt, maar de frictie wel toeneemt.
Eens houdt het op en een sluimerstand is ook niet erg.
Ook als ze niet de Quebrada zijn afgedaald waren ze in mijn ogen met een (hobby) gids.quote:Op zaterdag 20 december 2014 17:41 schreef RapaNui het volgende:
Wat zeggen nu achteraf, de mensen die verstand hebben van het gebied achter de Mirador?
De broer van F. bijvoorbeeld, oppert dat K&L de tweede quebrada zijn afgedaald richting río Pata de Macho “omdat ze zo dachten Boquete te bereiken”. Bron: Baru/WS.
E.G. heeft verstand van het gebied en juist híj komt met deze oplossing. Hoe kan hij dit opperen (dat heb ik ook zo tegen Baru gezegd). Het laatste wat je doet als 21-22 jarig meisje/jongedame gekleed in zeer korte broek, is op eigen houtje kilometers lang een quebrada af klauteren over de rotsen. Het is niet alleen gevaarlijk, maar ook zwaar en bovendien, je ziet geen moer: voor en achter je grote keien en aan de kanten dichte begroeiing.
De tweede quebrada zou bekend staan bij lokale lui die op avontuurlijke wijze willen afdalen. Bron: Baru/WS. Bij lokale lui. Niet bij toeristen.
Als K&L de quebrada af zijn gedaald, dan waren ze echt niet met z’n 2-tjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |