Dank jequote:Op woensdag 17 december 2014 14:18 schreef Pavement het volgende:
Tof topique vox bebe,
Krijgen de winnaars een op maat gemaakt ui als trofee ?
quote:Op woensdag 17 december 2014 15:27 schreef PeZu het volgende:
goed topic!
maar cafe heh? waar is het bier dan?
Iets met sensibiliteit enzo..quote:Op woensdag 17 december 2014 15:35 schreef isax het volgende:
waarom kunnen we geen schuimpje nomineren voor schuimpje?
What about sense ?quote:
Ik gok zomaar dat PeZu liever een andere bediende ziet. Wild guess....i know, maar ik waag het erop.quote:
Ik weet, maar maarquote:
es macht mich kein flaus aus wo mein bier bringt, wie lange ich bier bekomme ist alles gutquote:Op woensdag 17 december 2014 15:38 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik gok zomaar dat PeZu liever een andere bediende ziet. Wild guess....i know, maar ik waag het erop.
[ afbeelding ]
Met stemafspraken?quote:
Heb ik al lang gedaan.quote:
Daarom dus.quote:Op woensdag 17 december 2014 16:56 schreef isax het volgende:
[..]
prima dan. anders kwam ik je slaan ofzo.
Eens.quote:Op woensdag 17 december 2014 17:31 schreef sjampoeh het volgende:
ik vind de meeste wel een stemwaardig.. Omdat we het toch al bijna 12 maanden volhouden met deze shit
En zo is het: Award voor alle idioten die deze zooi al 12 maanden volgenquote:Op woensdag 17 december 2014 17:31 schreef sjampoeh het volgende:
ik vind de meeste wel een stemwaardig.. Omdat we het toch al bijna 12 maanden volhouden met deze shit
quote:Op woensdag 17 december 2014 17:34 schreef Voxs het volgende:
[..]
En zo is het: Award voor alle idioten die deze zooi al 12 maanden volgen
Je hebt helemaal gelijkquote:Op woensdag 17 december 2014 17:39 schreef PeZu het volgende:
Dit topic is alleen bedoelt voor het stemmen. Alleen lijstjes graag in dit topic. Praten over het stemmen kan in dit topic: UTO / UTO-Verkiezingen 2014 - Het stemcafé
Top.quote:Op woensdag 17 december 2014 17:41 schreef DKUp het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk
Ik zal de reacties weghalen.
Helemaal top DKup, bedankt. Anders word het zo'n warboel voor Voxs bij het tellen.quote:Op woensdag 17 december 2014 17:41 schreef DKUp het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk
Ik zal de reacties weghalen.
Dan ga ik daar even wat verklarends bij zetten.quote:Op woensdag 17 december 2014 17:44 schreef PeZu het volgende:
een hoop snappen
5. De Uto-topic award
niet
welke topic van de 5500 ???quote:Op woensdag 17 december 2014 17:44 schreef PeZu het volgende:
een hoop snappen
5. De Uto-topic award
niet
quote:Op woensdag 17 december 2014 17:31 schreef sjampoeh het volgende:
quote:Op woensdag 17 december 2014 17:31 schreef sjampoeh het volgende:
Als jullie maar weten dat ik geen 300 ui's ga maken. Ik hep toch gene gekske op mien veurheufd stoan.quote:
Je ging zelf ook de fout in.quote:Op woensdag 17 december 2014 17:49 schreef DKUp het volgende:
Topic/Topicreeks is voor iedereen beter te snappen
quote:Op woensdag 17 december 2014 17:53 schreef Soulraven het volgende:
[..]
[..]
Als jullie maar weten dat ik geen 300 ui's ga maken. Ik hep toch gene gekske op mien veurheufd stoan.
Jaquote:Op woensdag 17 december 2014 17:54 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Je ging zelf ook de fout in.
Wil je een biertje?quote:Op woensdag 17 december 2014 17:54 schreef sararaats het volgende:
ik mis eigenlijk de Colinda award voor de meest zweverige user
de lolligste en liefstequote:Op woensdag 17 december 2014 18:03 schreef danilel het volgende:
[..]
waar had je mij dan onder willen scharen? nu ik nieuwsgierig zijn........
Sorry, de energydrankjes drink ik thuis altijd op.quote:Op woensdag 17 december 2014 18:03 schreef sararaats het volgende:
[..]
heb je geen Red Bull ofzo? ik lust geen bier.
quote:Op woensdag 17 december 2014 18:03 schreef sararaats het volgende:
[..]
heb je geen Red Bull ofzo? ik lust geen bier.
ohhhhhhhhhhhhhhh, wat liefff.........had niet gedacht dat ik zo lief overkom, whahahaquote:
En 10 awardsquote:Op woensdag 17 december 2014 18:06 schreef DKUp het volgende:
Ik had ook nog wel tien users kunnen opnoemen
Toe dan.quote:Op woensdag 17 december 2014 18:06 schreef DKUp het volgende:
quote:Op woensdag 17 december 2014 18:06 schreef DKUp het volgende:
vertellllllquote:Op woensdag 17 december 2014 18:06 schreef danilel het volgende:
[..]
ohhhhhhhhhhhhhhh, wat liefff.........had niet gedacht dat ik zo lief overkom, whahaha
(ik ben ook niet meer zo vaak online, heb een nieuwe verslaving gevonden vandaar)
Toe maar,Soulraven maakt wel Ui en.quote:
Je bent verliefd?quote:Op woensdag 17 december 2014 18:06 schreef danilel het volgende:
[..]
ohhhhhhhhhhhhhhh, wat liefff.........had niet gedacht dat ik zo lief overkom, whahaha
(ik ben ook niet meer zo vaak online, heb een nieuwe verslaving gevonden vandaar)
Tien extra Awards niet nee, maar sommige categorieën hadden wat mij betreft meer namen kunnen staan.quote:
quote:Op woensdag 17 december 2014 18:10 schreef DKUp het volgende:
[..]
Tien extra Awards niet nee, maar sommige categorieën hadden wat mij betreft meer namen kunnen staan.
Ik heb de Stembus sticky gemaakt
Oh zo. Ja het lijkt meer een SC-er van het jaar verkiezing he. Maar goed, wellicht haken er nog meer mensen aan die enkel in de COS komen. Ik zie bijv. mensen voorbij komen die ik echt nog nooit in de COS gezien heb, of heel heeeeeel sporadisch.quote:Op woensdag 17 december 2014 18:10 schreef DKUp het volgende:
[..]
Tien extra Awards niet nee, maar sommige categorieën hadden wat mij betreft meer namen kunnen staan.
[ruuddreigmodus] En je hebt niet op mij gestemd. Wacht maar tot jij een LAPO hebt...[/ruuddreigmodus]quote:
En ik had het in de OP gezet.quote:Op woensdag 17 december 2014 18:10 schreef DKUp het volgende:
[..]
quote:
quote:Op woensdag 17 december 2014 18:17 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
En ik had het in de OP gezet.
Wat ben ik BEHULPZAAM hé?
Charme Offensief?quote:Op woensdag 17 december 2014 18:17 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
En ik had het in de OP gezet.
Wat ben ik BEHULPZAAM hé?
Het loopt net. Natuurlijk is het geen SC verkiezing. Het is een UTO-forum verkiezing, dus ook geen COS verkiezing. Er zijn users die nooit cossen maar wel in andere topics actief zijn. Toevallig dat er vooralsnog meer users gestemd hebben die ook veel SCen.quote:Op woensdag 17 december 2014 18:11 schreef rico80 het volgende:
[..]
Oh zo. Ja het lijkt meer een SC-er van het jaar verkiezing he. Maar goed, wellicht haken er nog meer mensen aan die enkel in de COS komen. Ik zie bijv. mensen voorbij komen die ik echt nog nooit in de COS gezien heb, of heel heeeeeel sporadisch.
Ik kan nog veranderen,ach je hebt nog gelijk ook.Momentje.quote:Op woensdag 17 december 2014 18:14 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
[ruuddreigmodus] En je hebt niet op mij gestemd. Wacht maar tot jij een LAPO hebt...[/ruuddreigmodus]
Ik moest lachen.quote:Op woensdag 17 december 2014 16:26 schreef LekkerSimpel het volgende:
Als hier een deel #2 van komt, kaap ik die wel
Helemaal geweldig ook.quote:Op woensdag 17 december 2014 18:29 schreef Soulraven het volgende:
De winnaars krijgen overigens wel een UI van hun award. Het zullen geen kunstwerken worden, maar ik vond het wel leuk om te doen.
quote:Op woensdag 17 december 2014 18:29 schreef Soulraven het volgende:
De winnaars krijgen overigens wel een UI van hun award. Het zullen geen kunstwerken worden, maar ik vond het wel leuk om te doen.
Heeft Oma-Nijn al gezien wie ik bij De Robin award: Meest sexy user ingevuld heb.quote:Op donderdag 18 december 2014 06:10 schreef oma-Nijn het volgende:
Wat een leuk idee![]()
Ik ga broeden...
Hahaha, ja lol..... en ik heb zelfs een Nico nominatie ook, buiten de meerdere Hakim'squote:Op donderdag 18 december 2014 06:32 schreef Punkman het volgende:
[..]
Heeft Oma-Nijn al gezien wie ik bij De Robin award: Meest sexy user ingevuld heb.
Lol, ik heb 3 meest behulpzame user, doe toch iets goed blijkbaar.quote:Op donderdag 18 december 2014 06:34 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Hahaha, ja lol..... en ik heb zelfs een Nico nominatie ook, buiten de meerdere Hakim's
Morgen ga ik al wat tellen.quote:
Tuurlijk mag dat.quote:Op donderdag 18 december 2014 13:39 schreef wcworst het volgende:
Ik ben niet echt een regelmatige poster eerder een ''lurker'' is het voor mij ook mogelijk om te stemmen in het stembuis topic ?
Nee, je moet eerst 100 postings hebben gemaakt, voordat je mag stemmen.quote:Op donderdag 18 december 2014 13:39 schreef wcworst het volgende:
Ik ben niet echt een regelmatige poster eerder een ''lurker'' is het voor mij ook mogelijk om te stemmen in het stembuis topic ?
In uto ?quote:Op donderdag 18 december 2014 13:42 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nee, je moet eerst 100 postings hebben gemaakt, voordat je mag stemmen.
Heel FOK!, alleen postings in KLB tellen niet mee.quote:
Ik heb toch maar een lijstje geplaatst, leuk om te doenquote:Op donderdag 18 december 2014 13:51 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Heel FOK!, alleen postings in KLB tellen niet mee.
Voxs houdt dit nauwgezet bij in haar excel sheet.
Let maar niet op kingstown hoor.quote:Op donderdag 18 december 2014 13:54 schreef wcworst het volgende:
[..]
Ik heb toch maar een lijstje geplaatst, leuk om te doen
Ik zie dat je 2 keer op Voxs hebt gestemd. Hele slimme move.quote:Op donderdag 18 december 2014 13:54 schreef wcworst het volgende:
Ik heb toch maar een lijstje geplaatst, leuk om te doen
Het kan nooit kwaad te slijmen bij de jury.quote:Op donderdag 18 december 2014 14:00 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik zie dat je 2 keer op Voxs hebt gestemd. Hele slimme move.![]()
Nu zal ze je lijst vast mee gaan tellen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |