Ik zou echt lyrisch gaan schreeuwen.quote:Op woensdag 17 december 2014 13:50 schreef Fera het volgende:
Ik denk dat ik flauwval als ik een groot bedrag win.
Dat dus. Eerst op vakantie, de rest zie ik daarna welquote:Op woensdag 17 december 2014 13:53 schreef Royco1 het volgende:
En dan ga ik een paar weken op vakantie en van daaruit wel de dingen regelen.
Mooie naaistreek wel.quote:Op woensdag 17 december 2014 13:48 schreef K44S het volgende:
Ik heb ooit eens een 'gratis'lot via een werkgever.
1e keer was gratis mee doen.... alleen ging je er een halfjaar mee akkoord als je dus deel nam.
Dat sowieso.quote:Op woensdag 17 december 2014 13:54 schreef muhahaha het volgende:
Ik zou wachten met juichen totdat het prijzengeld ook daadwerkelijk op mijn rekening gestort zou worden.
En afwachten om te zien hoeveel je af moet staan aan de overheidquote:Op woensdag 17 december 2014 13:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat sowieso.Heb ik nu ook als ik iets win, eerst zien dan geloven.
Zo zo doe maar duur.quote:Op woensdag 17 december 2014 13:59 schreef Royco1 het volgende:
Maar mocht ik 15 miljoen winnen dan huur ik de stairway af voor een meet
Bij de staatsloterij in eerste instantie niets. Dat komt pas het jaar erop.quote:Op woensdag 17 december 2014 13:59 schreef muhahaha het volgende:
[..]
En afwachten om te zien hoeveel je af moet staan aan de overheid
Vermogensbelasting he. Dat is nog te overzien.quote:Op woensdag 17 december 2014 13:59 schreef muhahaha het volgende:
[..]
En afwachten om te zien hoeveel je af moet staan aan de overheid
quote:Op woensdag 17 december 2014 14:00 schreef yats het volgende:
[..]
Bij de staatsloterij in eerste instantie niets. Dat komt pas het jaar erop.
Ow geen kansspelbelasting? Scheelt weerquote:Op woensdag 17 december 2014 14:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vermogensbelasting he. Dat is nog te overzien.
Ik ben er ook niet mee akkoord gegaan.quote:
Staatsloterij is volgens mij vrij van kansspelbelasting.quote:Op woensdag 17 december 2014 14:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
[..]
Ow geen kansspelbelasting? Scheelt weer
Vermogensbelasting is easy, die heb ik niet het jaar erop
Dat is aardig wat.quote:Op woensdag 17 december 2014 14:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Staatsloterij is volgens mij vrij van kansspelbelasting.
En anders is dat 29%
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |