Nee, dat staat daar dus niet (altijd) compleet los van, daar gaat de discussie over.quote:Op dinsdag 23 december 2014 20:03 schreef AQuila360 het volgende:
Rosite de rating staat natuurlijk compleet los van man/vrouw kwestie.
Je zult maar een gehandicapte lesbische Moslima zijn met een leuk project - financiering kun je dan wel op je buik schrijven.quote:Op dinsdag 23 december 2014 16:22 schreef Horsemen het volgende:
Naast vrouwen krijgen ook allochtonen een lagere rating bij GvE, ECHT waar…….
Hou toch op zeg, wat een onzin, dit slaat echt helemaal nergens op.
Rosite wel!quote:Op dinsdag 23 december 2014 20:11 schreef Rosite het volgende:
[..]
Nee, dat staat daar dus niet (altijd) compleet los van, daar gaat de discussie over.
Geef nou eens bewijs waaruit dat blijkt.quote:Op dinsdag 23 december 2014 20:11 schreef Rosite het volgende:
[..]
Nee, dat staat daar dus niet (altijd) compleet los van, daar gaat de discussie over.
quote:Op dinsdag 23 december 2014 20:12 schreef k_man het volgende:
[..]
Je zult maar een gehandicapte lesbische Moslima zijn met een leuk project - financiering kun je dan wel op je buik schrijven.
Ook als het een zwangere vrouw is? Ik kan me voorstellen dat het voor een gemiddelde startende vrouw van 30 - 40 wellicht lastiger is om de eerste tropenjaren van een startende onderneming door te komen, dan een even oude man. Simpelweg omdat de startende vrouw er wellicht af en toe even tussen uit moet omdat ze zwanger is.quote:Ja
Af en toe hebben we van die rare discussies hier ja, wat was dat laatst nu ook al weer dat ging ook 1,5 topics lang door kwam ook geen eind aan.quote:Op dinsdag 23 december 2014 20:36 schreef bleyenburg het volgende:
o man. wat een ellende. zijn we nou in dit soort discussies beland?
Kom eens met een bron naar de oorzaak van de "loonkloof". Ik ontken niet dat er een verschil is in beloning tussen mannen en vrouwen; maar ik ontken wel dat deze wordt veroorzaakt door discriminatie op geslacht. Dat is pertinent onwaar.quote:Op dinsdag 23 december 2014 19:50 schreef Rosite het volgende:
[..]
http://www.loonwijzer.nl/(...)e-beloning/onderzoek
Veel onderzoeken. Niet alles gaat over waar ik het over had; ik had het over zelfde functie, minder salaris, en dat is hier ook terug te vinden in sommige van de artikelen. Maar waar het mij om gaat: ik kijk op GvE wel naar zijn het mannen/vrouwen; wat is de leeftijd/ervaring en ik weeg dat mee. Over een aantal jaren zal ik weten of ik het goed ingeschat heb of niet.
Klaarblijkelijk heb jij zelf echter geen enkele moeite met discriminatie.quote:
Dit dus.quote:Op dinsdag 23 december 2014 20:52 schreef papernote het volgende:
Klaarblijkelijk heb jij zelf echter geen enkele moeite met discriminatie.
Dat krijg je bij gebrek aan goede projecten 😉quote:Op dinsdag 23 december 2014 20:36 schreef bleyenburg het volgende:
o man. wat een ellende. zijn we nou in dit soort discussies beland?
Ja, niet verkeerd. Is die max van 40k in de toekomst ook bespreekbaar, als ze dan ook de max van 100 projecten maar bespreekbaar maken.quote:Op dinsdag 23 december 2014 23:18 schreef Imperatore het volgende:
Bedankt trouwens crowd_funder voor de tip van het TrustBuddy rapport. Is dit artikel ook al opgemerkt? http://www.afm.nl/nl-nl/p(...)rapport-crowdfunding Ik zag wel een nu.nl artikel voorbij komen op basis van deze bevindingen. Maar hier dus het hele artikel. Ik ben erg benieuwd wat de marktpartijen voor een input gaan leveren (en wat er dus uitkomt).
Bij de link die Imperatore geeft staat rechts "Crowdfunding - Naar een duurzame sector". Dit is een pdf, onderin staat:quote:Op dinsdag 23 december 2014 23:57 schreef Horsemen het volgende:
Ja, niet verkeerd. Is die max van 40k in de toekomst ook bespreekbaar, als ze dan ook de max van 100 projecten maar bespreekbaar maken.
Hele goede zaak. Dan heeft het klagen hierover door ongetwijfeld verschillende mensen misschien toch zin gehad.quote:Op woensdag 24 december 2014 00:03 schreef crowd_funder het volgende:
[..]
Bij de link die Imperatore geeft staat rechts "Crowdfunding - Naar een duurzame sector". Dit is een pdf, onderin staat:
5. De AFM stelt voor dat ze een aantal voorschriften die zien op de bescherming van consumenten die nu als belemmerend worden ervaren voor de groei zal wijzigen dan wel zal intrekken. Wij hebben de volgende oplossingsrichtingen in gedachte:
- Het voorschrift van maximaal 100 keer investeren voor consumenten komt te vervallen. Hiervan is gebleken dat dit aantal te weinig is en juist belemmerend werkt om risico goed te spreiden.
Dus het voorstel is ook om die 100 projecten limiet eraf te halen.
quote:De omzet over 2014 laat een positieve ontwikkeling zien. Over de eerste 3 kwartalen werd er een winst gerealiseerd van ¤ 54.000,00
Dit betekend dat ze een winst marge hadden in 3 kwartalen van 54 / ( 151/4 * 3) = 47.7 %quote:De omzet (prognose) over 2014 zal liggen op ¤ 151.000,00 .
Zoiets heet positieve discriminatie, nooit van gehoord? Je valt trouwens in herhaling, want dit is al opgemerkt, misschien moet je wat beter alles lezen....quote:Op woensdag 24 december 2014 09:41 schreef nikao het volgende:
[..]
Lol! En wie is hier nu aan het gender discrimineren... damn de stupiditeit is stuitend zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |