Precies, dit. En een budget is er niet voor niets. Het leuke vind ik ook dat we allemaal moeite doen voor eigenlijk onbekende mensen. En idd lekker geheimzinnig doen met gedichten. Wat cholula ook zegt. Dat is toch super tofquote:Op vrijdag 19 december 2014 07:12 schreef Roomsnoes het volgende:
Heb het idee dat ik veel mensen heb leren kennen, ipv dat het vage figuren op n forum zijn. Das nog het allerleukste
precies ditquote:Op vrijdag 19 december 2014 07:12 schreef Roomsnoes het volgende:
Ik vind het meedoen net zo leuk met karig cadeau als fantastisch cadeau, denk ik. Heb het idee dat ik veel mensen heb leren kennen, ipv dat het vage figuren op n forum zijn. Das nog het allerleukste
Dit. Als ik perse leuke spullen wil dan koop ik wel iets voor mezelf twv 15,- Alles er omheen is juist wat het zo leuk maaktquote:Op donderdag 18 december 2014 23:42 schreef Cholula het volgende:
Ik dacht eigenlijk dat het vooral ging om de lol van het dichten, de geheimzinnigheid om de identiteit van je santa en dat je voor iemand die je misschien helemaal niet kent een cadeautje (of meer) koopt. Dat je daar tijd en energie in steekt. En dat iemand anders dat dus ook voor jou doet. Dan maakt de grootte, prijs of hoeveelheid cadeautjes toch niet uit?
Maar misschien begrijp ik het verkeerd. Ik weet in ieder geval zeker dat ik niet teleurgesteld zal zijn over 24 uur en 20 minuten, want er is iemand die tijd heeft genomen om wat voor mij uit te zoeken.
/my2cents
quote:Op vrijdag 19 december 2014 07:12 schreef Roomsnoes het volgende:
Ik vind het meedoen net zo leuk met karig cadeau als fantastisch cadeau, denk ik. Heb het idee dat ik veel mensen heb leren kennen, ipv dat het vage figuren op n forum zijn. Das nog het allerleukste
Al zenuwachtig?!?!?quote:Op vrijdag 19 december 2014 08:06 schreef blob87 het volgende:
[..]
Precies, dit. En een budget is er niet voor niets. Het leuke vind ik ook dat we allemaal moeite doen voor eigenlijk onbekende mensen. En idd lekker geheimzinnig doen met gedichten. Wat cholula ook zegt. Dat is toch super tofI like it.
Is het al morgen?!?!
Dit!quote:Op donderdag 18 december 2014 23:42 schreef Cholula het volgende:
Ik dacht eigenlijk dat het vooral ging om de lol van het dichten, de geheimzinnigheid om de identiteit van je santa en dat je voor iemand die je misschien helemaal niet kent een cadeautje (of meer) koopt. Dat je daar tijd en energie in steekt. En dat iemand anders dat dus ook voor jou doet. Dan maakt de grootte, prijs of hoeveelheid cadeautjes toch niet uit?
Maar misschien begrijp ik het verkeerd. Ik weet in ieder geval zeker dat ik niet teleurgesteld zal zijn over 24 uur en 20 minuten 15 uur en 5 minuten, want er is iemand die tijd heeft genomen om wat voor mij uit te zoeken.
/my2cents
En dit toch ook wel. Ik heb het in ieder geval met liefde gedaanquote:Op donderdag 18 december 2014 23:46 schreef Cholula het volgende:
Wat uiteraard niet wegneemt dat ik uitermate kritisch ben op wat ik naar mijn lootje heb gestuurd, maar dat is mijn eigen onzekerheid.
Je had iets gemaakt, dat is al geweldig!!quote:Op vrijdag 19 december 2014 08:57 schreef Dot. het volgende:
Wat doen jullie dan normaliter met die Sherlock knop?
Ik he me ook wel enigszins aan het budget gehouden, maar ik heb het verzenden niet meegeteld. Ik heb een keer eerder meegedaan met lootjes trekken via Fok en toen voelde ik me wel bezwaard. Ik kreeg toen een zelfgemaakte deken met een miljoen kleurtjes en ik had zelf maar slofjes en een pannenlap gemaakt
Ja, dat was het ideequote:Op vrijdag 19 december 2014 09:01 schreef Mabawa. het volgende:
[..]
Je had iets gemaakt, dat is al geweldig!!
Lieve Santa,quote:Op donderdag 18 december 2014 18:28 schreef Roomsnoes het volgende:
Mijn budget is ook gebarsten. Maar ik vind niet dat mijn lootje moest lijden om de dure prijzen en verzendkosten hiervandaan
Maar heb wel 4 euro bespaard door er iets van 10 gram uit te halen. Dat vond ik toch iets te ver gaan
Maar Fazz, bent ge al gevlogen? Is het pakje al gearriveerd??
Nu ben ik nog nieuwsgierigerquote:Op vrijdag 19 december 2014 08:48 schreef Roomsnoes het volgende:
Ik heb het zo gedaan dat ik als ik het in NL had gekocht, ik zo rond t budget zat. Verzendkosten ook niet meegerekenden zelfgemaakte dingen zijn onbetaalbaar, dus eigenlijk heb ik een godvermogen gestuurd
Mijn lootje houdt ook van veel dezelfde dingen. Heus leuk:)
Ik hou helemaal niet van hardlopen.quote:Op vrijdag 19 december 2014 08:38 schreef GotC het volgende:
[..]! En het budget..ach
Ik kwam er bijvoorbeeld achter dat mijn lootje van dezelfde dingen houdt
Nee dat is wel een verschilquote:Op vrijdag 19 december 2014 10:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik hou helemaal niet van hardlopen..
Nee, ik heb echt geen flauw idee! Je mail is binnen hoor, kan me echt amper in houden om niet te lezen!quote:Op vrijdag 19 december 2014 08:49 schreef VlindurSS het volgende:
[..]
Lieve Vlindur heb je al enig idee wie ik ben?
Stiekem toch wel spannend dit
Holy moly dat is lekkerquote:Op donderdag 18 december 2014 21:17 schreef SantaSilly het volgende:
[..]
Jeeeeeeeeeej helemaal heel gearriveerd!
Oh en ik ben zo benieuwd wat je van de rest vind!
Ik kan niet meer rijmen. T is stuk.
Even zonder goed rijmquote:Op vrijdag 19 december 2014 07:56 schreef ferrari_rood het volgende:
Nog 1 dagje de pakketjes riepen mij vanmorgen al. Vanavond leg ik ze onder de kerstboom en dan eens kijken of Ean en Sac ze morgenochtend zien liggen.
Of lief lootje zit er iets breekbaars bij?
Wauw, wat mooi dat-ie daar perfect onder pastquote:Op vrijdag 19 december 2014 12:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mijn pakketonder de bank
![]()
[ afbeelding ]
Oeh neem wat zon mee,quote:
quote:Op vrijdag 19 december 2014 17:01 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik ga vannacht uitpakken hoor! Ook eventuele stuff voor de kindjes. Dan kijk ik wat t is en maak ik t pakje weer dicht zodat de kinderen (Saar) t morgen zelf uit kunnen pakken. Ben zelf veel te nieuwsgierig
Oh, en over het budget; ik heb me echt totaaaaal niet aan het budget gehouden en vies veel geld uitgegeven. Mijn lootje boft met mij. Nudge nudge wink wink.
Nee joh, ik weet t eerlijk gezegd niet eens precies. Maar daar gaat t ook niet om. Tis al vaker gezegd, maar gewoon het idee dat iemand moeite voor je heeft gedaanEn dat je elkaar allemaal wat beter leert kennen
En de voorpret en het dichten en de lol en het plezier en het freubelen en al die awesomeness..
![]()
Ik maakte een grapje over dat vies vele geld... Verwacht er maar gewoon niks van, dan kan t alleen maar meevallen.quote:Op vrijdag 19 december 2014 17:08 schreef Kyara het volgende:
[..]![]()
![]()
Okey, misschien dat ik om middernacht nog even spiek
Komt goedquote:Op vrijdag 19 december 2014 17:12 schreef Cocotrimonium het volgende:
ele geld... Verwacht er maar gewoon niks van, dan kan t alleen maar meevallen.
Of beter, verwacht een vieze oude zweetsok! Dan valt t gegag
XMas, ons huisje is helaas wat te kleinquote:Op vrijdag 19 december 2014 14:43 schreef XMas het volgende:
[..]
Wauw, wat mooi dat-ie daar perfect onder past
Staat-ie daar veiliger dan op of in een kast?
Bij gebrek aan een kerstboom vind ik het een prachtige plek
en onder de bank is toch eigenlijk ook helemaal niet gek?
Wel vreemd eigenlijk om je eigen pakje zo bij een ander te zien
Vorige week had ik 'm nog in handen bovendien
En hier op zolder staan nog meer van die gestreepte dozen,
maar ik denk dat ik ze binnenkort allemaal maar eens moet lozen.
Ben je al aan het aftellen tot je hem uit mag pakken?
of is je enthousiasme al wat aan het afzwakken?
Ga vanavond nog maar lekker aan de kerstboomplaat kleuren
dan vliegt de tijd, en kun je snel naar mijn identiteit speuren
Thanks for the heads-up!quote:Op vrijdag 19 december 2014 17:01 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik ga vannacht uitpakken hoor! Ook eventuele stuff voor de kindjes. Dan kijk ik wat t is en maak ik t pakje weer dicht zodat de kinderen (Saar) t morgen zelf uit kunnen pakken. Ben zelf veel te nieuwsgierig
quote:Op vrijdag 19 december 2014 19:00 schreef klaprooss het volgende:
Ik denk straks! Ik ga heus niet wachten hoor .. Dat duurt lang!
+1quote:Op vrijdag 19 december 2014 19:00 schreef klaprooss het volgende:
+2quote:Op vrijdag 19 december 2014 19:00 schreef klaprooss het volgende:
Goed om dat te horen,quote:Op vrijdag 19 december 2014 12:57 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Holy moly dat is lekker
Ik ga balen als een stekker
Als mijn vent dit ziet
En hier ook van mee geniet
Zo lekker dit wil niet delen
Met zovelen
Ik hoop ooit nog op een recept
Als je dat voor me hebt
Man o man ik ben nu al blij
En omdat te zeggen voel ik me vrij
Oh wat heerlijk smullen wij
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 19 december 2014 20:51 schreef Burdie het volgende:
Ik kon niet wachten en heb het al uitgepakt. Super tof pakje is het.
Een pepernotengeurkaars dat is nog eens een DIY.quote:Op vrijdag 19 december 2014 20:54 schreef Burdie het volgende:
Een geurkaars en een zak pepernoten.
OK, ik lieg. Denk dat ik tot morgenmiddag wacht als mijn man er ook bij is..
Ik kan niet typen....zit op mijn handenquote:Op vrijdag 19 december 2014 21:00 schreef Burdie het volgende:
Zeg zit iedereen verliefd naar zijn pakje te staren ofzo? Ik had wat meer reuring verwacht hier.
Ik kn nit tpen wnt te drk mt utpakkn!quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:06 schreef danic het volgende:
[..]
Ik kan niet typen....zit op mijn handen
Hahahahahaquote:Op vrijdag 19 december 2014 21:06 schreef danic het volgende:
[..]
Ik kan niet typen....zit op mijn handen
Ik heb weleens geprobeerd een bericht met mijn neus te typen. Dat gaat verrassend slechtquote:Op vrijdag 19 december 2014 21:17 schreef Skittles het volgende:
Dan kunnen jullie verbazingwekkend goed typen met neus en tenen![]()
Vriend vroeg net al of we niet stiekem alvast konden beginnen. Ongeduld
Neejoh spraakgestuurd typen!quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:17 schreef Skittles het volgende:
Dan kunnen jullie verbazingwekkend goed typen met neus en tenen![]()
Vriend vroeg net al of we niet stiekem alvast konden beginnen. Ongeduld
Haha euhm nee dat word een zooitje!quote:
quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:17 schreef Mevr_Mus het volgende:
Ik zit wel lekker te staren
[ link | afbeelding ]
quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:21 schreef Cocotrimonium het volgende:
Kyara, niks breekbaars trouwens! Althans, dat denk ik. Want volgens mij heb ik nergens officieel bevestigd jouw SS te zijn.
Oh, misschien zitten er wel dingen in die eventueel een soort van gescheurd/gekreukt kunnen raken.quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:50 schreef Kyara het volgende:
[..]
Okey, dan gaat mijn kinderen morgen los op het pakket. Foto's volgen.
Wie mijn santa dan ook moge zijn
Joepie!!quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:55 schreef BlueEyes het volgende:
Mijn dienst zou er om 21u opzitten maar voorlopig ben ik nog niet klaar en nog niet terug op kantoor![]()
Dus ik denk dat ik 0:00 ga halen op deze manier!!
Aaah, met die mogelijkheid zal ik rekening houden. Je weet maar nooit natuurlijk.quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:55 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Oh, misschien zitten er wel dingen in die eventueel een soort van gescheurd/gekreukt kunnen raken.
Misschien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |