abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_147765858
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 december 2014 00:47 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

O+ Hij zit in mijn tas! Had al eens tegen R. gezegd dat ik zoiets moest hebben...

Echt tof! En t hooi gaat lekker naar t knijn bij mn ouders. ^O^
Super handig! Ik heb er ook gelijk 1 gekocht :D Anders altijd dat gehark met je mobiel om te kijken of er een vlek op je neus zit oid.
pi_147765886
Plaatje bij het praatje O+



Die pepernotenmaakklaas! Ik vind hem geweldig... Morgen gelijk maken... Samen met de Senn opeten!
pi_147765897
Ik ben echt ontzettend verwend!
Ten eerste lijkt het alsof er een stripper onder de kerstboom heeft gelegen, serieus overal zit glitter! O+ wat een geweldig inpakpapier!

Dit is hoe het eruit zag voor ik begon met uitpakken:

Toen heb ik een schaar gepakt om door de tape heen te komen. In de doos zat een enveloppe. Ik moest me inhouden om niet meteen het papier van de cadeautjes te scheuren...



Ik heb een paar heerlijke recepten gekregen:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En heel veel cadeautjes:
In de categorie keuken heb ik vet handige maatlepels gekregen :)

In april/mei heb ik radijsjes en eind juni kan ik courgette oogsten. En ik kan de plantjes uit elkaar houden met de steeketiketten die ik laatst bijna had gekocht en nu dus echt heb!

Ik heb lekker douchespul gekregen met mijn lievelingsbloem erop en een lekker zeepje.

Frits heeft twee super gave pakjes gekregen O+
En new born koekjes, maar die eet ik samen met mijn man lekker zelf op als hij geboren is. *)

En ik heb heel veel glitter gekregen! Glitter in mijn haar, onder mijn ogen, in mijn panty, op de hond.

Lieve Moppert ik ben echt heel blij met mijn cadeautjes die echt heel goed bij me passen! Dank je wel O+ :*
pi_147766113
Volgens de hint moet het kloppen dus,
Lieve santa ben jij mevr mus??
pi_147766249
Eerst was er een pakketje bezorgd door mijn favoriete bezorger O+

Die doos werd uiteindelijk gekeurd door Frodo



Het papier ging eraf en daar kwam allemaal kattenspeelgoed voorbij
(Alhoewel ik dat niet waardeer, de eikels zijn er blij mee)


In de doos zat een kaart met een prachtig gedicht!

En toen ging ik uitpakken:
- een voorleeeboekje waar je je vinger in kan steken
- een geweldige muts en wantjes
- een naamslinger waar ik een plekje voor zoeken ga op zijn slaapkamertje
- :9 sjokola! (moest alleen oppassen dat ik die niet op de billen van m'n jochie smeer)
- een geweldig blauw shirtje met een duikertje erop incl het oke teken :D
- een lekker warm broekje voor mijn grote vriend
- een bakje sheabutter



Wat een verwennerij O+
Morgen maak ik fotootjes van de kleine man erbij.

Lieve Burdie, ontzettend bedankt :*
pi_147766285
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 december 2014 00:26 schreef klaprooss het volgende:
Ik was stout! Wij hebben om 21.00 ons al verleukt met cadeaus :@ ...

Ik was te nieuwsgierig en Jibs moest meedoen, morgen druk dus scheuren die handel!

En wat een leuke dingen! Lieve lieve santa! Die sjaal! Super zacht, prachtige kleuren echt O+ en dat mutsje voor Jibs :o lord wat lief O+ ik bewaar hem voor baby 2.0, want J moet weer een boven gemiddeld hoofd hebben :') ) en en en dat egel zelf maak ding! De theetjes en lekkernijen :9~ !
Echt Super leuk gedaan!

Uiteraard zijn er foto's maar die kan ik zondag pas hier gooien denk ik.

Maar ik heb eigenlijk nog geen idee wie je bent -O- :+ ! Zelfs na al je tips niet :@ .
En ik heb echt al het papier uitgeplozen :+
Geen idee wie ik ben?
Je had een vermoeden toch?
Ik was al bang dat het mutsje te klein zou zijn, maar ik was zo trots dat het gelukt was. :@ overigens is de voering van kasjmier, lekker zacht en naar ik hoop niet kriebelig. De buitenkant is van lamswol.
Wat ik nog vergeten ben te vertellen bij de tazo thee is dat ik daar vaak ijsthee van maak. Met een beetje citroensiroop.
Ik ben blij dat je de cadeaus leuk vindt, was er stiekem een beetje zenuwachtig voor!
pi_147766351
Wat super tof jullie pakketten!

Net als de mijne!!! *O*

Lieve ss, wat een super leuk pakket! Met een bizar goed gedicht!

Ik kneep m even toen ik aan kwam bij het cadeau voor ons lusthof, en het de vorm had van een belachelijk grote dildo verpakking... Het bleek gelukkig een deurmat :D :+ Die we toevallig nog nodig hadden ook! *O*

Zelfgemaakte cadeautjes (knuffeltjes! <3) voor onze kindjes, zó lief! althans, een knuffeltje voor Tom, Saar moet t morgen nog uitpakken :s)

En kaarsjes O+ Ze staan hier bovenop de bedrand romantisch te doen O+
geen zorgen mensen, ze werken op batterijen! Heel handig overigens met kleine kinderen én katten!

Oh, en een supertof schrijf/notitieboekje. Ik hou van boekjes en schrijven, dus perfect :Y

Ik lig in bed met de man van mijn leven (Martijn is nog bij vrienden), dus morgen volgen foto's! Heb wel op Facebook een aantal foto's gezet :)

Alleen die citroen he? Ik ken geen citroen! Wie ben je SS??
  zaterdag 20 december 2014 @ 06:06:06 #283
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_147766792
Wat een toffe pakjes allemaal, het lijkt wel kerst O+.

Veel plezier Blue, met je cadeautjes! Het shirtje mag btw niet in de droger ;).

Wij moeten nog even wachten met uitpakken, maar ik geniet gewoon nog even door van jullie verhalen en foto's *O*.
KuikenGuppy
pi_147766925
Citroentje van me, vlak na t plaatsen van t vorige berichtje lag fok eruit. En dus kon ik niet vertellen dat ik natuurlijk wel weet wie jij bent!

Lieve limone, wat een geweldig pakket O+ En wat waren je gedichten, hints, en betrokkenheid de afgelopen weken (maanden zelfs) fantastisch en hartverwarmend!

Bedankt!!

:*
pi_147766938
Lieve Santa, bedankt voor de cadeaus. Straks plaats ik foto's. Maar ik ben er erg blij mee O+
pi_147766992
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2014 00:11 schreef danic het volgende:
Whahahaha!

Ik mocht eerst nog allemaal briefjes lezen. Elk cadeautje een eigen gedichtje :o

Ik ben echt heel erg verwend, met een kleurboek voor volwassenen, potloden, een chocoladeletter :9~ , iets lekkers voor de poezebeesten en een perfecte kleur lipstick :o
(Als je me nog even verklapt waar je doe hebt gekocht hoef ik nooit meer te zoeken!!)
En voor beide dames dus nog een cadeautje dat nog dicht zit.

Morgen samen openmaken en meer foto's.

Lieve BlueEyes, heel heel heel erg bedankt voor de leuke cadeautjes! You nailed it!!

En nu ga ik slapen :z
Graag gedaan!
Was leuk om te bij elkaar te zoeken en alles erbij hier ook!
En de lipstick komt bij Trekpleister vandaan ;)
pi_147767010
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2014 00:22 schreef danic het volgende:
De gele paaseistrik en het kaartje met de hint maken het wel duidelijk toch :D
Nou inderdaad! :D
  zaterdag 20 december 2014 @ 08:07:53 #288
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_147767019
Wat leuk allemaal! Ik moet nog even wachten, straks eerst nog naar verjaardag, direct naar de kapper en dan kan ik mijn pakje eindelijk ophalen *O* En dus open maken *O*
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_147767020
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2014 01:09 schreef Cocotrimonium het volgende:
geen zorgen mensen, ze werken op batterijen! Heel handig overigens met kleine kinderen én katten!
wel even mee uitkijken. Ik had ze ook maar met een paar keer gooien is die batterij er zo uit en die zijn ook van mooi formaat om in je mond te stoppen
pi_147767025
Wat een toffe pakjes allemaal! De mijne is nog steeds netjes ingepakt :)
Over een paar uurtjes meer!
  zaterdag 20 december 2014 @ 08:10:45 #291
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_147767034
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 december 2014 00:56 schreef aapieannie het volgende:
Volgens de hint moet het kloppen dus,
Lieve santa ben jij mevr mus??
*)
Oude (on)bekende.
pi_147767062
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2014 07:30 schreef Cocotrimonium het volgende:
Citroentje van me, vlak na t plaatsen van t vorige berichtje lag fok eruit. En dus kon ik niet vertellen dat ik natuurlijk wel weet wie jij bent!

Lieve limone, wat een geweldig pakket O+ En wat waren je gedichten, hints, en betrokkenheid de afgelopen weken (maanden zelfs) fantastisch en hartverwarmend!

Bedankt!!

:*
*O* O+

die citroen is een citroenuitknijpding, he, geen fancy aftrekapparaat..Ik denk ik zeg het maar even..
sup?
pi_147767070
Lieve GotC, onwijs bedankt voor het mooie pakket en de leuke spulletjes! O+. Als ik nog niet wist wie je was, had ik dat na het gedicht (mét prachtig acrostichon *) ) wel geweten.



Dit was het pakket... (foto van eerder)



...en dit kwam er allemaal uit:



Koekjesuitstekers, een koekjesblik (precies degene die ik wilde!), bakkwast, washitapejes, een boekje voor I, en het mooiste, een prachtige rammelaar. O+. Heb je die zelf gemaakt?

Lieve GotC, ik vond het superleuk om jouw lootje te zijn! *; .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_147767156
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2014 07:30 schreef Cocotrimonium het volgende:
Citroentje van me, vlak na t plaatsen van t vorige berichtje lag fok eruit. En dus kon ik niet vertellen dat ik natuurlijk wel weet wie jij bent!

Lieve limone, wat een geweldig pakket O+ En wat waren je gedichten, hints, en betrokkenheid de afgelopen weken (maanden zelfs) fantastisch en hartverwarmend!

Bedankt!!

:*
En dan hierrr de hints en andere gekkigheden!

De grootste hint zat ‘m in de liedjes die ik postte. En dan in de eerste letter van de titel. Als je die achterelkaar zet krijg je:

Hello - Lionel Richie
Owner of a lonely heart/ One love
I will always love you - Dolly Parton

I can’t wait - Nu Shooz
Knowing me knowing you - abba

Baby it’s Christmas - bananarama
Endless Love - Lionel Richie
Never forget - Take That

Later - Herman van Veen
I’m living in Shame - Diana Ross & The Supremes
My Girl - The Temptations
Oh Happy Day- The Ed Hawkins Singers

Ok ok. er staat Limo.. maar dat had je wel geraden, toch?

Een hele grote weggever, was dat ik in een DM tegen je zei dat je ‘gewoon een beetje als andere users moest posten’. Terwijl ik zelf echt net een gedicht met kint en RIP aan de nabestaanden had gepost, als een ekte FOK! oldbie. Oh, zo stom! :D Overigens heb ik ook een fossielen account uit 2001, ik heb zelfs nog eens een blauwe maandag in Slank… gepost.

We zijn geen Facebookvriendjes, anders had je mijn onderkin wel herkend denk ik..

42..

quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 09:51 schreef Cocolocochristmasmofo het volgende:

[..]

"Verwarrend Verlangen"

Al drie dagen ben ik genietend in de war
met warme gevoelens in lijf en knar
Van jouw gedicht vol genot
kreeg ik bekant een klamme dot (no pun intended, Dot)

Dat jij je man voor mij wil ruilen
brengt mij aan het huilen
Ik wil naar je toe rennen
en zal je hijgend in de armen vallen
42 uur lopen is wel even wennen
Maar voor jou heb ik dat over
En dan betover
ik je.

-einde

Ok, een hint lekker ding:
42 is the answer to everything
En om je nog meer te versieren
moet ik komen van boven de rivieren
Voor jou dan, wat bijzonder
voor mij kom je eronder...

Voor mijn warm kadetje
een lekker take thatje

Van mijn huis naar jouw huis is het 42 uur lopen:


Ik voelde me geroepen:



Op de plek waar ‘Olf’ staat, hoort natuurlijk ‘Beer’ te staan. Dat is de afkorting van mijn echte naam. Zo word ik door iedereen genoemd.


Was het losse briefje door mijn grote geschreven?


Ja, door mijn grote inderdaad.. mijn grote linkerhand! :D

:{

Op het plakband op de doos staat allemaal fruit… (dit was per ongeluk trouwens, maar kwam wel goed uit)

quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 09:51 schreef Cocolocochristmasmofo het volgende:

[..]

Heb je 'm in 1 keer naar binnen gewerkt? :o

Succes vandaag! Ik hoop dat je snel wordt geopereerd.
Hoe jonger je bent, hoe minder last, heb ik geleerd.
Ik was zelf nog een kleine mofo, toen ik wakker werd in het WKZ
Naast mij lag mijn zus in een bed
Het was blijkbaar 2 voor de prijs van 1
ik zag vaag mijn vader door mijn tranen heen. ;(
Op de zaal werden toen ijsjes uitgedeeld, heus!
Maar ik kreeg niks, ik verloor alleen de amandelen in mijn neus. :'(

Dit was zo maar een beeld dat tot mij kwam
Toen ik las van jouw keelvlam
Maar niet getreurd,
Bij de ijsjes ben jij wel aan de beurt! *O*

Fijne dag!

Ha! Dan moet je maar net weten dat ik uit Utrecht kom ;)

Dit waren ze wel geloof ik, of heb ik nog dingen overgeslagen?

Evengoed hoop ik dat je het leuk vond. Ik vond het iig heel erg leuk om jouw SecretSanta te zijn. <3

[ Bericht 2% gewijzigd door Limone op 20-12-2014 08:53:15 ]
pi_147767161
Wij zijn bezig met uitpakken. Maar ik weet mijn santa nog niet. Ik denk shandaly


Poezel wilde ook op de foto

Uitgepakt

Dank je wel santa van mij.

[ Bericht 85% gewijzigd door F_r op 20-12-2014 08:49:46 ]
  zaterdag 20 december 2014 @ 08:37:15 #296
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_147767175
Limone ^O^ :D
"Mijn grote"
pi_147767180
_O_
Limoon, dat was heus Wie is de Mol Santa werk!
  zaterdag 20 december 2014 @ 08:50:52 #298
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_147767273
Limone :D WIDM-eske praktijken. I like it O+.
KuikenGuppy
pi_147767277
DaD! Fijn dat het je het allemaal leuk vindt! Mijn gedicht was heel obvious, sorry daarvoor ;). Het rammelaartje heb ik via Etsy gekocht en is daardoor ook het 'grote' cadeau. Ik vond 'm zo leuk en goed passen bij jullie O+
pi_147767298
Ok, ik heb nu mijn post ge-edit omdat zo het topic sluit.. in het volgende topic post ik ze nog een keer!
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')